من ندیم بادمجانم، نه نوکر سلطان!/ شیوه دولت احمدینژاد با میراث ایران، مصداق بیشعوری بود!/ «وزارت» میراث جز ضرر چیزی نداشت
مردی که عمده فعالیتها و برنامه هایش در حوزه میراث فرهنگی، از نگاه کارشناسان، درخور توجه بوده است، در ۷۵ سالگی و در کافی شاپ موسسه هنری اش، به گذشته برمی گردد و بخشهایی از آن را با تابناک مرور میکند.