یکشنبه / ۵ مرداد / ۱۴۰۴ - 27 July, 2025
 سایت تریبون اقتصاد / ۱۴۰۳/۱۱/۲۸

افزایش مصرف لوازم آرایش تقلبی در ایران

افزایش مصرف لوازم آرایش تقلبی در ایران
بازار مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران به یکی از بازارهای پررونق و پرسود تبدیل شده است. تحقیقات نشان می‌دهند که هزینه مصرف این محصولات در ایران بالا بوده و قیمت عطر، ادکلن، کرم‌ها و دیگر لوازم آرایشی رو به افزایش است. آمار دقیقی از میزان متوسط مصرف لوازم آرایشی بین زنان وجود ندارد. اما بر اساس تحقیقات موسسه گالوپ، هر خانواده ایرانی به طور میانگین چهار و نیم درصد از درآمد خود را برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی و محصولات مراقبت از پوست صرف می‌کند که این میزان در کشورهای آلمان، انگلستان، فرانسه …