نهضت سلامت در هرمزگان با مشارکت دولت و بخش خصوصی با جدیت دنبال میشود
استاندار هرمزگان با تأکید بر تداوم نهضت سلامت در استان گفت: توسعه زیرساختهای بهداشت و درمان، تجهیز بیمارستانها، تقویت ناوگان اورژانس و تأمین منابع انسانی با مشارکت نهادهای دولتی، بنگاههای اقتصادی، خیرین و سازمانهای مردمنهاد در حال اجراست.