سه شنبه / ۲۹ مهر / ۱۴۰۴ - 21 October, 2025
 توسعه برند / ۲ ساعت قبل

چگونه مدیر بازاریابی “منسکیپد Manscaped” جاه‌طلبی‌های برند را تا ابعاد تبلیغ سوپر بول پیش می‌برد

چگونه مدیر بازاریابی “منسکیپد Manscaped” جاه‌طلبی‌های برند را تا ابعاد تبلیغ سوپر بول پیش می‌برد
در حالی‌که اغلب برندهای اصلاح بر محور برتری محصول رقابت می‌کنند، تیغ‌های بیشتر، تحریک کمتر، تجربه‌ای نرم‌تر، سبک Manscaped جسورتر و نزدیک به مرز محتوای ۱۸+ است. اما پایبندی این برند به شوخی‌های «زیر کمربندی» مانعی برای جاه‌طلبی‌های تبلیغاتی‌اش نیست.