یکی از بدشانسترین بازیکنان پرسپولیس و تیم ملی در دهه هفتاد شمسی بدون هیچ شک و تردیدی رضا شاهرودی بود. فوتبالیستی که البته علاوه بر بد اقبالی، یک مقدار هم جوانی کرد و قطعاً اگر زمان به عقب برگردد، بخشی از رفتارهای دهه هفتاد خود را به شکل دیگری مدیریت میکرد.