سرپرست موقت فدراسیون والیبال که ۱۰ روز مانده به انتخابات، شتابزده برای مربیان خارجی و داخلی حکم سرمربیگری میزند، این بار عادل غلامی، مربی بیسابقه و تازهکار را در راس تیم ملی نوجوانان گمارده است! کسی که نه میتواند مربی فنی خوبی برای نسل آتی باشد، نه معلم اخلاق مناسب برای این رده سنی. صدا هم از کسی در نمیآید!