VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
شنبه ۵ مهر ۱۴۰۴ -
27 September 2025
VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
مرکز افکارسنجی ایسپا
۲۰ ساعت قبل / سایت آخرین خبر
زندگی با چتباتها؛ پیامدهای نادیدهگرفتهشده گسترش هوش مصنوعی در ایران
هم میهن/متن پیش رو در هم میهن منتشر شده و بازنشرش در آخرین خبر به معنای تاییدش نیست محمد رهبری-جامعهشناس و پژوهشگر شبکه های اجتماعی| مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) اخیراً در قالب یک نظرسنجی میزان آشنایی مردم با ابزارهای هوش مصنوعی و زمینه استفاده از آن را بررسی کرده است. براساس یافتههای ای
هوش مصنوعی
جامعه ایران
هوش مصنوعی
جامعه ایران
۱۴۰۴/۰۶/۲۷
/ سایت الف
هر فرد چقدر در شبکهها و رسانههای اجتماعی می چرخد؟
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) در یک طرح نظرسنجی به بررسی «مصرف شبکهها و رسانههای اجتماعی مردم ایران» پرداخته است. به گزارش روابط عمومی ایسپا، طرح نظرسنجی مذکور شهریورماه ۱۴۰۴ با اندازه نمونه ۱۵۰۲ نفر و جامعه آماری ایرانیان بالای ۱۵ سال ساکن در مناطق شهری و روستایی به شیوه مصاحبه تلفنی اجرا …
استفاده از شبکههای اجتماعی
استفاده از شبکههای اجتماعی
۱۴۰۴/۰۶/۲۶
/ سایت عصرایران
ایرانیها روزانه ۲ ساعت و ۸ دقیقه در شبکههای اجتماعی؛ آمار جدید از ایسپا
تازهترین نظرسنجی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) نشان میدهد که ایرانیان بالای ۱۵ سال به طور متوسط، روزانه بیش از دو ساعت در شبکههای اجتماعی وقت میگذرانند.
شبکه های اجتماعی
ایسپا
شبکه های اجتماعی
ایسپا
نظرسنجی ایسپا
۱۴۰۴/۰۶/۲۶
/ سایت دیدبان ایران
نتایج یک نظرسنجی: ۴۴.۳ درصد از مردم در شبانه روز، یک تا دو ساعت از شبکهها و رسانههای اجتماعی استفاده میکنند/ ۳۵.۶ درصد از مردم اصلا با ابزارهای هوش مصنوعی آشنا نیستند؛ ۳۲.۱ درصد نیز بیان کردند که فقط اسم این آنها را شنیدهاند
مرکز افکارسنجی ایسپا: طبق نتایج تحلیلی، با افزایش سن مدت زمان استفاده از رسانههای اجتماعی کمتر میشود. افراد در گروه سنی ۱۵ تا ۲۹ سال به طور میانگین ۳ ساعت و ۸ دقیقه در شبانهروز از شبکهها و رسانههای اجتماعی استفاده میکنند. این زمان برای افراد ۳۰ تا ۴۹ سال ۲ ساعت و ۱۶ دقیقه و برای افراد بالای ۵۰ …
رسانه
شهری و روستایی
رسانه
شهری و روستایی
مردان
موسیقی
۱۴۰۴/۰۶/۲۶
/ سایت اکوایران
یافتههای تازه ایسپا از عادتهای دیجیتالی ایرانیان
ایرانیان روزانه 2 ساعت در شبکههای اجتماعی وقت میگذرانند. مرکز افکارسنجی ایسپا، گزارشی خواندنی از استفاده ایرانیان از هوش مصنوعی دارد.
مرکز افکارسنجی ایسپا
شبکههای اجتماعی
مرکز افکارسنجی ایسپا
شبکههای اجتماعی
هوش منصوعی
مصرف دیجیتال
۱۴۰۴/۰۶/۲۶
/ خبرگزاری ایسنا
تازهترین نتایج نظرسنجی ایسپا پیرامون مصرف شبکهها و رسانههای اجتماعی و استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) در یک طرح نظرسنجی به بررسی «مصرف شبکهها و رسانههای اجتماعی مردم ایران» پرداخته است. بر اساس طرح نظرسنجی مذکور در شهریورماه ۱۴۰۴ با اندازه نمونه ۱۵۰۲ نفر و جامعه آماری ایرانیان بالای ۱۵ سال ساکن در مناطق شهری و روستایی به شیوه مصاحبه تلفنی اجرا شده است.
جهاد دانشگاهی
جهاد دانشگاهی
۱۴۰۴/۰۶/۲۶
/ سایت فرهیختگان
اعتماد ۵۳ درصدی ایرانیها به پاسخهای هوش مصنوعی
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) در یک طرح نظرسنجی به بررسی «مصرف شبکهها و رسانههای اجتماعی مردم ایران» پرداخته است. به گزارش روابط عمومی ایسپا، طرح نظرسنجی مذکور شهریورماه ۱۴۰۴ با اندازه نمونه ۱۵۰۲ نفر و جامعه آماری ایرانیان بالای ۱۵ سال ساکن در مناطق شهری و روستایی به شیوه مصاحبه تلفنی اجرا …
شبکه های اجتماعی
ایسپا
شبکه های اجتماعی
ایسپا
۱۴۰۴/۰۶/۲۶
/ سایت شفقنا
تازهترین نظرسنجی ایسپا پیرامون شبکههای اجتماعی و ابزارهای هوش مصنوعی | شفقنا، آخرین اخبار ایران و جهان
شفقنا- مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) در یک طرح نظرسنجی به بررسی «مصرف شبکهها و رسانههای اجتماعی مردم ایران» پرداخته است. به گزارش روابط عمومی ایسپا، طرح نظرسنجی مذکور شهریورماه ۱۴۰۴ با اندازه نمونه ۱۵۰۲ نفر و جامعه آماری ایرانیان بالای ۱۵ سال ساکن در مناطق شهری و روستایی به شیوه مصاحبه تلفنی …
ایسپا
شبکه اجتماعی
ایسپا
شبکه اجتماعی
نظرسنجی
۱۴۰۴/۰۵/۳۰
/ خبرگزاری ایسنا
«جهاد دانشگاهی» نهاد علم، پژوهش و نوآوری
استاندار هرمزگان با تأکید بر نقش جهادی در عرصه علم و پژوهش گفت: جهاد دانشگاهی نهال تنومندی است که از نخستین روزهای انقلاب اسلامی پایهگذاری شد و با عملکرد متنوع در حوزههای علمی، پژوهشی، فرهنگی و فناوری، امروز به پیشران توسعه علمی کشور تبدیل شده است.
استاندار هرمزگان
جهاد دانشگاهی
استاندار هرمزگان
جهاد دانشگاهی
احمد زاهری
محمد آشوری تازیانی
۱۴۰۴/۰۵/۲۸
/ خبرگزاری ایسنا
اعتماد رسانهای جایگزین مرجعیت است
جامعهشناس و پژوهشگر حوزه افکار عمومی گفت: بحث اصلی در علوم ارتباطات، میزان اعتماد مردم به رسانههاست نه مرجعیت آنها.
۱۴۰۴/۰۵/۲۸
/ خبرگزاری ایسنا
«سندروم بیپناهی رسانهای»؛ جامعه در بحران به پناهگاه خبری نیاز دارد
پژوهشگر حوزه رسانه گفت: همانطور که مردم در حمله نظامی بهدنبال سرپناه فیزیکی میگردند، در بحران رسانهای نیز به مرجع مطمئن خبری نیاز دارند؛ در غیر این صورت جامعه دچار اضطراب و سردرگمی میشود.
۱۴۰۴/۰۵/۲۱
/ سایت اکوایران
نگرانی نیمی از مردم پایتخت از جنگ
مرکز افکارسنجی ایسپا، یک هفته بعد از آتش بس، نظرسنجی حضوریای را در شهر تهران و در مناطق 22گانه شهر تهران و با جامعه آمار افراد بالای 18 سال اجرا کرد.
جنگ 12 روزه
ابراهیم شیرعلی
جنگ 12 روزه
ابراهیم شیرعلی
۱۴۰۴/۰۵/۲۰
/ خبرگزاری ایسنا
شکست سناریوی نارضایتی داخلی، عامل پایان زودهنگام جنگ ۱۲ روزه بود
عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی با اشاره به اینکه سناریوی اسرائیل برای جدا کردن جامعه از حاکمیت ایران با شکست مواجه شد، گفت: همین امر یکی از دلایل پایان زودهنگام جنگ بود.
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
/ سایت عرشه آنلاین
وحشت تهرانیها از جنگ ۱۲ روزه؛ ۱۵ درصد تهرانیها مایل به مهاجرت
«پس از جنگ ۱۲روزه بیش از ۱۵ درصد تهرانیها به مهاجرت همیشگی از تهران فکر میکنند»؛ این نتیجه نظرسنجی است که مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) پس از جنگ انجام داده است.
حمله اسرائیل به ایران
جنگ ایران و اسرائیل
حمله اسرائیل به ایران
جنگ ایران و اسرائیل
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
/ روزنامه شرق
تهران زیر بار بحران تاب ندارد
«پس از جنگ 12روزه بیش از 15 درصد تهرانیها به مهاجرت همیشگی از تهران فکر میکنند»؛ این نتیجه نظرسنجی است که مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) پس از جنگ انجام داده است.
زیرساختهای شهری
نشست تهران
زیرساختهای شهری
نشست تهران
فرونشست استان تهران
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
/ خبرگزاری ایسنا
حکمرانی و مدیریت شهری تهران باید متناسب با شرایط ویژه آن بازتعریف شود
رئیس مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) گفت: حمله اخیر رژیم صهیونیستی به تهران نشان داد که ساختارهای مدیریتی شهر پاسخگوی بحرانهای پیچیده پایتخت نیست.
جهاد دانشگاهی
مدیریت شهری
جهاد دانشگاهی
مدیریت شهری
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
/ سایت هم میهن
آیینه شکسته حکمرانی دیجیتال/سرگردانی سیاست فضای مجازی در میان گشایش و فروبستگی
روزگاری در سند چشمانداز برای افق ۱۴۰۴، قرار بود پرچمدار منطقه در عرصههای اقتصادی، علمی و فرهنگی باشیم. گام دوم انقلاب، ما را به تمدنسازی نوین اسلامی وعده داده بود. نهضت نرمافزاری، قرار بود زیرساخت حکمرانی داناییمحور را بنا کند، اما امروز گزارهای اسفناک و تکاندهنده پیش روی ماست که ایران در قعر …
کیفیت اینترنت ایران
مرکز افکارسنجی ایسپا
کیفیت اینترنت ایران
مرکز افکارسنجی ایسپا
حکمرانی دیجیتال
۱۴۰۴/۰۵/۰۸
/ خبرگزاری ایسنا
نشان «سینه ستبر» به مفاخر کرمانشاهی اعطاء میشود
معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه از طرحی برای تجلیل از مفاخر، مشاهیر و بزرگان حوزه فرهنگ و ادب کرمانشاه توسط این سازمان خبر داد و گفت: در این طرح به مفاخر و بزرگان استان نشان سینه ستبر اهداء خواهد شد.
۱۴۰۴/۰۲/۲۹
/ خبرگزاری ایسنا
نیاز به حمایت بیشتر از مراکز افکارسنجی از سوی دانشگاه
رئیس مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران به حمایتهای کم از سوی دانشگاهها از مراکز افکارسنجی نیز اشاره کرد و گفت: علیرغم اینکه نظرسنجیها و پیمایشها وجهه کاربردی به علوم اجتماعی و جامعهشناسی دادند؛ اما مراکز دانشگاهی حمایت کمی را از این مراکز به عمل میآورند.
جمع آوری داده
جهاد دانشگاهی
جمع آوری داده
جهاد دانشگاهی
۱۴۰۴/۰۲/۲۹
/ خبرگزاری ایسنا
بدون دادههای دقیق، سیاستگذاریها در ایران به نتیجه نمیرسند
عضو هیات علمی دانشگاه تهران تأکید کرد که عدم دسترسی به دادههای صحیح، مانع پیشرفت و توسعه کشور در زمینههای اجتماعی و فرهنگی میشود.
جمع آوری داده
جمع آوری داده
۱۴۰۴/۰۲/۲۹
/ خبرگزاری ایسنا
ضرورت تحقیق و پژوهش میدانی در توسعه علوم اجتماعی ایران
استاد دانشگاه تهران بر لزوم ادامه تحقیقات میدانی و بهرهگیری از روشهای مناسب در جمعآوری دادهها در ایران تأکید کرد.
علوم اجتماعی
جمع آوری داده
علوم اجتماعی
جمع آوری داده
۱۴۰۴/۰۲/۲۸
/ خبرگزاری ایسنا
مراکز افکارسنجی باید بدون سوءگیری نظر مردم را به حاکمیت انتقال دهند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: مراکز افکارسنجی باید بدون سوءگیری، بیطرفی، داشتن استقلال، فارغ از هرگونه نگاه سیاسی، امانتداری و پرهیز از نگاه یکبُعدی نظر و باور مردم را به حاکمیت انتقال دهند تا در مدار تصمیمگیری مورد استفاده قرار گیرد.
افکارسنجی
افکارسنجی
۱۴۰۴/۰۲/۲۸
/ خبرگزاری ایسنا
ایسپا باید با مراجع تصمیمگیر و تصمیمساز در ارتباط باشد
مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان با بیان اینکه در بحث سرمایههای اجتماعی یکی از مجوزهای اصلی افکارسنجی و نیازسنجی است، گفت: ایسپا باید با مراجع تصمیمگیر و تصمیمساز و مراکز قدرت در ارتباط باشد.
سرمایه اجتماعی
سرمایه اجتماعی
۱۴۰۴/۰۲/۲۸
/ خبرگزاری ایسنا
در جوامع جدید نیازمند شناخت افکارعمومی هستیم
عضو هیأت علمی گروه علوم اجتماعی دانشگاه بوعلیسینا با تأکید براینکه در جوامع جدید نیازمند شناخت افکارعمومی هستیم، گفت: هرگونه مداخله در جامعه و سیاستگذاری و موفقیت آن قبل از طراحی، مستلزم شناخت افکار عمومی است.
نظرسنجی
افکار عمومی
نظرسنجی
افکار عمومی
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
/ سایت آخرین خبر
اجرای بیش از ۲۰۰ طرح نظرسنجی در طرح ایسپا در خراسان جنوبی
صدا و سیما/ ثمره فعالیت جهادگران دانشگاهی خراسان جنوبی در مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا)، اجرای بیش از ۲۰۰ طرح نظرسنجی است. مدیر مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران شعبه خراسان جنوبی گفت: اصلیترین هدف تاسیس ایسپا «کمک به نظام تصمیم گیری» در کشور است که برای تحقق این مهم، طرحهای نظرسنجی مختلف به
۱۴۰۴/۰۲/۱۸
/ خبرگزاری ایسنا
ایسپا؛ صدای مردم
مدیر مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران به مناسبت سالگرد تاسیس ایسپا،گفت: ایسپا تلاش میکند صدای مردم باشد، این کار از طریق سنجش مستمر دیدگاه های مردم در موضوعات مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی انجام میشود.
جهاد دانشگاهی
ایسپا
جهاد دانشگاهی
ایسپا
دریافت اخبار بیشتر
۱۴۰۴/۰۲/۱۸ - ۰۹:۰۵:۴۰
سررسید تبلیغاتی
نرم افزار نگهداری و تعمیرات، پیشگیری قبل از خرابی
فروش خودرو
فالوور اینستاگرام
خرید فالوور واقعی
شنبه ۵ مهر ۱۴۰۴ -
27 September 2025
دریافت اخبار بیشتر
سررسید تبلیغاتی
نرم افزار نگهداری و تعمیرات، پیشگیری قبل از خرابی
فروش خودرو
فالوور اینستاگرام
خرید فالوور واقعی