VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
شنبه ۵ مهر ۱۴۰۴ -
27 September 2025
VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
نظرسنجی ایسپا
۲۱ ساعت قبل / سایت آخرین خبر
زندگی با چتباتها؛ پیامدهای نادیدهگرفتهشده گسترش هوش مصنوعی در ایران
هم میهن/متن پیش رو در هم میهن منتشر شده و بازنشرش در آخرین خبر به معنای تاییدش نیست محمد رهبری-جامعهشناس و پژوهشگر شبکه های اجتماعی| مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) اخیراً در قالب یک نظرسنجی میزان آشنایی مردم با ابزارهای هوش مصنوعی و زمینه استفاده از آن را بررسی کرده است. براساس یافتههای ای
هوش مصنوعی
جامعه ایران
هوش مصنوعی
جامعه ایران
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
/ شهرآرانیوز
رفاقت عمیق میان زنان و نسل z با هوش مصنوعی
گزارشی تازه از OpenAI نشان میدهد که کاربران زن بیش از مردان از این ابزار استفاده میکنند و همزمان در ایران هم بر پایه نظرسنجی ایسپا، اعلام شد که۵۴.۲ درصد افراد ۱۵ تا ۲۹ سال که به عنوان نسل z شناخته میشوند، علاقه خاصی به هوش مصنوعی دارند.
۱۴۰۴/۰۶/۲۸
/ خبرگزاری جام جم
جامعه تشنه خبر!
دادههای خروجی از یک نظرسنجی هم میتواند به شناخت رفتار جامعه مورد پرسش کمک کند و هم میتواند راه مناسبی برای سیاستگذاریها در آینده باشد. تازهترین نتایج نظرسنجی ایسپا پیرامون مصرف شبکهها و رسانههای اجتماعی و استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی در جامعه ایرانی هم حاوی نکات جالب توجهی است.
جامعه
جالب
جامعه
جالب
اطلاعات
مصنوعی
۱۴۰۴/۰۶/۲۷
/ سایت الف
هر فرد چقدر در شبکهها و رسانههای اجتماعی می چرخد؟
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) در یک طرح نظرسنجی به بررسی «مصرف شبکهها و رسانههای اجتماعی مردم ایران» پرداخته است. به گزارش روابط عمومی ایسپا، طرح نظرسنجی مذکور شهریورماه ۱۴۰۴ با اندازه نمونه ۱۵۰۲ نفر و جامعه آماری ایرانیان بالای ۱۵ سال ساکن در مناطق شهری و روستایی به شیوه مصاحبه تلفنی اجرا …
استفاده از شبکههای اجتماعی
استفاده از شبکههای اجتماعی
۱۴۰۴/۰۶/۲۶
/ سایت خبرآنلاین
تنها یک سوم کاربران ایرانی توانایی استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی را دارند!
نظرسنجی تازه ایسپا نشان میدهد که بیش از ۴۴ درصد ایرانیان روزانه یک تا دو ساعت در شبکهها و رسانههای اجتماعی فعال هستند، اما بخش قابل توجهی از مردم با ابزارهای هوش مصنوعی آشنایی ندارند؛ تنها حدود یک سوم کاربران توانایی استفاده از این ابزارها را دارند. این آمار، تفاوتهای قابل توجهی در سن، تحصیلات و …
هوش مصنوعی
هوش مصنوعی Chat GPT
هوش مصنوعی
هوش مصنوعی Chat GPT
کاربران اینترنت
۱۴۰۴/۰۶/۲۶
/ سایت عصرایران
ایرانیها روزانه ۲ ساعت و ۸ دقیقه در شبکههای اجتماعی؛ آمار جدید از ایسپا
تازهترین نظرسنجی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) نشان میدهد که ایرانیان بالای ۱۵ سال به طور متوسط، روزانه بیش از دو ساعت در شبکههای اجتماعی وقت میگذرانند.
شبکه های اجتماعی
ایسپا
شبکه های اجتماعی
ایسپا
نظرسنجی ایسپا
۱۴۰۴/۰۶/۲۶
/ سایت دیدبان ایران
نتایج یک نظرسنجی: ۴۴.۳ درصد از مردم در شبانه روز، یک تا دو ساعت از شبکهها و رسانههای اجتماعی استفاده میکنند/ ۳۵.۶ درصد از مردم اصلا با ابزارهای هوش مصنوعی آشنا نیستند؛ ۳۲.۱ درصد نیز بیان کردند که فقط اسم این آنها را شنیدهاند
مرکز افکارسنجی ایسپا: طبق نتایج تحلیلی، با افزایش سن مدت زمان استفاده از رسانههای اجتماعی کمتر میشود. افراد در گروه سنی ۱۵ تا ۲۹ سال به طور میانگین ۳ ساعت و ۸ دقیقه در شبانهروز از شبکهها و رسانههای اجتماعی استفاده میکنند. این زمان برای افراد ۳۰ تا ۴۹ سال ۲ ساعت و ۱۶ دقیقه و برای افراد بالای ۵۰ …
رسانه
شهری و روستایی
رسانه
شهری و روستایی
مردان
موسیقی
۱۴۰۴/۰۶/۲۶
/ خبرگزاری ایسنا
تازهترین نتایج نظرسنجی ایسپا پیرامون مصرف شبکهها و رسانههای اجتماعی و استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) در یک طرح نظرسنجی به بررسی «مصرف شبکهها و رسانههای اجتماعی مردم ایران» پرداخته است. بر اساس طرح نظرسنجی مذکور در شهریورماه ۱۴۰۴ با اندازه نمونه ۱۵۰۲ نفر و جامعه آماری ایرانیان بالای ۱۵ سال ساکن در مناطق شهری و روستایی به شیوه مصاحبه تلفنی اجرا شده است.
جهاد دانشگاهی
جهاد دانشگاهی
۱۴۰۴/۰۶/۲۶
/ سایت شارا
نتایج نظرسنجی ایسپا درباره مصرف شبکههای اجتماعی و آشنایی ایرانیان با هوش مصنوعی - شارا
بر اساس نظرسنجی شهریور ۱۴۰۴ مرکز ایسپا با جامعه آماری ۱۵۰۲ نفر، ایرانیان بهطور متوسط روزانه ۲ ساعت و ۸ دقیقه از شبکههای اجتماعی استفاده میکنند. همچنین ۳۲.۳ درصد از افراد بالای ۱۵ سال کشور با ابزارهای هوش مصنوعی آشنا بوده یا از آنها استفاده میکنند و بیش از نیمی از کاربران اعتماد زیادی به پاسخهای …
۱۴۰۴/۰۶/۲۶
/ مجله پیوست
نظرسنجی ایسپا: بیش از ۳۵ درصد مردم با ابزارهای هوش مصنوعی آشنا نیستند - پیوست
نظرسنجی ایسپا نشان میدهد که ۳۵.۶ درصد مردم اصلا با ابزارهای هوش مصنوعی آشنا نبوده و ۳۲.۱ درصد نیز تنها اسم این ابزارها را شنیدهاند.
رسانه
هوش مصنوعی
رسانه
هوش مصنوعی
۱۴۰۴/۰۶/۲۶
/ سایت فرهیختگان
اعتماد ۵۳ درصدی ایرانیها به پاسخهای هوش مصنوعی
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) در یک طرح نظرسنجی به بررسی «مصرف شبکهها و رسانههای اجتماعی مردم ایران» پرداخته است. به گزارش روابط عمومی ایسپا، طرح نظرسنجی مذکور شهریورماه ۱۴۰۴ با اندازه نمونه ۱۵۰۲ نفر و جامعه آماری ایرانیان بالای ۱۵ سال ساکن در مناطق شهری و روستایی به شیوه مصاحبه تلفنی اجرا …
شبکه های اجتماعی
ایسپا
شبکه های اجتماعی
ایسپا
۱۴۰۴/۰۶/۲۶
/ سایت شفقنا
تازهترین نظرسنجی ایسپا پیرامون شبکههای اجتماعی و ابزارهای هوش مصنوعی | شفقنا، آخرین اخبار ایران و جهان
شفقنا- مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) در یک طرح نظرسنجی به بررسی «مصرف شبکهها و رسانههای اجتماعی مردم ایران» پرداخته است. به گزارش روابط عمومی ایسپا، طرح نظرسنجی مذکور شهریورماه ۱۴۰۴ با اندازه نمونه ۱۵۰۲ نفر و جامعه آماری ایرانیان بالای ۱۵ سال ساکن در مناطق شهری و روستایی به شیوه مصاحبه تلفنی …
ایسپا
شبکه اجتماعی
ایسپا
شبکه اجتماعی
نظرسنجی
۱۴۰۴/۰۶/۱۲
/ سایت اصلاحات نیوز
میزان اعتماد به صداوسیما فقط ۱۴ درصد است!
یک فعال سیاسی اصلاح طلب میگوید: بر اساس نظرسنجی ایسپا میزان اعتماد مخاطبان به صداوسیما حدود ۱۴ درصد است! در نظرسنجی رسمی سال گذشته، بیش از نیمی از مردم اعلام کردهاند به صداوسیما اعتماد «کم» یا «خیلی کم» دارند.
زهرا نژادبهرام
صداوسیما
زهرا نژادبهرام
صداوسیما
رسانه ملی
ایسپا
۱۴۰۴/۰۵/۲۱
/ سایت اکوایران
نگرانی نیمی از مردم پایتخت از جنگ
مرکز افکارسنجی ایسپا، یک هفته بعد از آتش بس، نظرسنجی حضوریای را در شهر تهران و در مناطق 22گانه شهر تهران و با جامعه آمار افراد بالای 18 سال اجرا کرد.
جنگ 12 روزه
ابراهیم شیرعلی
جنگ 12 روزه
ابراهیم شیرعلی
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
/ سایت عرشه آنلاین
وحشت تهرانیها از جنگ ۱۲ روزه؛ ۱۵ درصد تهرانیها مایل به مهاجرت
«پس از جنگ ۱۲روزه بیش از ۱۵ درصد تهرانیها به مهاجرت همیشگی از تهران فکر میکنند»؛ این نتیجه نظرسنجی است که مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) پس از جنگ انجام داده است.
حمله اسرائیل به ایران
جنگ ایران و اسرائیل
حمله اسرائیل به ایران
جنگ ایران و اسرائیل
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
/ سایت رویداد ۲۴
پسلرزههای جنگ ۱۲روزه؛ ۱۵ درصد تهرانیها به مهاجرت دائم فکر میکنند
نتایج نظرسنجی ایسپا پس از جنگ ۱۲روزه نشان میدهد ۱۵.۳ درصد تهرانیها به مهاجرت دائم فکر میکنند.
تهرانی ها
جنگ ایران و اسرائیل
تهرانی ها
جنگ ایران و اسرائیل
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
/ روزنامه شرق
تهران زیر بار بحران تاب ندارد
«پس از جنگ 12روزه بیش از 15 درصد تهرانیها به مهاجرت همیشگی از تهران فکر میکنند»؛ این نتیجه نظرسنجی است که مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) پس از جنگ انجام داده است.
زیرساختهای شهری
نشست تهران
زیرساختهای شهری
نشست تهران
فرونشست استان تهران
۱۴۰۴/۰۳/۱۱
/ خبرگزاری ایلنا
پس لرزه های توقیف سریال سووشون
رسانه اصولگرا با انتقاد از توقیف سریال نمایش خانگی سووشون نوشت: با تنگ شدن راه تنفس این سریالها، این مخاطب نه به سوی صداوسیما، بلکه به سراغ محتوای خارجی خواهد رفت و این گزارهای است که توسط مطالعات علمی (نظیر نظرسنجی کشوری مرداد ۱۴۰۰ ایسپا) نیز به اثبات رسیده است.
تلویزیون
صداوسیما
تلویزیون
صداوسیما
مخاطب
سووشون
۱۴۰۴/۰۳/۱۱
/ سایت رویداد ۲۴
پسلرزههای یک توقیف ؛ فرهیختگان: برای «سووشون» تبلیغ رایگان شد | خراسان: مخاطب این سریال به سمت صداوسیما نمیرود
خراسان نوشت: با تنگ شدن راه تنفس این سریالها، این مخاطب نه به سوی صداوسیما، بلکه به سراغ محتوای خارجی خواهد رفت و این گزارهای است که توسط مطالعات علمی (نظیر نظرسنجی کشوری مرداد ۱۴۰۰ ایسپا) نیز به اثبات رسیده است.
سووشون
توقیف
سووشون
توقیف
۱۴۰۴/۰۳/۱۱
/ سایت خبرآنلاین
پس لرزه های توقیف سریال سووشون/ رسانه اصولگرا: مخاطب این سریال به سمت صداوسیما نمی رود، به سمت فیلم های خارجی می رود
رسانه اصولگرا با انتقاد از توقیف سریال نمایش خانگی سووشون نوشت: با تنگ شدن راه تنفس این سریالها، این مخاطب نه به سوی صداوسیما، بلکه به سراغ محتوای خارجی خواهد رفت و این گزارهای است که توسط مطالعات علمی (نظیر نظرسنجی کشوری مرداد ۱۴۰۰ ایسپا) نیز به اثبات رسیده است.
شبکه نمایش خانگی
سریال ایرانی
شبکه نمایش خانگی
سریال ایرانی
سازمان صدا و سیما
۱۴۰۴/۰۲/۲۹
/ خبرگزاری ایسنا
نیاز به حمایت بیشتر از مراکز افکارسنجی از سوی دانشگاه
رئیس مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران به حمایتهای کم از سوی دانشگاهها از مراکز افکارسنجی نیز اشاره کرد و گفت: علیرغم اینکه نظرسنجیها و پیمایشها وجهه کاربردی به علوم اجتماعی و جامعهشناسی دادند؛ اما مراکز دانشگاهی حمایت کمی را از این مراکز به عمل میآورند.
جمع آوری داده
جهاد دانشگاهی
جمع آوری داده
جهاد دانشگاهی
۱۴۰۴/۰۲/۲۸
/ خبرگزاری ایسنا
در جوامع جدید نیازمند شناخت افکارعمومی هستیم
عضو هیأت علمی گروه علوم اجتماعی دانشگاه بوعلیسینا با تأکید براینکه در جوامع جدید نیازمند شناخت افکارعمومی هستیم، گفت: هرگونه مداخله در جامعه و سیاستگذاری و موفقیت آن قبل از طراحی، مستلزم شناخت افکار عمومی است.
نظرسنجی
افکار عمومی
نظرسنجی
افکار عمومی
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
/ سایت آخرین خبر
اجرای بیش از ۲۰۰ طرح نظرسنجی در طرح ایسپا در خراسان جنوبی
صدا و سیما/ ثمره فعالیت جهادگران دانشگاهی خراسان جنوبی در مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا)، اجرای بیش از ۲۰۰ طرح نظرسنجی است. مدیر مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران شعبه خراسان جنوبی گفت: اصلیترین هدف تاسیس ایسپا «کمک به نظام تصمیم گیری» در کشور است که برای تحقق این مهم، طرحهای نظرسنجی مختلف به
دریافت اخبار بیشتر
۱۴۰۴/۰۲/۲۰ - ۰۹:۲۴:۵۵
سررسید تبلیغاتی
نرم افزار نگهداری و تعمیرات، پیشگیری قبل از خرابی
فروش خودرو
فالوور اینستاگرام
خرید فالوور واقعی
شنبه ۵ مهر ۱۴۰۴ -
27 September 2025
دریافت اخبار بیشتر
سررسید تبلیغاتی
نرم افزار نگهداری و تعمیرات، پیشگیری قبل از خرابی
فروش خودرو
فالوور اینستاگرام
خرید فالوور واقعی