صرفهجویی ۷ میلیارد دلاری با کاهش ۱۵ درصدی مصرف بنزین/ ۳۰۰ اتوبوس به ناوگان برون شهری اضافه شد
طبق اعلام مسئولان در صورتی که تنها ۱۰ درصد از سفرهای شخصی به حملونقل عمومی منتقل شود، سالانه حدود ۷۰۰ میلیون دلار صرفهجویی برای کشور به همراه خواهد داشت..