قائممقام وزیر ارتباطات با بیان اینکه کاربران میتوانند شکایت خود را از پیامکهای تبلیغاتی به سامانه ۱۹۵ گزارش کنند، گفت: پیش از این شاهد کاهش خوبی در این زمینه بودهایم، اما اگر دوباره افزایش یافته باشد، برخوردهای لازم با اپراتور مربوطه انجام میشود.