چهارشنبه / ۲۳ مهر / ۱۴۰۴ - 15 October, 2025
 توسعه برند / ۳۱ ساعت قبل

برند دیجی‌کالا؛ روایت نیکوکاری دیجیتال با بازگشت ۶ هزار کودک به مدرسه

برند دیجی‌کالا؛ روایت نیکوکاری دیجیتال با بازگشت ۶ هزار کودک به مدرسه
توسعه برند؛ در آستانه سال تحصیلی ۱۴۰۴، برند دیجی‌کالا با اجرای کمپین «دیجی‌کالا مهر» و همراهی بیش از ۱۰ هزار نیکوکار، توانست شرایط بازگشت بیش از ۶‌هزار کودک کم‌برخوردار به مدرسه را فراهم کند. در این حرکت فراگیر، با مشارکت برندهای معتبر داخلی و شرکت‌های همکار، بیش از ۶ میلیارد تومان کالای آموزشی به مناطق محروم اهدا شد و بسته‌های مهر به دست دانش‌آموزان ده‌ها شهر و روستا رسید. دیجی‌اکسپرس نیز افزون بر حمل‌ونقل کالاها، هزینه تحصیل ۱۰۴ کودک را پرداخت کرد و با همکاری شرکت‌های همسو چون همراه اول و مدیانا، …