یکشنبه / ۷ تیر / ۱۴۰۵ - 28 June, 2026
 سایت باشگاه خبرنگاران / ۳ ساعت قبل

صرفه‌جویی ۷ میلیارد دلاری با کاهش ۱۵ درصدی مصرف بنزین/ ۳۰۰ اتوبوس به ناوگان برون شهری اضافه شد

 صرفه‌جویی ۷ میلیارد دلاری با کاهش ۱۵ درصدی مصرف بنزین/ ۳۰۰ اتوبوس به ناوگان برون شهری اضافه شد
طبق اعلام مسئولان در صورتی که تنها ۱۰ درصد از سفر‌های شخصی به حمل‌ونقل عمومی منتقل شود، سالانه حدود ۷۰۰ میلیون دلار صرفه‌جویی برای کشور به همراه خواهد داشت..