پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 سایت باشگاه خبرنگاران / ۱۴۰۴/۱۱/۲۷

چرا بعد از مسواک زدن احساس خنکی در دهان می‌کنیم؟

 چرا بعد از مسواک زدن احساس خنکی در دهان می‌کنیم؟
بعد از مسواک زدن، آب یا نفس شما خنک و یخ‌زده حس می‌شود، این حس ناشی از ماده‌ای در خمیردندان است که مغز را فریب می‌دهد تا سرما را حس کند.