سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ - 23 June, 2026
 سایت تابناک / ۲ ساعت قبل

کاش از بازگشایی خبر مجلس ذوق می‎کردیم!

 کاش از بازگشایی خبر مجلس ذوق می‎کردیم!
امیدواریم بازگشایی ساختمان مجلس در روز یک‌شنبه موجب افزایش مصرف برق و گاز و آب به زیان مردم منطقه بهارستان نباشد چون بعید است تصمیم درباره مفاد توافق در اختیار آنان باشد و رییس جمهوری که اعتماد به نفس خود را بازیافته با رییس مجلس هماهنگ است و کار را از طریق او و شورای عالی امنیت ملی پیش می برد.