جمعه / ۳ مرداد / ۱۴۰۴ - 25 July, 2025
 خبرگزاری تسنیم / ۱۴۰۴/۰۲/۱۰

عقب‌ماندگی ایران در بهره‌برداری از برند بین‌المللی حلال - تسنیم

عقب‌ماندگی ایران در بهره‌برداری از برند بین‌المللی حلال - تسنیم
رئیس کمیسیون صنایع غذایی اتاق بازرگانی ایران به عقب‌ماندگی ایران در بهره‌برداری از برند بین‌المللی حلال اشاره کرد و گفت: کشورهای اسلامی به درستی از برند حلال در صنایع غذایی، دارویی و گردشگری بهره بهره برده‌اند، اما ایران هنوز جایگاه شایسته‌ای ندارد.