پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 سایت باشگاه خبرنگاران / ۱۴۰۴/۱۲/۰۹

کانادا بخشی از کارکنان دیپلماتیک خود را از تل‌آویو جابه‌جا کرد

 کانادا بخشی از کارکنان دیپلماتیک خود را از تل‌آویو جابه‌جا کرد
دولت کانادا به دلیل «تنش‌های جاری در منطقه» میان ایران و آمریکا، کارکنان غیرضروری دیپلماتیک و افراد تحت تکفل آنها را به‌طور موقت از تل‌آویو خارج کرد.