پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 سایت باشگاه خبرنگاران / ۱۴۰۵/۰۳/۱۱

مراجعه ۸۱ نفر با علائم گوارشی به درمانگاه لاله‌زار بردسیر

 مراجعه ۸۱ نفر با علائم گوارشی به درمانگاه لاله‌زار بردسیر
روابط عمومی اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به مراجعه ۸۱ نفر با علائم گوارشی به درمانگاه لاله‌زار بردسیر بیان کرد: بررسی‌های بهداشتی در حال انجام است.