چهارشنبه / ۳ تیر / ۱۴۰۵ - 24 June, 2026
 سایت باشگاه خبرنگاران / ۱۴۰۴/۱۰/۱۰

برداشت ۸۵ هزار تن نارنگی از باغ‌های هرمزگان آغاز شد

 برداشت ۸۵ هزار تن نارنگی از باغ‌های هرمزگان آغاز شد
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان از آغاز فصل برداشت نارنگی در استان خبر داد و گفت: امسال پیش‌بینی می‌شود ۸۵ هزار تن نارنگی برداشت شود.