شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 سایت باشگاه خبرنگاران / ۱۴۰۴/۱۰/۰۶

نهضت سلامت در هرمزگان با مشارکت دولت و بخش خصوصی با جدیت دنبال می‌شود

 نهضت سلامت در هرمزگان با مشارکت دولت و بخش خصوصی با جدیت دنبال می‌شود
استاندار هرمزگان با تأکید بر تداوم نهضت سلامت در استان گفت: توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان، تجهیز بیمارستان‌ها، تقویت ناوگان اورژانس و تأمین منابع انسانی با مشارکت نهادهای دولتی، بنگاه‌های اقتصادی، خیرین و سازمان‌های مردم‌نهاد در حال اجراست.