نماینده مجلس: میزان کشت خشخاش بسیار بالا رفته/ در استانی که قبلا برنج میکاشتند، امروز به کاشت خشخاش روی آوردهاند/ با توجه به اینکه این محصولات خالصتر هستند، قطعاً شدت اعتیاد را افزایش میدهند
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تأکید بر اینکه کشت خشخاش در ایران تحت هر شرایطی ممنوع است، از افزایش نگرانکننده کشت غیرقانونی این محصول در برخی استانها خبر داد و گفت: در مواردی کشاورزان به جای محصولات سنتی به سمت کشت خشخاش رفتهاند.