VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
شنبه ۵ مهر ۱۴۰۴ -
27 September 2025
VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
استودیوی بازی سازی
۳۳ ساعت قبل / سایت گیمفا
تماشا کنید: تجربه پاکسازی محیطزیست در بازی Eco Volunteer - گیمفا
بازی Eco Volunteer با انتشار تریلر رسمی گیمپلی، نگاهی تازه به سبک شبیهساز پیادهروی و پاکسازی محیطزیست ارائه میدهد. این عنوان توسط استودیوی Scope Creepers توسعه یافته و بهزودی برای رایانههای شخصی از طریق پلتفرم استیم عرضه خواهد شد. بازیکنان در این بازی وارد طبیعت میشوند تا آثار مخرب بشر را از …
۲ روز قبل / ۱۴۰۴/۰۷/۰۳ / سایت گیمفا
از بازی جدید سازنده Genshin Impact رونمایی شد - گیمفا
شرکت miHoYo، استودیوی نامآشنای سازنده بازیهای محبوب و جهانی Genshin Impact و Honkai: Star Rail، از جدیدترین پروژه خود با نام Petit Planet رونمایی کرد. این بازی که در ژانر «شبیهسازی زندگی کیهانی» توصیف شده، قرار است تجربهای کاملاً متفاوت از عناوین اکشن و نقشآفرینی پیشین این شرکت ارائه دهد. بر اساس …
۴ روز قبل / ۱۴۰۴/۰۷/۰۱ / سایت گیمفا
یک استودیوی بازیسازی دیگر نیز کارکنان خود را برای انتقاد از چارلی کرک اخراج کرد - گیمفا
استودیو ProbablyMonsters، سازندهی بازی Storm Lancers، جدیدترین شرکت فعال در صنعت بازیسازی است که یکی از کارکنان خود را بهدلیل اظهارنظر دربارهی ترور مفسر محافظهکار، چارلی کرک، اخراج کرده است. در پستی منتشرشده در شبکهی اجتماعی X در تاریخ ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۵ (۳۱ شهریور ۱۴۰۴)، استودیو ProbablyMonsters …
۱۴۰۴/۰۶/۳۱
/ سایت گیمفا
عجیبترین ماد تاریخ؛ قیمههای Call of Duty در ماست Skyrim - گیمفا
اگر بخواهیم یکی از مهمترین ویژگیها و نقاط مثبت عناوین استودیوی بتسدا و موتور بازیسازی Creation Engine را نام ببریم، بدون شک از قابلیت مادسازی و ساخت محتوا برای آن نمیتوان چشم پوشی کرد. به لطف ابزار Creation Kit، وبسایت رایگان Nexus Mods و حمایت بتسدا، طرفداران همواره قادر بودهاند مادهایی خلق کنند …
۱۴۰۴/۰۶/۲۹
/ سایت گیمولوژی
اتهام جنجالی به مدیرعامل Gearbox؛ دفاع از Borderlands 4 با حساب کاربری جعلی
برخی طرفداران معتقدند که رندی پیچفورد، مدیرعامل استودیوی Gearbox، از حسابهای جعلی در شبکههای اجتماعی برای دفاع از Borderlands 4 استفاده میکند. بازی Borderlands 4 هفته گذشته با حاشیههای گستردهای در زمینه بهینهسازی عرضه شد. استودیوی سازنده تلاش کرده تا به ارائه تنظیمات بهینهسازی شده و اقدامات دیگر …
۱۴۰۴/۰۶/۲۵
/ سایت گیمولوژی
بازی Borderlands 4 بیش از 2 میلیون نسخه فروخته است
گزارش جدید منتشر شده نشان میدهد که بازی Borderlands 4 تنها طی چند روز پس از انتشار روی PC و کنسولها، بیش از ۲ میلیون نسخه فروخته است. این بازی در روزهای اخیر بارها به دلیل مشکلات بهینهسازی و اظهارنظرهای عجیب مدیرعامل استودیوی Gearbox، در صدر اخبار و توجهات قرار گرفته است. این حال، عملکرد
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
/ سایت گیمفا
راهنمای بهینهسازی عملکرد نسخه PC بازی Borderlands 4 توسط Gearbox ارائه شد
به دنبال انتشار گزارشهایی در مورد مشکلات عملکرد Borderlands 4، استودیوی Gearbox Software به تازگی راهنمایی برای بهینهسازی عملکرد نسخه PC بازی ارائه کرده است.
۱۴۰۴/۰۶/۱۸
/ سایت گیمفا
کارگردان Ghost of Yotei: تاخیر GTA 6 باعث خوشحالی ما شد - گیمفا
احتمالا میدانید استودیوهای بازیسازی همواره تلاش میکنند عرضه عناوین خود را به تاریخی موکول کنند که همزمان با تاریخ انتشار بازیهای مطرح و بزرگ نباشد. همین موضوع سبب شده تا تاخیر GTA 6 باعث خوشحالی استودیوی Sucker Punch شود. GTA 6 قبل از تاخیر تا می 2026، برای پاییز 2025 برنامهریزی شده بود که باعث
۱۴۰۴/۰۶/۱۵
/ سایت آخرین خبر
تریلر جدید بازی فوتبال FM 26 منتشر شد؛ رقیب جدید FC 26؟
گیم فا/ شرکت Sports Interactive اولین تریلر با هدف رونمایی از موتور گرافیکی سه بعدی جدید بازی Football Manager 26 را منتشر کرد. این نسخه از بازی که قرار است از موتور بازیسازی Unity استفاده کند، نویدبخش پیشرفتهای چشمگیری در زمینه گرافیک و واقعگرایی در مسابقات فوتبال است. استودیوی Sports Interactiv
Fc 26
FM 26
Fc 26
FM 26
۱۴۰۴/۰۶/۱۰
/ سایت گیمفا
دهمین سالگرد تاسیس استودیوی کوجیما با رویداد ویژهای جشن گرفته میشود - گیمفا
استودیوی بازی سازی Kojima Productions که توسط هیدئو کوجیما تاسیس شده، در توییتر اعلام کرد که دهمین سالگرد تاسیس خود را با رویدادی ویژه با عنوان Beyond The Strand جشن خواهد گرفت. این مراسم در تاریخ ۲۳ سپتامبر (۱ مهر) در سالن سینمای TOHO Cinemas Roppongi Hills SCREEN7 برگزار خواهد شد. علاقهمندان میتوانند …
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
/ سایت گیمفا
گزارش: استودیوی راکستار تنها برای فیزیک آب بازی GTA 6 حدود مبلغ ۳۰۰ میلیون دلار هزینه کرده است - گیمفا
گزارش شده استودیوی راکستار تنها برای فیزیک آب در بازی GTA 6 تا ۳۰۰ میلیون دلار سرمایهگذاری کرده است تا واقعیترین شبیهسازی آب در تاریخ بازیهای ویدیویی را ارائه دهد.
۱۴۰۴/۰۵/۲۵
/ سایت گلی شی
خبر روز | نویسنده Ghost of Yotei به استودیوی Bethesda پیوست | گلی شی
جان دامبرو (John Dombrow)، نویسنده ارشد بازی The Ghost of Yotei، با بهروزرسانی صفحه LinkedIn خود، از آغاز همکاری با استودیوی بازیسازی شرکت Bethesda به عنوان «طراح ارشد کوئست» خبر داد. جان دامبرو که بر اساس اطلاعات صفحه LinkedIn خود، از سال ۲۰۲۳ تا جولای ۲۰۲۵ (اوایل تیر ۱۴۰۴) به عنوان نویسنده ارشد …
۱۴۰۴/۰۵/۲۴
/ سایت گیمفا
توسعهدهنده سابق ناتی داگ استودیوی جدیدی را در ژاپن تاسیس کرد؛ تمرکز روی ساخت یک اثر چندنفره
وینیت آگاروال (Vinit Agarwal)، توسعهدهنده سابق ناتی داگ، پس از جدایی از این استودیو در اوایل سال جاری، به ژاپن نقل مکان کرده و استودیوی بازیسازی جدیدی را تأسیس کرده است.
۱۴۰۴/۰۵/۲۴
/ سایت گیمولوژی
سازنده پیشین ناتی داگ یک استودیو تازه در ژاپن راهاندازی کرد
وینیت آگاروال (Vinit Agarwal)، که پیشتر در ناتی داگ فعالیت میکرد، بعد از جدا شدن از این استودیو در اوایل سال جاری، به کشور ژاپن نقل مکان کرده و اقدام به تأسیس استودیوی بازیسازی جدیدی نموده است. تا به امروز نام استودیوی تازه تأسیس او بهطور رسمی اعلام نشده است، اما تأیید شده که تیم
۱۴۰۴/۰۵/۲۴
/ سایت گیمفا
در طراحی سیستم ساخت و بهینهسازی کاراکترهای بازی Borderlands 4 از Baldur’s Gate 3 الهام گرفته شده است - گیمفا
به گفته طراح استودیوی Gearbox، برای طراحی سیستم ساخت و بهینهسازی کاراکترها در بازی Borderlands 4 از عناوین موفقی مثل Baldur s Gate 3 الهام گرفته شده است. بازی Borderlands 4 بیش از پیش در جهت جلب رضایت طرفداران ژانر نقشآفرینی (RPG) قدم برمیدارد. در این بازی بازیکنان میتوانند به شیوهای منحصر به …
۱۴۰۴/۰۵/۲۴
/ سایت گیمولوژی
نویسنده Ghost of Yotei به جمع تیم استودیوی Bethesda اضافه شد
جان دامبرو، که به عنوان نویسنده ارشد بازی The Ghost of Yotei شناخته میشود، به تازگی با بهروزرسانی پروفایل خود در LinkedIn از شروع همکاریاش با استودیوی بازیسازی Bethesda به عنوان «طراح ارشد کوئستها» خبر داد. بر اساس اطلاعات موجود در صفحه LinkedIn خود، جان دامبرو از سال 2023 تا جولای 2025 (اوایل تیر …
۱۴۰۴/۰۵/۲۳
/ سایت گیمفا
استودیوی Bandai Namco همچنان در حال کار روی موتور بازیسازی جدیدش است - گیمفا
طبق گزارشها، استودیوی Bandai Namco در حال حاضر به کارکنان تازه واردش آموزش میدهد چگونه از موتور بازیسازی جدیدش استفاده کنند. استودیوی Bandai Namco، توسعهدهنده مجموعههای Tekken، Tales of و Ace Combat، اخیراً موتور بازیسازی اختصاصی جدیدش را معرفی کرده است. در اطلاعیه منتشر شده در توییتر، این شرکت …
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
/ سایت گیمفا
خالق The Outer Worlds از تضاد خرید استودیوی سازنده توسط مایکروسافت با پیام اصلی این بازی میگوید - گیمفا
همانطور که مطلع هستید، شرکت مایکروسافت در چند سال اخیر دست به خرید استودیوهای بازیسازی زیادی زده است. تصمیمی که توسعهدهنده Outer Worlds 2 یعنی Obsidian Entertainment از آن بهعنوان یک اتفاق شوکآور یاد میکند. لئونارد بویارسکی (Leonard Boyarsky)، یکی از خالقان عنوان The Outer Worlds و مدیر نوآوری …
۱۴۰۴/۰۵/۱۴
/ سایت گیمفا
مدیرعامل استودیوی Arrowhead: روی رفع اشکال و بهینهسازی بازی Helldivers 2 تمرکز خواهیم کرد - گیمفا
مدیرعامل استودیوی Arrowhead میگوید بازی Helldivers 2 در وضعیت ایدهآلی قرار ندارد و توسعهدهندگان روی رفع اشکال و بهینهسازی این اثر تمرکز خواهند کرد.
۱۴۰۴/۰۴/۲۴
/ سایت گیمفا
توسعه بازی اقتباسی «داستانهای هزار و یک شب» توسط سرمایهگذار ژاپنی متوقف شد - گیمفا
کمی بیش از یک سال پس از معرفی اولیه، ساخت یک بازی نقشآفرینی جدید با اقتباس از داستانهای هزار و یک شب از استودیوی JP Games به رهبری کارگردان Final Fantasy 15، متوقف شده است. این بازی که به سفارش وزرات سرمایهگذاری عربستان سعودی با هدف گسترش فرهنگ این کشور و افزایش تواناییهای بازیسازی آن
۱۴۰۴/۰۴/۲۰
/ سایت گیمفا
سیستم مورد نیاز بازی ترسناک Directive 8020 اعلام شد - گیمفا
سیستم مورد نیاز بازی Directive 8020، اثر جدید استودیوی خالق بازی Until Dawn مشخص شد. در ادامه، سیستم و حجم مورد نیاز برای اجرای بازی Directive 8020 روی رایانههای شخصی را مشاهده میکنید: همچنین به گفته Supermassive Games، استفاده از حافظه ذخیرهسازی SSD و حداقل ۸ گیگابایت VRAM برای اجرای این بازی ضروری …
۱۴۰۴/۰۴/۲۰
/ سایت گلی شی
خبر روز | تصاویر 5 انیمیشن جدید پیکسار که سال 2025 و پس از آن اکران میشوند | گلی شی
پیکسار در دهههای 1990 و 2000 به نظر بینقص میرسید. این استودیوی انیمیشنسازی، که با همکاری دیزنی فعالیت میکرد، در سال 1995 با اکران داستان اسباببازی (Toy Story) ایدهی ساخت انیمیشنهای بلند تماما رایانهای را پیش برد و به خاطر نگارش هوشمندانه و پرداختن به احساسات تاثیرگذار، توجه منتقدان زیادی را …
۱۴۰۴/۰۴/۱۸
/ سایت گیمفا
طراح سابق بازیهای Uncharted و The Last of Us استودیوی جدیدی تأسیس میکند - گیمفا
وینیت آگاروال، کارگردان و طراح سابق استودیوی ناتی داگ و طراح سابق The Last of Us، اعلام کرد که برای تأسیس استودیوی بازیسازی خودش، راهی ژاپن میشود. آگاروال بیش از یک دهه در ناتی داگ فعالیت داشت و طی این مدت روی مجموعههای Uncharted و The Last of Us کار کرد. آخرین نقش او در
۱۴۰۴/۰۴/۰۹
/ سایت سلام سینما
عدم اعلام استفاده از هوش مصنوعی در بازی The Alters جنجال ساز شد
استودیوی 11bit (سازنده بازی The Alters) به دلیل نادیده گرفتن قوانین استیم در خصوص شفاف سازی در استفاده از هوش مصنوعی مبتنی بر مدلهای زبانی بزرگ (LLM) در آثارش، مورد انتقاد قرار گرفت.
هوش مصنوعی چتجیپیتی
The Alters
هوش مصنوعی چتجیپیتی
The Alters
۱۴۰۴/۰۴/۰۵
/ سایت رکنا
بزن بهادر هم به کاروان #همه_بازی پیوست!
استودیوی بازیسازی تتراپازل با بازی محبوب بزن بهادر، قدمی مهم در پویش ملی «همه بازی» برداشت تا کودکان ایران زمین، با بازی، لبخند و آرامش رو تجربه کنن
بازی
بازیهای رایانهای
بازی
بازیهای رایانهای
۱۴۰۴/۰۴/۰۵
/ سایت رکنا
*فیکولند* هم به پویش ملی *#همه_بازی* پیوست!
استودیوی بازیسازی *فیکوفمیلی* با بازی پرطرفدار *فیکولند*، همراه دیگر بازیسازان بزرگ کشور، به این حرکت ملی پیوست تا لبخند، آرامش و بازی رو به کودکان ایرانزمین هدیه بده
همه بازی
همه بازی
۱۴۰۴/۰۳/۲۷
/ سایت گیمفا
مدیر ارتباطات سیدی پراجکت: Expedition 33 مدعی اصلی جایزه بهترین بازی سال است - گیمفا
تحسین جهانی برای Clair Obscur: Expedition 33؛ بازیای که با فروش خیرهکننده و نظر مثبت کارگردان The Witcher 4، مدعی جدی جایزه بهترین بازی سال است. بازی نقشآفرینی Clair Obscur: Expedition 33 از استودیوی Sandfall Interactive موفق شده توجه بسیاری از بازی دوستان و حتی چهرههای صنعت بازیسازی را به خود …
۱۴۰۴/۰۳/۲۷
/ سایت گیمفا
بازی Expedition 33 بهزودی آپدیت بزرگی دریافت خواهد کرد - گیمفا
استودیوی Sandfall در حال بررسی ویژگیهای دسترسیپذیری، بومیسازی گستردهتر و محتوای جدید برای Clair Obscur: Expedition 33 است که در قالب یک آپدیت بزرگ در دسترس قرار خواهند گرفت. اگرچه هیچ گسترشدهنده و DLC بزرگی برای Clair Obscur: Expedition 33 در حال حاضر برنامهریزی نشده، اما استودیوی Sandfall Interactive …
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
/ سایت گیمفا
رندی پیچفورد: قیمت Borderlands 4 بهزودی اعلام میشود - گیمفا
رندی پیچفورد، رئیس استودیوی گیرباکس، اعلام کرد که قیمت Borderlands 4 بهزودی مشخص میشود. پیچفورد در واکنش به انتقادات درباره احتمال قیمت ۸۰ دلاری، این روند را «واقعیتی اجتنابناپذیر» در صنعت بازیسازی توصیف کرد. بازی Borderlands 4 در ماه می ۲۰۲۵ (اردیبهشت ۱۴۰۴) توجه زیادی را به خود جلب کرد، بهویژه …
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
/ سایت اندیشه قرن
ارزشهای ناگفته موسیقی مجلسی عالی
به عنوان یک پیانیست کنسرت ، موسیقی مجلسی یکی از روشهای مورد علاقه من برای همکاری کلامی و غیر کلامی است. این نشان می دهد که چگونه صداهای متنوع می توانند به یکدیگر شرکت کنند تا یک کل یکپارچه و بیانگر ایجاد کنند. در این شرایط صمیمی ، ما درگیر یک مکالمه پویا هستیم ، جایی که هر صدای ساز با گرفتن چرخش در فشار …
۱۴۰۴/۰۲/۲۴
/ روزنامه شرق
نمایش المپیک از قلب هالیوود؛ استودیوی غولپیکر در لسآنجلس ساخته میشود
همزمان با آمادهسازی لسآنجلس برای میزبانی از بازیهای المپیک، استودیو پارک هالیوود به عنوان یک مرکز رسانهای وسیع در حال ساخت است. این استودیو که بخشی از یک طرح توسعه ۳۰۰ هکتاری است، در طول المپیک میزبان صدها خبرنگار از سراسر جهان خواهد بود و امکانات پیشرفتهای را برای پوشش این رویداد فراهم خواهد کرد.
المپیک
هالیوود
المپیک
هالیوود
استودیو پارک هالیوود
المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۸
۱۴۰۴/۰۲/۲۴
/ سایت عصرایران
ساخت استودیوی غولپیکر در لسآنجلس برای المپیک؛ هالیوود میزبان پخش جهانی میشود
همزمان با آمادهسازی لسآنجلس برای میزبانی از بازیهای المپیک، استودیو پارک هالیوود به عنوان یک مرکز رسانهای وسیع در حال ساخت است. این استودیو که بخشی از یک طرح توسعه ۳۰۰ هکتاری است، در طول المپیک میزبان صدها خبرنگار از سراسر جهان خواهد بود و امکانات پیشرفتهای را برای پوشش این رویداد فراهم خواهد کرد.
لس آنجلس
المپیک
لس آنجلس
المپیک
آمریکا
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
/ سایت آخرین خبر
اعضای سابق بانجی استودیوی جدیدی زیر نظر پلیاستیشن تأسیس کردند
دیجی کالا/ گروهی از توسعهدهندگان که پیشتر در استودیوی بانجی (Bungie) مشغول به کار بودند، توافقی انجام دادهاند تا از شرکت اصلی جدا شوند و استودیوی مستقل خود را با نام تیمالافجی (teamLFG) تشکیل دهند. این خبر در یک پست در وبلاگ رسمی پلیاستیشن اعلام شد، جایی که هرمن هالست (Herman Hulst)، مدیرعامل
پلی استیشن
استودیوی بازی سازی
پلی استیشن
استودیوی بازی سازی
۱۴۰۴/۰۲/۱۹
/ سایت گیمفا
کار ساخت بازی Death Stranding 2 به پایان رسید - گیمفا
هیدئو کوجیما، کارگردان بازی Death Stranding 2: On the Beach توییتر از پایان فرایند توسعه و ساخت این عنوان خبر داد. در پیامی که هیدئو کوجیما از طریق اکانت رسمی استودیوی بازی سازی خود یعنی Kojima Productions منتشر کرده است این چنین نوشته شده: بازی Death Stranding 2: On the Beach گلد شد! ماجراجویی به
۱۴۰۴/۰۲/۱۸
/ سایت گیمفا
بتای بهروزرسانی جدید بازی Starfield منتشر شد - گیمفا
این بهروزرسانی جدید برای Starfield که هنوز به صورت رسمی در دسترس کاربران قرار نگرفته است، ویژگیهایی نظیر تنظیمات گرافیکی بسیار پایین، افزایش پشتیبانی از مادهای کنسولی تا ۲ گیگابایت و بهبودهایی برای عملکرد ماشین فضایی بازیکن را شامل میشود. استودیوی بازیسازی Bethesda برای بازی Starfield، برنامههای …
۱۴۰۴/۰۲/۱۷
/ سایت پارس فوتبال
تمام تئوریهای طرفداران دربارهی GTA 6 پس از تریلر دوم؛ از مامور مخفی بودن جیسون تا وجود شخصیت سوم - پارس فوتبال
اختصاصی طرفداری | تنها دو روز پیش بود که استودیوی راکستار تأیید کرد تاریخ عرضهی GTA 6 به ۲۶ می ۲۰۲۶ (۵ خرداد ۱۴۰۵) موکول شده است؛ تاریخی که فاصلهی چشمگیری با زمانبندی اولیهی آنها برای انتشار در پاییز ۲۰۲۵ دارد. میدانم، خبر سنگینی است؛ اما دستکم میتوان به این نکته دل خوش کرد که توسعهدهندگان …
ZVG
اسکرین شات های GTA 6
ZVG
اسکرین شات های GTA 6
بازی GTA 6
تئوری بازی GTA 6
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
/ سایت آخرین خبر
مایکروسافت استفاده از هوش مصنوعی را برای ساخت بازی ها اجباری نکرده است
زومجی/ مایکروسافت استفاده از هوش مصنوعی مولد را برای استودیوهای بازیسازی خود اجباری نکرده است. با وجود تمرکز اخیر مایکروسافت بر توسعه هوش مصنوعی مولد در صنعت بازی، این شرکت هنوز استفاده از آن را برای استودیوهای داخلی خود اجباری نکرده است. این موضوع را گیوم پرووُست، مدیرعامل استودیوی Compulsion Game
مایکروسافت
هوش مصنوعی
مایکروسافت
هوش مصنوعی
۱۴۰۴/۰۲/۱۲
/ سایت آخرین خبر
آمیتاب باچان استودیوی بازیسازی میزند!
دیجی کالا/ استودیوی تارا گیمینگ (Tara Gaming) که توسط آمیتاب باچان (Amitabh Bachchan)، بازیگر مشهور بالیوود، آمیش تریپاتی (Amish Tripathi)، نویسندهی رمانهایی نظیر The Immortals of Meluha و نورالدین عبود (Nouredine Abboud)، از توسعهدهندگانی با سابقهی کار روی بازیهایی مانند Tom Clancy’s Ghost Rec
آمیتاب باچان
استودیوی بازی سازی
آمیتاب باچان
استودیوی بازی سازی
۱۴۰۴/۰۲/۱۱
/ سایت گیمفا
عملکرد شگفتانگیز DOOM: The Dark Ages با کارت RTX 5090 در رزولوشن 4K
بازی DOOM: The Dark Ages،جدیدترین اثر استودیوی id Software، نمونهای چشمگیر از پیادهسازی پیشرفتهترین قابلیتهای Ray Tracing بدون افت عملکرد را نشان میدهد.
دریافت اخبار بیشتر
۱۴۰۴/۰۲/۱۱ - ۲۲:۰۶:۰۰
سررسید تبلیغاتی
نرم افزار نگهداری و تعمیرات، پیشگیری قبل از خرابی
فروش خودرو
فالوور اینستاگرام
خرید فالوور واقعی
شنبه ۵ مهر ۱۴۰۴ -
27 September 2025
دریافت اخبار بیشتر
سررسید تبلیغاتی
نرم افزار نگهداری و تعمیرات، پیشگیری قبل از خرابی
فروش خودرو
فالوور اینستاگرام
خرید فالوور واقعی