شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 سایت تجارت نیوز / ۲ ساعت قبل

۴۰ درصد تولید برق در تابستان برای سرمایش مصرف می‌شود

 ۴۰ درصد تولید برق در تابستان برای سرمایش مصرف می‌شود
سخنگوی صنعت برق استان اصفهان گفت: در اوج تابستان حدود ۴۰ درصد از تولید برق کشور صرف سیستم‌های سرمایشی می‌شود.