سه شنبه / ۲۲ مهر / ۱۴۰۴ - 14 October, 2025
 سایت صبح مجلس / ۱۴۰۴/۰۷/۰۸

نابرابری آموزشی با تأثیر قطعی معدل در کنکور

نابرابری آموزشی با تأثیر قطعی معدل در کنکور
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با استناد به نتایج کنکور ۱۴۰۴ که نشان می‌دهد قبولی‌های برتر عمدتاً از مدارس خاص و برتر هستند، تأکید کرد: مصوبه تأثیر قطعی معدل به اهداف عدالت آموزشی نرسیده و لازم است شورای عالی انقلاب فرهنگی به پیشنهادات کارشناسی از جمله اعمال تأثیر مثبت پایه یازدهم و افزایش سن داوطلبان دانشگاه فرهنگیان توجه کند.