طرفداری | روز 18 مهر 1383، تیم ملی ایران در یک مسابقه دوستانه که عواید آن صرف حمایت از زلزله زدگان بم میشد، در ورزشگاه آزادی میزبان آلمان بود که با تمام ستارگان خود و به مربیگری یورگن کلینزمان به تهران آمده بود. فابین ارنست، در دقیقه پنجم مسابقه، اولین گل تیم ملی آلمان را به ثمر رساند. نیمه اول با یک گل به سود آلمان به پایان رسید. در دقیقه 53، تیم ملی آلمان توسط توماس براداریچ به گل دوم دست یافت و درنهایت با پیروزی 2-0، این دیدار را به پایان رساند.