عکس: بازگشایی مقام «تل زینبیه» به روی بانوان در ایام دهه اول محرم
بخش پروژههای توسعه آستان قدس حسینی اعلام کرد که به منظور فراهم کردن فضای بیشتر برای پذیرایی از زائران، مقام «تل زینبیه» از هفتم محرمالحرام تا سیزدهم محرم، به روی زائران خانم بازگشایی شده است.