VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۳ -
13 February 2025
VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
نظرسنجی ایسپا
نظرسنجی
انتخابات
ایسپا
مسعود پزشکیان
سعید جلیلی
صداوسیما
اینستاگرام
نظرسنجی ایسپا
تلگرام
فیلترینگ
پزشکیان
۱۴۰۳/۱۰/۲۴
/ خبرگزاری ایسنا
اجرای طرح «نظرسنجی رضایتمندی مشترکان شرکت برق» در کردستان
سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان گفت: طرح نظرسنجی «میزان رضایتمندی مشترکان از واحد ۱۲۱ اتفاقات شرکت برق کردستان» به همت واحد ایسپای جهاددانشگاهی کردستان اجرا شد.
۱۴۰۳/۱۰/۱۴
/ روزنامه هفت صبح
شکست سنگین صداوسیما در شب یلدا
ایسپا یک طرح نظرسنجی با موضوع میزان مشاهده «ویژه برنامههای شب یلدای صدا و سیما» انجام داده است
صدا و سیما
شب یلدا
صدا و سیما
شب یلدا
۱۴۰۳/۱۰/۱۴
/ روزنامه شرق
صدا و سیما با سر سقوط کرد
بر اساس یافتههای این نظرسنجی، ۲۹.۵ درصد ایرانیان ویژه برنامههای شب یلدای صدا و سیما را دیدهاند. از بین بینندگان ویژه برنامههای شب یلدا؛ ۵۹.۲ درصد ویژه برنامه «یلدای مادرانه» شبکه سوم سیما را دیدهاند، ۲۴ درصد از شبکههای استانی، ۸.۱ درصد از شبکه یک سیما و ۷.۶ درصد از شبکه دو تماشاگر این برنامهها …
تلویزیون
صدا و سیما
تلویزیون
صدا و سیما
ایسپا
وحید جلیلی
۱۴۰۳/۱۰/۱۳
/ سایت عصرایران
نتایج نظرسنجی ایسپا: فقط ۲۹.۵ درصد مردم ویژه برنامههای شب یلدای تلویزیون را دیدهاند / شبکه یک سیما، ۸.۱ درصد بیننده داشت
در این نظرسنجی که به صورت تلفنی در روزهای اول تا سوم دیماه انجام شده، نظرات ۱۴۴۰ نفر از ایرانیان بالای ۱۵ سال ساکن در مناطق شهری و روستایی کل کشور بررسی شد.
صدا و سیما
تلویزیون
صدا و سیما
تلویزیون
۱۴۰۳/۱۰/۱۳
/ سایت خبرفوری
تداوم سقوط سنگین صداوسیمای جبلی - جلیلی/ نتایج نظرسنجی ایسپا: فقط ۲۹.۵ درصد مردم ویژه برنامههای شب یلدای تلویزیون را دیدهاند
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) یک طرح نظرسنجی با موضوع میزان مشاهده «ویژه برنامههای شب یلدای صدا و سیما» انجام داده است.
مخاطب تلویزیون
مخاطب تلویزیون
۱۴۰۳/۱۰/۱۳
/ روزنامه شرق
وضعیت وخیم صدا و سیما
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) یک طرح نظرسنجی با موضوع میزان مشاهده «ویژه برنامههای شب یلدای صدا و سیما» انجام داده است.
صدا و سیما
صدا و سیما
۱۴۰۳/۱۰/۱۰
/ خبرگزاری جام جم
یلدای مادرانه پرمخاطب شد
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) یک طرح نظرسنجی با موضوع میزان مشاهده «ویژهبرنامههای شبیلدای صداوسیما» انجام داده و نتایجش را منتشر کرده است.
نظرسنجی
رسانه ملی
نظرسنجی
رسانه ملی
شب یلدا
۱۴۰۳/۱۰/۰۹
/ خبرگزاری دانشجو
۲۹.۵ درصد مردم بیننده برنامههای شب یلدای تلویزیون
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) یک طرح نظرسنجی با موضوع میزان مشاهده «ویژه برنامههای شب یلدای صدا و سیما» انجام داده است.
۱۴۰۳/۱۰/۰۹
/ سایت برترینها
نظرسنجی ایسپا درباره برنامههای تلویزیونی شب یلدا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) یک طرح نظرسنجی با موضوع میزان مشاهده «ویژه برنامههای شب یلدای صدا و سیما» انجام داده است.
برنامه های تلویزیونی
دانشجویان ایران
برنامه های تلویزیونی
دانشجویان ایران
شب یلدا
شهری و روستایی
۱۴۰۳/۱۰/۰۹
/ روزنامه دنیای اقتصاد
29.5 درصد مردم برنامه یلدا صداو سیما رو دیدند
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) یک طرح نظرسنجی با موضوع میزان مشاهده «ویژه برنامههای شب یلدای صدا و سیما» انجام داده است.
شب یلدا
صداوسیما
شب یلدا
صداوسیما
نظرسنجی
برنامه های تلویزیون
۱۴۰۳/۱۰/۰۸
/ خبرگزاری همشهریآنلاین
موانع رفع فیلتر پرطرفدارترین شبکه اجتماعی ایران با ۴۰ میلیون کاربر | مردان بیشتر از اینستاگرام استفاده می کنند یا زنان؟
بر اساس نتایج آخرین نظرسنجی ایسپا، ۴۶.۵ درصد مردم از «اینستاگرام» استفاده میکنند. اما دلایل مختلف فنی و فرهنگی تاکنون سبب شده این شبکه اجتماعی در فیلتر بماند و با کیفیت بالا در دسترس کاربران قرار نگیرد. دلایلی که تا حل نشود، باعث میشوند که رفع فیلتر همچنان در حد یک شعار باقی بماند.
فیلترینگ
فیلترینگ
۱۴۰۳/۱۰/۰۷
/ خبرگزاری دانشجو
رفع فیلتر اینستاگرام عملی میشود؟ / پرطرفدارترین شبکه اجتماعی با ۴۰ میلیون کاربر
بر اساس نتایج آخرین نظرسنجی ایسپا، ۴۶.۵ درصد مردم از «اینستاگرام» استفاده میکنند. اما دلایل مختلف فنی و فرهنگی تاکنون سبب شده این شبکه اجتماعی در فیلتر بماند و با کیفیت بالا در دسترس کاربران قرار نگیرد. دلایلی که تا حل نشود، باعث میشوند که رفع فیلتر همچنان در حد یک شعار باقی بماند.
۱۴۰۳/۱۰/۰۶
/ خبرگزاری ایلنا
۲۰ میلیون ایرانی از واتساپ استفاده میکنند + اینفوگرافیک
بر اساس آخرین نظرسنجی منتشر شده در ایران ازسوی ایسپا در شهریور سال جاری، ۳۳.۳ درصد از افراد بالای ۱۸ سال، یعنی بالغ بر ۲۰ میلیون ایرانی از واتساپ استفاده میکنند.
ایران
میلیون
ایران
میلیون
ایرانی
اینفوگرافیک
۱۴۰۳/۱۰/۰۵
/ سایت اقتصاد ۲۴
اینفوگرافی/ ۲۰ میلیون ایرانی از واتساپ استفاده میکنند | اقتصاد24
بر اساس آخرین نظرسنجی منتشر شده در ایران ازسوی ایسپا در شهریور سال جاری، ۳۳.۳ درصد از افراد بالای ۱۸ سال، یعنی بالغ بر ۲۰ میلیون ایرانی از واتساپ استفاده میکنند.
واتساپ
واتساپ
۱۴۰۳/۱۰/۰۵
/ روزنامه مردم سالاری
چند میلیون ایرانی از واتساپ استفاده میکنند؟ - مردم سالاری آنلاین
بر اساس آخرین نظرسنجی منتشر شده در ایران توسط ایسپا در شهریور سال جاری، ۳۳.۳ درصد از افراد بالای ۱۸ سال، یعنی بالغ بر ۲۰ میلیون ایرانی از واتساپ استفاده میکنند.
واتس اپ
واتس اپ
۱۴۰۳/۱۰/۰۵
/ سایت اعتماد آنلاین
۲۰ میلیون ایرانی کاربر واتساپ هستند
بر اساس آخرین نظرسنجی منتشر شده در ایران توسط ایسپا در شهریور سال جاری، ۳۳.۳ درصد از افراد بالای ۱۸ سال، یعنی بالغ بر ۲۰ میلیون ایرانی از واتساپ استفاده میکنند
تلگرام
اینستاگرام
تلگرام
اینستاگرام
کاربران واتس اپ
۱۴۰۳/۰۹/۲۲
/ سایت انصاف نیوز
نظرسنجی عجیب ایسپا درباره مپنا | انصاف نیوز
سرویس اقتصادی، انصاف نیوز: مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران ایسپا درباره مپنا به یک نظرسنجی تلفنی پرداخته که پرسشها و نحوه امتیازدهی عجیبی داشته است.
ارزیابی عملکرد مپنا
ایسپا
ارزیابی عملکرد مپنا
ایسپا
شرکت مپنا
نظرسنجی تلفنی
۱۴۰۳/۰۸/۰۴
/ سایت اقتصادنیوز
یک بام و دو هوای فیلترینگ/ چرا مردم به رسانههای داخلی بیاعتماد شدند؟
اقتصادنیوز: براساس نظرسنجی سراسری ایسپا درباره میزان استفاده ایرانیان بالای 18 سال از پیامرسانها و شبکههای اجتماعی تعداد کاربران تلگرام و اینستاگرام در ایران تقریباً دو برابر کاربران روبیکا و ایتاست.
فیلترینگ در ایران
فیلترینگ اپلیکیشن ها
فیلترینگ در ایران
فیلترینگ اپلیکیشن ها
رفع فیلترینگ در ایران
۱۴۰۳/۰۸/۰۲
/ سایت عصرایران
جبلی زیر بار ریزش مخاطبان صدا و سیما نرفت
پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما در واکنش به نظرسنجیهای منتشر شده درباره میزان مخاطب صدا و سیما گفت: «نظرسنجی که براساس آن، میزان مخاطبان رسانه ملی نزدیک به ۷۰ درصد اعلام شد، ربطی به مرکز تحقیقات صدا و سیما نداشت و ایسپا آن را انجام داده بود.
ریزش مخاطبان
صدا و سیما
ریزش مخاطبان
صدا و سیما
جبلی
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
/ سایت مدارا
عباس عبدی: صدا و سیما آنقدر خبرهای نادرست گفته که اگر یکبار هم راست بگوید کسی باور نمیکند - پایگاه خبری مدارا
به گزارش سایت خبری مدارا:عباس عبدی طی یادداشتی در روزنامه اعتماد با عنوان «خوش بودن با چنین رسانهای» نوشت: در پی انتشار نظرسنجی ایسپا که بخشی از آن درباره
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
/ سایت اقتصادنیوز
انتقاد تند عباس عبدی از صداوسیما/ آنقدر خبرهای دروغ گفته است که راست بگوید کسی باور نمیکند
اقتصادنیوز: عباس عبدی در روزنامه اعتماد مطلبی در واکنش به انتشار نظرسنجی ایسپا نوشت.
رسانه ملی
عباس عبدی
رسانه ملی
عباس عبدی
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
/ سایت هم میهن
صدا و سیما آنقدر خبرهای دروغ گفته است که اگر یکبار هم راست بگوید کسی باور نمی کند/هنگامی که از خلاف گفتن نترسی یعنی هیچی نیستی
به گزارش هم میهن، عباس عبدی طی یادداشتی در روزنامه اعتماد با عنوان خوش بودن با چنین رسانه ای نوشت: در پی انتشار نظرسنجی ایسپا که
صدا و سیما
عباس عبدی
صدا و سیما
عباس عبدی
محمد مهاجری
۱۴۰۳/۰۷/۲۶
/ 55 آنلاین
واکنش تند مرکز تحقیقات صداوسیما به گزارشهای رسانهها | صداوسیما اصرار دارد با انکار واقعیتها به خودستایی ادامه دهد
صداوسیما رسانههایی را که برپایۀ نظرسنجی ایسپا نتیجه گرفته بودند مخاطبان تولیدات سازمانی با بودجۀ سالانه ۲۴هزار میلیارد تومان کاهشیافته به «بیاخلاقی رسانهای، شیطنت رسانهای، فریب افکار عمومی و تحریف واقعیت» متهم کرد.
تلویزیون
صداوسیما
تلویزیون
صداوسیما
مخاطب
۱۴۰۳/۰۷/۲۶
/ سایت اطلاعات آنلاین
شما باور میکنید صداوسیمای جبلی و جلیلی ۷۲ درصد مخاطب دارد؟
مرکز تحقیقات صداوسیما به گزارشهای رسانهها درباره کاهش مخاطبان این رسانه واکنش تندی نشان داد و مدعی شد که نتایج نظرسنجی ایسپا به «بیاخلاقی رسانهای» متهم است.
۱۴۰۳/۰۷/۲۶
/ سایت رویداد ۲۴
صداوسیما خودش را فریب میدهد یا ما را؟ | نظرسنجی درباره اعتبار رسانه ملی را به یک مرکز مستقل بسپارید | رویداد24
واکنش تند مرکز تحقیقات صداوسیما به گزارشهای رسانهها دایر بر کاهش مخاطبان رسانۀ رسمی به استناد نظرسنجی ایسپا (مرکز افکارسنجی دانشجویان) نشان میدهد صداوسیما اصرار دارد با انکار واقعیتها به خودستایی و در واقع خودفریبی ادامه دهد حال آنکه افول رادیو و تلویزیون غیرخصوصی - که به خاطر زاویه با دولت فعلی …
صداوسیما
نظرسنجی
صداوسیما
نظرسنجی
مخاطبان
۱۴۰۳/۰۷/۲۶
/ سایت خبرآنلاین
نظرسنجی در باره مخاطبان صداوسیما را به دستگاهی مستقل بسپارید تا واقعیت بر خودتان آشکار شود
واکنش تند مرکز تحقیقات صداوسیما به گزارشهای رسانهها دایر بر کاهش مخاطبان رسانۀ رسمی به استناد نظرسنجی ایسپا (مرکز افکارسنجی دانشجویان) نشان میدهد صداوسیما اصرار دارد با انکار واقعیتها به خودستایی و در واقع خودفریبی ادامه دهد حال آنکه افول رادیو و تلویزیون غیرخصوصی - که به خاطر زاویه با دولت فعلی …
سازمان صدا و سیما
نظرسنجی
سازمان صدا و سیما
نظرسنجی
تاثیر رسانهها
۱۴۰۳/۰۷/۲۵
/ سایت فرارو
آینده ایران با نسل زد چه خواهد شد؟
بر اساس یافتههای نظرسنجی ایسپا، بیش از ۸۵ درصد دانشجویان دانشگاههای دولتی، از تلگرام و اینستاگرام استفاده میکنند. این عدد برای تلگرام (با میزان مصرف حدود ۹۰ درصدی) از آن جهت حائز اهمیت است که طبق نظرسنجی همین مؤسسه نظرسنجی، بهطور میانگین حدود ۴۰ درصد از ایرانیان از تلگرام استفاده میکنند.
۱۴۰۳/۰۷/۲۵
/ سایت خبرفوری
سرنوشت آینده ایران با نسل Z چگونه است؟
نظرسنجی اخیر ایسپا راجعبه وضعیت فرهنگی ـ اجتماعی دانشجویان دانشگاههای دولتی کشور، تصویر خوبی از نسل جدید ایرانی بهدست میدهد.
شبکه های مجازی
جامعه ایران
شبکه های مجازی
جامعه ایران
نسل z
۱۴۰۳/۰۷/۲۵
/ سایت اقتصادنیوز
این نسل ایران ارزشها و نگرشهای رسمی را برنمیتابد
نظرسنجی اخیر ایسپا راجع به وضعیت فرهنگی-اجتماعی دانشجویان دانشگاههای دولتی کشور، تصویر خوبی از نسل جدید ایرانی بهدست میدهد.
نسل زد
نسل Z
نسل زد
نسل Z
۱۴۰۳/۰۷/۲۵
/ روزنامه دنیای اقتصاد
انکار یک پیام شفاف
انتشار نظرسنجی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران «ایسپا» درباره اوقات فراغت دانشجویان، میزان استفاده آنها از پیامرسانها و شبکههای اجتماعی، منابع پیگیری اخبار و موارد دیگر به مذاق مدیران صداوسیما خوش نیامده و آنها در روزهای اخیر مدام در حال پاسخدادن هستند.
شبکه های اجتماعی
صدا و سیما
شبکه های اجتماعی
صدا و سیما
دانشجویان
ایسپا
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
/ سایت عصرایران
واکنش معاون سیما به نظرسنجی ایسپا: جریانی خاص دارد با جهتگیری صداوسیما را نقد میکند
محسن برمهانی معاون سیما در مورد نظرسنجی رکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) توضیحاتی ارائه داده است.
صداوسیما
نظرسنجی
صداوسیما
نظرسنجی
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
/ خبرگزاری جام جم
پاسخ معاون سیما به حواشی نظرسنجی ایسپا و جامعیت تلویزیون
معاون سیمای رسانه ملی گفت: «در رسانه ملی از هر نقدی استقبال میکنیم، مخصوصا نقدی که در نسبت ما با مردم قرار میگیرد».
ایسپا
مخاطب تلویزیون
ایسپا
مخاطب تلویزیون
محسن برمهانی
نظرسنجی ایسپا
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
/ سایت اقتصاد ۲۴
ایتا و روبیکا در روستا هم از تلگرام و اینستا شکست خوردند | اقتصاد24
ایسپا هفته گذشته نتایج آخرین نظرسنجی ملی در مورد میزان استفاده ایرانیهای بالای ۱۸ سال از پیامرسانها و شبکههای اجتماعی داخلی و خارجی را منتشر کرد. این نظرسنجی روزهای ۲۰ تا ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۳ به شیوه مصاحبه حضوری انجام و با ۳۹۹۰ نفر از افراد ساکن در مناطق روستایی و شهری کشور مصاحبه شده است.
شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
/ سایت عصر خبر
واکنش مدیران صداوسیما به نظرسنجی پُرحاشیه ادامه دارد - عصر خبر
محسن برمهانی با اشاره به نظرسنجی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) که با همکاری وزارت علوم پیرامون «وضعیت فرهنگی و اجتماعی دانشجویان دانشگاه های دولتی»
صداوسیما
مدیران
صداوسیما
مدیران
واکنش
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
/ سایت رویداد ۲۴
شکست صداوسیما در چهار جبههٔ خبر، تحلیل، سرگرمی و کارآمدی | چرا تلویزیون ملی حتی توان رقابت با پلتفرمهای نمایش فیلم داخلی را ندارد؟ | رویداد24
به نظر میرسد پس لرزههای نظرسنجی ایسپا درباره میزان مخاطب سازمان صدا و سیما هم چنان ادامه دارد و مدیران رسانه ملی را وادار کرده تا از خودشان دفاع کنند. همین موضوع هم معاون سازمان صدا و سیما را واداشت تا به تلویزیون بیاید و درباره چرایی تفاوت این سازمان با تلویزیونهای خارجی مانند ایران اینترنشنال و …
صداوسیما
پیمان جبلی
صداوسیما
پیمان جبلی
وحید جلیلی
ایران اینترنشنال
۱۴۰۳/۰۷/۲۳
/ سایت اقتصاد ۱۰۰
تلگرام انتخاب اول دانشجویان دانشگاههای دولتی
اقتصاد ۱۰۰ - مرکز افکار سنجی دانشجویان به اختصار ایسپا، طی نظرسنجی گستردهای به اطلاعات جالبی دست یافت که نشان میداد تلگرام در بین دانشجویان دانشگاههای دولتی از محبوبیت بالایی برخوردار است.
تلگرام
تلگرام
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
/ سایت انتخاب
واکنش صداوسیما به آمار کاهش سقوط بیننده اش: علیه ما سوگیری دارند؛ ۷۲ درصد مردم، ما را می بینند
رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما در واکنش به آمار کاهش سقوط بینندههای تلویزیون گفت:ما در مرکز تحقیقات با جامعه آماری ۳۶ هزار نمونهای از سراسر کشور، مخاطب رسانه ملی را ۷۲ درصد میدانیم. وی افزود: مرکز نظرسنجی ایسپا نیز در نظرسنجی فروردین امسال میزان مخاطبین صداوسیما را ۶۹/۲ درصد اعلام کرد، اما به دلیل برخی …
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
/ سایت جعبه
ادعای رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما روی آنتن تلویزیون از میزان مخاطب صداوسیما!
ویدیو رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما در شبکه سه اعلام کرد: ما در مرکز تحقیقات با جامعه آماری ۳۶ هزار نمونهای از سراسر کشور، مخاطب رسانه ملی را ۷۲ درصد می دانیم. مرکز نظر سنجی ایسپا نیز در نظرسنجی فروردین امسال میزان مخاطبین صداوسیما را ۶۹۲ درصد اعلام کرد اما به دلیل برخی سوءگیریها منتشر نشد. منبع: صداوسیما
سازمان صدا و سیما
شبکه سه سیما
سازمان صدا و سیما
شبکه سه سیما
دیدنیهای روز
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
/ سایت فراز
پیامدهای کاهش سطح اعتماد عمومی برای امنیت کشور
هفته گذشته مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) گزارشی از طرح «نظرسنجی وضعیت اجتماعی فرهنگی دانشجویان دانشگاههای دولتی» منتشر کرد که اردیبهشت ماه امسال انجام شده است. ۲۲۵۰ نفر از دانشجویان دانشگاههای دولتی سراسر کشور در مصاحبهی حضوری به پرسشهای این نظرسنجی پاسخ دادهاند که نکات هشدارآمیزی دارد.
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
/ سایت عصرایران
سایت های خبری از صدا و سیما سبقت گرفتند
آخرین نظرسنجی ایسپا نشان می دهد دانشجویان ایرانی، بیش از آن که خبرهای صدا و سیما را دنبال کنند، خبرها را در فضای مجازی داخل کشور پیگیری می کنند.
صدا و سیما
صدا و سیما
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
/ سایت مدارا
عباس عبدی: فقط ۱۲.۵ درصد دانشجویان اخبار را از طریق صداوسیما دنبال میکنند / آیا همین شکاف برای شکست سیاست خبری آنها کفایت نمیکند؟ - پایگاه خبری مدارا
به گزارش سایت خبری مدارا: عباس عبدی در روزنامه اعتماد نوشت: انتشار گزارش موسسه نظرسنجی ایسپا درباره وضعیت فرهنگی ـ اجتماعی دانشجویان کشور دوباره بحث قدیمی و
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
/ سایت برترینها
بدترین خبری که از صداوسیما میتوان شنید!
عباس عبدی در روزنامه اعتماد نوشت: انتشار گزارش موسسه نظرسنجی ایسپا درباره وضعیت فرهنگی ـ اجتماعی دانشجویان کشور دوباره بحث قدیمی و بیسرانجام شکست صدا و سیما و خروج مرجعیت رسانهای از کشور را دامن زد.
ایران
رسانه
ایران
رسانه
سازمان صدا و سیما
صدا و سیما
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
/ سایت اقتصادنیوز
هشدار عباس عبدی به صدا و سیما/ وضعیت را انکار نکن...
اقتصادنیوز: انتشار گزارش موسسه نظرسنجی ایسپا درباره وضعیت فرهنگی ـ اجتماعی دانشجویان کشور دوباره بحث قدیمی و بیسرانجام شکست صدا و سیما و خروج مرجعیت رسانهای از کشور را دامن زد.
نظرسنجی
ایسپا
نظرسنجی
ایسپا
عباس عبدی فعال اصلاح طلب
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
/ سایت آفتاب نیوز
کماکان دفاع از حیثیت برباد رفته
براساس آخرین نظرسنجی ایسپا، میزان استقبال شهروندان از تلویزیون برای تماشای فیلم و سریال با چند پله سقوط به رده چهارم رسیده است و از اغلب پلتفرمها عقبتر است.
تلویزیون
صدا و سیما
تلویزیون
صدا و سیما
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
/ خبرگزاری جام جم
پروژهسازی ضدملی با حمله به رسانهملی
در روزهای گذشته انتشار نتایج نظرسنجی ایسپا درباره وضعیت فرهنگی و اجتماعی دانشجویان دانشگاههای دولتی، دستمایه تلاش برخی سایتها و کانالهای خبری برای تحریف، القای برداشتهای جهتدار و ناصحیح درخصوص مرجعیت رسانهملی شد.
رسانه ملی
ایسپا
رسانه ملی
ایسپا
۱۴۰۳/۰۷/۲۰
/ سایت جوان آنلاین
مرجعیت خبر در ایران یا بیرون از مرزها!
رئیس مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما: جامعه آماری ایسپا از میان دانشجویان بوده است و همین مرکز نظرسنجی فروردین امسال مخاطب رسانه ملی را ۷۰ درصد اعلام کرده بود
صدا وسیما
نظرسنجی
صدا وسیما
نظرسنجی
خارجی ها
فرهنگ
۱۴۰۳/۰۷/۲۰
/ خبرگزاری شفقنا
جوابیه صدا و سیما به برخی رسانهها درباره نظرسنجی اخیر | خبرگزاری بین المللی شفقنا
شفقنا رسانه- صدا و سیما جوابیهای را در واکنش به خبر بعضی رسانهها درباره میزان مخاطب این رسانه، منتشر کرد. به گزارش شفقنا رسانه، روابط عمومی مرکز تحقیقات صدا و سیما در واکنش به گزارش ایسپا در جوابیهای به برخی رسانهها نوشته است: «در اردیبهشت ماه سال جاری مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) با همکاری …
رسانه ملی
صداوسیما
رسانه ملی
صداوسیما
۱۴۰۳/۰۷/۲۰
/ خبرگزاری شفقنا
شاکری نژاد: کماکان مرجعیت خبری اکثر مردم ایران داخل مرزها، رسانهی ملی است | خبرگزاری بین المللی شفقنا
شفقنا_ محسن شاکرینژاد، رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما در واکنش به نقد علی ربیعی، دستیار اجتماعی رئیسجمهور، در صفحه شخصیاش در ویراستی نوشته است: «جناب آقای دکتر ربیعی، مدتهاست که همه سنجشها نشان میدهد کماکان مرجعیت خبری اکثریت مردم ایران داخل مرزها و رسانه ملی است. دراینزمینه، چنانچه نظرسنجیهای مرکز …
صدا و سیما
نظرسنجی ایسپا
صدا و سیما
نظرسنجی ایسپا
۱۴۰۳/۰۷/۱۹
/ خبرگزاری ایسنا
جوابیه صدا و سیما به برخی رسانهها درباره نظرسنجی اخیر
صدا و سیما جوابیهای را در واکنش به خبر بعضی رسانهها درباره میزان مخاطب این رسانه، منتشر کرد.
صداوسیما
صداوسیما
۱۴۰۳/۰۷/۱۹
/ سایت الف
نظرسازان انتقام چه چیزی را از رسانهملی میگیرند؟
حملات و هجمههای هدفمند علیه رسانهملی، دامنهاش به برخی نظرسنجیها رسیده و این گزاره بهوضوح در انتشار نظرسنجی ایسپا کاملا قابلمشاهده است؛ جایی که در یک نظرسنجی مدعی شده، حدود ۴۰درصدشرکتکنندگان دراین نظرسنجی، فیلم و سریالهای خود را از اینترنت میبینند و فقط ۱۱درصد صداوسیما را انتخاب میکنند!
ایسپا
رسانه ملی
ایسپا
رسانه ملی
صدا و سیما
۱۴۰۳/۰۷/۱۹
/ سایت عصر خبر
ربیعی: مدتهاست مرجعیت خبری از داخل به برون مرزها انتقال یافته / آیا وقت آن نرسیده که در سیاستهای خبری، رسانهای، فرهنگی و سینما تجدیدنظر شود؟ - عصر خبر
علی ربیعی دستیار اجتماعی رئیس جمهور در توییتی نوشت: مدتهاست مرجعیت خبری از داخل به برون مرزها انتقال یافته است. طبق نظرسنجی ایسپا، بیشتر مخاطبین به محتوای
دستیار
رئیس جمهور
دستیار
رئیس جمهور
علی ربیعی
۱۴۰۳/۰۷/۱۹
/ سایت انتخاب
ربیعی: آیا وقت آن نرسیده که در سیاستهای خبری، رسانهای، فرهنگی و سینما تجدیدنظر شود؟
علی ربیعی دستیار اجتماعی رئیس جمهور در توییتی نوشت: مدتهاست مرجعیت خبری از داخل به برون مرزها انتقال یافته است. طبق نظرسنجی ایسپا، بیشتر مخاطبین به محتوای تفریحی و فیلم های خارجی علاقمندند. آیا وقت آن نرسیده که در سیاستهای خبری، رسانهای، فرهنگی و سینما تجدیدنظر شود؟
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
/ سایت دیدبان ایران
تداوم سقوط صداوسیما/ نتایج یک نظرسنجی: حدود ۴۰ درصد، فیلم و سریالهای خود را از اینترنت میبینند؛ فقط ۱۱ درصد صداوسیما را انتخاب میکنند
بر اساس آخرین نظرسنجی ایسپا میزان استقبال شهروندان از تلوزیون برای تماشای فیلم و سریال با چند پله سقوط به رده چهارم رسیده است و رقابت تنگاتنگی با ماهواره دارد.
اینترنت
رقابت
اینترنت
رقابت
ماهواره
درصد
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
/ 55 آنلاین
سقوط صدا و سیما در جذب مخاطب | میزان استقبال شهروندان با چند پله سقوط به رده چهارم رسید
بر اساس آخرین نظرسنجی ایسپا میزان استقبال شهروندان (که دانشجوی دانشگاه های دولتی هستند) از تلویزیون برای تماشای فیلم و سریال با چند پله سقوط به رده چهارم رسیده است و رقابت تنگاتنگی با ماهواره دارد!
صدا و سیما
ماهواره
صدا و سیما
ماهواره
نظرسنجی
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
/ سایت فرارو
(اینفوگرافیک) سقوط چند پلهای صدا و سیما در جذب مخاطب
بر اساس آخرین نظرسنجی ایسپا میزان استقبال شهروندان از تلوزیون برای تماشای فیلم و سریال با چند پله سقوط به رده چهارم رسیده است و رقابت تنگاتنگی با ماهواره دارد.
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
/ سایت اطلاعات آنلاین
صداوسیما بازهم شکست خورد! +نظرسنجی
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) طرح نظرسنجی وضعیت اجتماعی فرهنگی دانشجویان دانشگاههای دولتی را اجرا کرد که طبق آن بازهم صداوسیما شکست خورد!
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
/ سایت اقتصاد ۲۴
عکس/ سقوط چند پله ای صدا و سیما در جذب مخاطب | اقتصاد24
بر اساس آخرین نظرسنجی ایسپا میزان استقبال شهروندان از تلوزیون برای تماشای فیلم و سریال با چند پله سقوط به رده چهارم رسیده است و رقابت تنگاتنگی با ماهواره دارد.
صدا و سیما
صدا و سیما
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
/ سایت برترینها
تازهترین نظرسنجی ایسپا از استفاده از شبکههای اجتماعی در ایران
تازهترین نظرسنجی ایسپا از استفاده از شبکههای اجتماعی در ایران را در این اینفوگرافی مشاهده میکنید.
شبکههای اجتماعی
شبکههای اجتماعی
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
/ سایت رویداد ۲۴
اصرار مردم به استفاده از شبکههای اجتماعی فیلتر شده به گواه نظرسنجی ایسپا| نتیجه فیلترینگ؛ دردسر بیشتر برای مردم و پول بیشتر برای فیلترشکن فروشها | رویداد24
تازهترین نظرسنجی ایسپا نشان میدهد که با وجود تداوم فیلترینگ مردم اغلب از چهار شبکه تلگرام، اینستاگرام، واتساپ و یوتیوپ استفاده میکنند.
نظرسنجی
فیلترینگ شبکه های اجتماعی
نظرسنجی
فیلترینگ شبکه های اجتماعی
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
/ سایت اطلاعات آنلاین
آمار استفاده دانشجویان از پیامرسانها و شبکههای اجتماعی؛ تلگرام در صدر، یوتیوب چهارم
تازهترین نظرسنجی ایسپا با موضوع وضعیت فرهنگی دانشجویان و استفاده از پیامرسانها منتشر شد.
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
/ سایت تحلیل بازار
۸۰ درصد دانشجویان هر روز شبکههای مجازی را رصد میکنند| تلگرام در صدر
طبق گزارش مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) ۷۹.۵ درصد دانشجویان هر روز برای گذران اوقات فراغت، پیامرسانها و شبکههای اجتماعی مجازی را رصد میکنند.
دانشجویان ایرانی
اپلیکیشن
دانشجویان ایرانی
اپلیکیشن
نظرسنجی ملی ایسپا
۱۴۰۳/۰۷/۱۷
/ سایت اکوایران
نظرسنجی جدید ایسپا: زنگ خطر «اعتماد عمومی» میان دانشجویان/ تلگرام پرطرفدارترین پیامرسان
اکوایران: مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) اردیبهشت ماه 1403 طرح نظرسنجی وضعیت اجتماعی فرهنگی دانشجویان دانشگاههای دولتی را با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی وزرات علوم، تحقیقات و فناوری اجرا کرده است.
نظر سنجی ایسپا
وضعیت فرهنگی دانشجویان
نظر سنجی ایسپا
وضعیت فرهنگی دانشجویان
۱۴۰۳/۰۷/۱۷
/ سایت اکوایران
نظرسنجی جدید ایسپا: انتخاب اول دانشجویان برای سپری کردن اوقات فراغت چیست؟
اکوایران: مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) در پیمایشی به بررسی وضعیت فرهنگی دانشجویان دانشگاههای دولتی پرداخته است.
دانشجویان
دانشجویان
۱۴۰۳/۰۷/۱۷
/ مجله پیوست
تلگرام جذابترین پیامرسان میان دانشجویان دانشگاههای دولتی - پیوست
بیش از ۷۹ درصد از اوقات فراغت دانشجویان دانشگاههای دولتی طبق گزارش ایسپا به گشتن در شبکههای اجتماعی مجازی و پیام رسانها میگذرد و تقریبا ۹۰ درصد از شرکت کنندگان در این نظر سنجی از پیامرسان تلگرام استفاده میکنند. به گزارش پیوست، طبق نظرسنجی که از سوی ایسپا منتشر شده است گوشدادن به موسیقی پس
تلگرام
تلگرام
۱۴۰۳/۰۷/۰۹
/ خبرگزاری دانشجو
ایتا رتبه اول پیامرسانهای داخلی
نتایج جدیدترین نظرسنجی ایسپا درباره میزان استفاده ایرانیان از پیامرسانها و شبکههای اجتماعی منتشر شد.
۱۴۰۳/۰۷/۰۸
/ سایت فرادید
(عکس) فیلترینگ اینستاگرام شکست خورد؛ کاربران همچنان به اینستاگرام وفادارند
نتایج جدیدترین نظرسنجی ایسپا نشان میدهد که فیلترینگ اینستاگرام نتوانسته مانع از استفاده گسترده کاربران ایرانی از این پلتفرم شود.
اینستاگرام
اینستاگرام
۱۴۰۳/۰۷/۰۸
/ سایت خبرفوری
تازهترین نظرسنجی ایسپا: رشد بله، ایتا و روبیکا مدیون تشدید فیلترینگ است
اینستاگرام، همچنان محبوبترین شبکه اجتماعی در ایران است.
فیلترینگ
اینستاگرام
فیلترینگ
اینستاگرام
ایسپا
بله
۱۴۰۳/۰۷/۰۸
/ خبرگزاری همشهریآنلاین
اینستاگرام صدرنشین شبکههای اجتماعی در ایران شد | افزایش استقبال از پلتفرمهای ایرانی
نتایج جدیدترین نظرسنجی ایسپا نشان میدهد که فیلترینگ اینستاگرام نتوانسته مانع از استفاده گسترده کاربران ایرانی از این پلتفرم شود.
شبکه اجتماعی
تکنولوژی (فناوری)
شبکه اجتماعی
تکنولوژی (فناوری)
۱۴۰۳/۰۷/۰۸
/ سایت اکونگار
رشد بله، ایتا و روبیکا به لطف فیلترینگ
نتایج آخرین نظرسنجی «ایسپا» نشان میدهد فیلتر شدن اینستاگرام و واتساپ در شهریور ماه ۱۴۰۱ تاثیر چندانی روی استفاده کاربران از اینستاگرام نگذاشته اما باعث کاهش تعداد کاربران واتساپ شده است.
فیلترینگ
پلتفرم های داخلی
فیلترینگ
پلتفرم های داخلی
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
/ سایت تجارت نیوز
شکست فیلترینگ در ایران/ اینستاگرام، تلگرام و واتساپ همچنان بیشترین استفاده توسط کاربران ایرانی را دارند
آخرین نظرسنجی ایسپا بار دیگر شکست سیاست فیلترینگ را نشان میدهد؛ چراکه کاربران ایرانی هنوز پلتفرمهای خارجی فیلترشده را به نمونههای ایرانی ترجیح میدهند.
فیلترینگ
تلگرام
فیلترینگ
تلگرام
اینستاگرام
واتساپ
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
/ سایت سیتنا
استفاده ۸۲.۲ درصدی ایرانیان از شبکه های اجتماعی | سیتنا
طبق نظرسنجی جدید مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا)، ۸۲.۲ درصد ایرانیان دست کم از یکی از پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی استفاده می کنند.
پیام رسان
شبکه اجتماعی
پیام رسان
شبکه اجتماعی
ایتا
بله
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
/ روزنامه شرق
اینستاگرام همچنان محبوبترین شبکه اجتماعی در میان ایرانیهاست
نظرسنجی جدید مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) درباره میزان استفاده ایرانیها از شبکههای اجتماعی نشان میدهد اینستاگرام همچنان محبوبترین پلتفرم است.
اینستاگرام
تلگرام
اینستاگرام
تلگرام
شبکههای اجتماعی
روبیکا
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
/ خبرگزاری ایرنا
استفاده ۸۲.۲ درصدی ایرانیان از پیامرسانها و شبکههای اجتماعی
تهران- ایرنا- نتایج جدیدترین نظرسنجی ملی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) در خصوص میزان استفاده ایرانیان بالای ۱۸ سال ساکن در مناطق روستایی و شهری از پیامرسانها و شبکههای اجتماعی منتشر شد و بر اساس آن ۸۲.۲ درصد ایرانیان از پیامرسانها و شبکههای اجتماعی استفاده میکنند.
جهاد دانشگاهی
نظرسنجی
جهاد دانشگاهی
نظرسنجی
شبکه های اجتماعی
ایسپا
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
/ سایت اکوایران
ایرانیها کدام پیامرسان را بیشتر دوست دارند؟
اکوایران: آمارهای ایسپا نشان میدهد که ۸۲.۲ درصد ایرانیان دستکم از یکی از پیامرسانها و شبکههای اجتماعی استفاده میکنند.
ایسپا
شبکههای اجتماعی
ایسپا
شبکههای اجتماعی
نظرسنجی ملی ایسپا
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
/ خبرگزاری شفقنا
طی یک نظرسنجی؛ استفاده ۸۲.۲ درصدی ایرانیان از پیامرسانها و شبکههای اجتماعی | خبرگزاری بین المللی شفقنا
شفقنا رسانه_ نتایج جدیدترین نظرسنجی ایسپا جهاددانشگاهی/استفاده ۸۲.۲ درصدی ایرانیان از پیامرسانها و شبکههای اجتماعی نتایج جدیدترین نظرسنجی ملی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) در خصوص میزان استفاده ایرانیان بالای ۱۸ سال ساکن در مناطق روستایی و شهری کشور از پیامرسانها و شبکههای اجتماعی منتشر …
ایسپا
پیام رسان
ایسپا
پیام رسان
رسانه اجتماعی
شبکه اجتماعی
۱۴۰۳/۰۵/۲۵
/ سایت اقتصادنیوز
هفت خوان مسعود پزشکیان از منظر افکار عمومی/ بیش از 90 درصد مردم نگران تورمند
اقتصادنیوز: چالشهای اقتصادی و اجتماعی از جمله نارضایتیهای اصلی میان شهروندان تلقی میشوند. با اینحال، آنچه نظرسنجی ایسپا از دادهها رونمایی کرده است نشان میدهد که نزدیک به ۴۰ درصد از شهروندان به موفقیت دولت پزشکیان در آینده امیدوارند. شرط رسیدن به این موفقیت هم در گروی اولویت یافتن هفت امر مهم است؛ …
دولت پزشکیان
دولت چهاردم
دولت پزشکیان
دولت چهاردم
۱۴۰۳/۰۵/۲۲
/ سایت اکوایران
مردم از پزشکیان چه میخواهند؟ نظرسنجیها پاسخ میدهند
اکوایران: مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) با روی کارآمدن دولت چهاردهم و با اتکا به دادههای آماری پیشین خود، امروز - 22 مردادماه- در گزارشی از مطالبات مهم مردم به تبیین و تشریح اولویتهای دولت چهاردهم از نگاه افکار عمومی پرداخته است.
ارزش پول ملی
فساد مالی
ارزش پول ملی
فساد مالی
اجاره بهای مسکن
درآمد خانوار شهری
۱۴۰۳/۰۴/۳۱
/ خبرگزاری ایرنا
کجای دنیا دولت هم مجری است، هم نظرسنجی میکند و خودش هم نتایج را منتشر میکند؟
تهران- ایرنا- مدیر مرکز افکارسنجی ایسپا با تاکید بر اینکه مراکز افکارسنجی باید از میدان سیاست به دور باشند، میگوید: دولت میتواند به جای تصدیگری، نظارت کند. اصلا کجای دنیا خود دولت مجری میشود، خودش را ارزیابی میکند و خودش هم نتایج را منتشر میکند؟
افکارسنجی
نظرسنجی
افکارسنجی
نظرسنجی
۱۴۰۳/۰۴/۲۵
/ سایت عرشه آنلاین
این افراد نگذاشتند نظرسنجیهای انتخاباتی ایسپا منتشر شود + فیلم
مدیرعامل افکارسنجی ایسپا از فضای عدم انتشار نتایج نظرسنجی های انتخاباتی انتقاد کرد.
نظرسنجی انتخاباتی
نتایج انتخابات ریاست جمهوری
نظرسنجی انتخاباتی
نتایج انتخابات ریاست جمهوری
۱۴۰۳/۰۴/۲۵
/ سایت اطلاعات آنلاین
این افراد نگذاشتند نظرسنجیها منتشر شود +ویدئو
مدیرعامل افکارسنجی ایسپا از فضای عدم انتشار نتایج نظرسنجی های انتخاباتی انتقاد کرد.
۱۴۰۳/۰۴/۲۴
/ خبرگزاری ایرنا
ترکیب نامزدها و نوع نگرش سیاسی آنها رفتار رأیدهی مردم را تغییر داد
تهران- ایرنا- رئیس مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) در تشریح نکاتی از نظرسنجیهای انجامگرفته در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: این انتخابات نسبت به دورههای گذشته سیالتر بود و ترکیب کاندیداها و نوع نگرش سیاسی آنها باعث ایجاد تغییر در رفتار رأیدهی مردم شد.
جهاد دانشگاهی
ایسپا
جهاد دانشگاهی
ایسپا
نظرسنجی
انتخابات ریاست جمهوری
دریافت اخبار بیشتر
۱۴۰۳/۰۴/۲۴ - ۱۳:۴۴:۱۰
۳۶۵ روز
اخبار گوشی موبایل
کفش ایمنی خارجی
هزینه خدمات دندان پزشکی
درمان شقاق مقعدی پیکاطب
خرید فالوور اینستاگرام
خرید بازدید اینستاگرام
خرید سرور مجازی
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۳ -
13 February 2025
دریافت اخبار بیشتر
۳۶۵ روز
اخبار گوشی موبایل
کفش ایمنی خارجی
هزینه خدمات دندان پزشکی
درمان شقاق مقعدی پیکاطب
خرید فالوور اینستاگرام
خرید بازدید اینستاگرام
خرید سرور مجازی