شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 سایت باشگاه خبرنگاران / ۱۴۰۴/۰۹/۲۶

مردم گزارشات اتلاف انرژی دستگاه های دولتی را اطلاع رسانی کنند

 مردم گزارشات اتلاف انرژی دستگاه های دولتی را اطلاع رسانی کنند
رئیس سازمان اداری استخدامی گفت: مردم در صورتی که به دستگاه دولتی مراجعه کردند و شاهد افزایش مصرف برق یا گاز بودند به ما اطلاع‌‎رسانی کنند.