VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۳ -
3 February 2025
VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
تبلیغات رسانه ملی
رسانه ملی
تلویزیون
تبلیغات
انتخابات
صدا و سیما
پیمان جبلی
صداوسیما
مسعود پزشکیان
رسانه
تبلیغات انتخاباتی
ایران
۲ روز قبل / ۱۴۰۳/۱۱/۱۳ / سایت جماران
کاربرد مهمی که دیپ سیک می تواند برای ایران داشته باشد/ غفرانی، دیپلمات پیشین و مدیرعامل پردیس توسعه نوآوری و تجارت شریف: دیپ سیک زکات علمی بود که چینی ها رایگان در اختیار جهانیان قراردادند
با توجه به هزینه ناچیز شکل دهی پلتفرم های مشابه دیپ سیک و با توجه به متن باز بودن و رایگان بودن این پلتفرم ، توان راه اندازی جریانات جدیدی از تولید و توزیع محتوا و روایت و تحلیل تحولات جهانی میسر شده است . این امر برای کشور ما که آماج تبلیغات نظام سلطه و امپراطوری های صهینونیستی رسانه ای بوده فرصتی …
دیپ سیک
دکتر پیروز غفرانی
دیپ سیک
دکتر پیروز غفرانی
۴ روز قبل / ۱۴۰۳/۱۱/۱۱ / خبرگزاری مهر
«نهضت ملی زندگی با آیه ها» تجربهای شیرین از یک کار جمعی قرآنی
بیرجند- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: برای اجرای طرح زندگی با آیهها همه بخشها از جلسات جزء خوانی، صدا و سیما، رسانهها، فعالان فرهنگی و.. پای کار آمدند.
حجت سالاری مکی
زندگی با آیه ها
حجت سالاری مکی
زندگی با آیه ها
۱۴۰۳/۱۱/۱۰
/ سایت سلام سینما
اظهارات اخیر رییس رسانه ملی در خصوص تبلیغات بازرگانی سیما
رئیس رسانه ملی گفت: به تبلیغات بازرگانی بهمثابه نمایشگاه رونق اقتصادی کشور است که نشاندهنده زنده بودن جریان تولید، وجود اشتغال و مجاهدتهای شبانهروزی تولیدکنندگان ایران عزیز است.
رسانه ملی
پیمان جبلی
رسانه ملی
پیمان جبلی
سازمان صدا و سیما
تبلیغات بازرگانی
۱۴۰۳/۱۱/۰۹
/ سایت باشگاه خبرنگاران
جبلی: تبلیغات بازرگانی نمایشگاه دائمی رونق اقتصادی کشور است
رئیس رسانه ملی، تبلیغات بازرگانی را ویترینی بهوسعت ایران برای نمایش و شناساندن محصولات و دستاوردهای عرصه صنعت و اقتصاد دانست.
پیمان جبلی
آگهی بازرگانی
پیمان جبلی
آگهی بازرگانی
رسانه ملی
۱۴۰۳/۱۱/۰۹
/ خبرگزاری ایلنا
تبلیغات بازرگانی؛ نمایشگاه دائمی رونق اقتصادی کشور/ تولیدکنندگان کشور شرکای فرهنگی رسانه ملیاند
رئیس رسانه ملی، تبلیغات بازرگانی را ویترینی بهوسعت ایران برای نمایش و شناساندن محصولات و دستاوردهای عرصه صنعت و اقتصاد دانست و گفت: به تبلیغات بازرگانی باید بهمثابه نمایشگاه رونق اقتصادی کشور نگاه کنیم که نشاندهنده زنده بودن جریان تولید، وجود اشتغال و مجاهدتهای شبانهروزی تولیدکنندگان ایران عزیز …
پیمان جبلی
پیمان جبلی
۱۴۰۳/۱۱/۰۸
/ خبرگزاری ایسنا
تبلیغات تلویزیون کم میشود، برخی نگران وضع اقتصاد میشوند
رییس سازمان صداوسیما در مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی و اقتصادی آگهیهای بازرگانی صداوسیما با بیان اینکه سازمان صداوسیما نقش موثری در تبلیغاتی که از سالهای دور ویژند شدهاند داشته، گفت: اقتصاد معاصر ایران، صنعت معاصر در طول چهار دهه اخیر همزاد رسانهملی است و یکی از مهمترین نقشها در ماندگاری ویژندها …
پیمان جبلی
پیمان جبلی
۱۴۰۳/۱۱/۰۸
/ خبرگزاری ایرنا
عظمت ارزش ایثارگران را با ذهن کوتاهمدت نبینیم
تهران- ایرنا- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران معتقد است عظمت ارزش فداکاریهای ایثارگران را نباید با ذهن کوتاه مدت و متاثر از تبلیغات رسانههای خارجی تحلیل کرد؛ بلکه توجه به قهرمانان ملی و ماندگار این مرز و بوم باید بر اساس هدفی باشد که برای آن از جان و مال خود گذشتند.
سعید اوحدی
آزادگان
سعید اوحدی
آزادگان
شهید گمنام
جانباز
۱۴۰۳/۱۱/۰۷
/ سایت بورس نیوز
هزار و یک شب و طلای فریبنده، داستانی از سرمایه گذاری نادرست
در روزهای اخیر، شاهد تبلیغات گستردهای در رسانه ها، به ویژه صدا و سیما به عنوان رسانه ملی و برنامه هزار و یک، در خصوص پسانداز طلا بودهایم. این تبلیغات، در شرایطی که اقتصاد ایران دچار تلاطمهای فراوانی است، نه تنها به حفظ ارزش پول ملی کمک نمیکند، بلکه میتواند به افزایش قیمت طلا و کاهش ارزش پول ملی …
علی اکبر داودی پور
طلا
علی اکبر داودی پور
طلا
تبلیغات
صداوسیما
۱۴۰۳/۱۱/۰۷
/ سایت روزنو
بازگشت کفن پوشان به خیابان با تجمع غیرقانونی | روزنو
تندروهای مخالف محمدجواد ظریف اینبار با تبلیغات گسترده در پیامرسانهای داخلی، ترتیب تجمعی را در میدان پاستور دادند که شرط حضور در آن پوشیدن کفن بود. «کفنپوشان» اگرچه پرشمار نبودند، اما فیلمی که از سخنرانی کامران غضنفری نماینده حاشیهساز تهران در این تجمع و اتهامات بیاساس او علیه ظریف منتشر شد، در …
۱۴۰۳/۱۱/۰۲
/ خبرگزاری ایسنا
اقتدار کشور را با نگاه تخصصی به حوزه رسانه در عرصههای مختلف نشان دهیم
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاشهای رسانهای دشمن و ایجاد توهم اقتدار برای خودشان بر این نکته تأکید کرد که باید با نگاه تخصصی به حوزه رسانه اقتدار کشور را در عرصههای مختلف نشان دهیم.
تبلیغات رسانه ای
توهم اقتدار دشمن
تبلیغات رسانه ای
توهم اقتدار دشمن
اقتدار نظام
۱۴۰۳/۱۰/۲۶
/ خبرگزاری مهر
تولید ۳۵۰ موشنگرافیک در اداره فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
اصفهان - رئیس اداره فضای مجازی هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از تولید بیش از ۳۵٠ گرافیک حرفهای اولویت پخش در صداوسیمای ملّی در موضوعات گوناگون خبر داد.
موشنگرافیک
اصفهان
موشنگرافیک
اصفهان
۱۴۰۳/۱۰/۲۰
/ سایت روزنامه آگاه
بیشتر از اینکه اتاق فکر وجود داشته باشد، اتاق خبر داریم
دکتر مصطفی آجرلو، مدرس ارتباطات و تبلیغات رسانهای که در کارنامه خود مدیرکلی روابط عمومی سازمان ملی استاندارد را هم دارد، معتقد است روایت اول لزوما آن روایتی نیست که زودتر منتشر میشود.
صداوسیما
مصطفی آجرلو
صداوسیما
مصطفی آجرلو
۱۴۰۳/۱۰/۱۹
/ سایت فردا نیوز
مالکی: باید ترفندهای دشمن را با توجه به تکنولوژیهای روز دنیا شناسایی کرد
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: باید با توجه به تکنولوژیهای روز دنیا، ترفندهای دشمن را شناسایی کرد. متاسفانه تبلیغات در دستگاهها و حتی رسانه ملی با جامعه ما همخوانی ندارد.
مالکی
فداحسین مالکی
مالکی
فداحسین مالکی
۱۴۰۳/۱۰/۱۶
/ خبرگزاری تسنیم
فرشقرمزماهوارهها برای کالای فرهنگی/مسیر اصلی مسدود است - تسنیم
در حالیکه شبکههای ماهوارهای برای تبلیغ کالاهای فرهنگی ایران فرض قرمز پهن کردهاند، دست صاحبان این کالاها از تبلیغات شهری و رسانه ملی به دلایل مختلف کوتاه است.
تبلیغات صداوسیما
تبلیغات صداوسیما
۱۴۰۳/۱۰/۱۵
/ سایت روزنامه آگاه
صداوسیما باید روایتساز باشد نه صرفا خبررسان
پیام رهبر فرزانه انقلاب بار دیگر بر اهمیت رسانه و تبلیغات و جایگاه ویژه و منحصربهفرد سازمان صداوسیما در معادلات سیاسی و اجتماعی امروز جهان تاکید دارد.
سند تحول رسانه ملی
سازمان صداوسیما
سند تحول رسانه ملی
سازمان صداوسیما
صدا و سیما
۱۴۰۳/۰۹/۲۱
/ سایت ایران آنلاین
برگزاری نمایشگاه پوشاک هدی بر اساس ماههای قمری
مدیرعامل انجمن فعالان حجاب و متخصصین حوزه حجاب ضمن ارائه توضیحاتی درباره تصمیمگیریهای جدید برای روند برگزاری نمایشگاه پوشاک هدی، گفت: برای تبلیغات هم به ظرفیت رسانه ملی، رسانههای مکتوب و تبلیغات محیطی که با همکاری شهرداری تهران انجام میشود بسنده میکنیم و بنا نداریم به سراغ بلاگرهای حجاب برویم.
حجاب
حجاب
۱۴۰۳/۰۹/۲۱
/ خبرگزاری ایسنا
برگزاری نمایشگاه پوشاک هدی بر اساس ماههای قمری / سراغ بلاگرهای حجاب نمیرویم
مدیرعامل انجمن فعالان حجاب و متخصصین حوزه حجاب ضمن ارائه توضیحاتی درباره تصمیمگیریهای جدید برای روند برگزاری نمایشگاه پوشاک هدی، گفت: برای تبلیغات هم به ظرفیت رسانه ملی، رسانههای مکتوب و تبلیغات محیطی که با همکاری شهرداری تهران انجام میشود بسنده میکنیم و بنا نداریم به سراغ بلاگرهای حجاب برویم.
نمایشگاه پوشاک هدی
پنجمین نمایشگاه پوشاک هدی
نمایشگاه پوشاک هدی
پنجمین نمایشگاه پوشاک هدی
مد و لباس
پوشاک
۱۴۰۳/۰۹/۱۹
/ سایت هم میهن
توصیههای روزنامه جمهوری اسلامی به دستگاه سیاست خارجی: به روسیه اعتماد نکنید
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: سقوط سریع بشار اسد و سلطه کامل تروریستهای تکفیری بر سوریه، پیروزی بزرگ رژیم صهیونیستی محسوب میشود. سقوط اسد موجب نگرانی نیست ولی پیروزی اسرائیل نگرانکننده است. در اولین بیانیهای که حاکمان جدید سوریه منتشر کردهاند هیچ اشارهای به موضوع رژیم صهیونیستی و موضع حکمرانان …
روزنامه جمهوری اسلامی
روزنامه جمهوری اسلامی
۱۴۰۳/۰۹/۱۳
/ روزنامه عصر اقتصاد
افتخارآفرینی بانک ملی ایران در جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
بانک ملی ایران در نوزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی موفق به کسب ۶ عنوان جایزه شد. به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در مراسم اعلام نتایج این جشنواره که معاون امور رسانهای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر اساتید، مدیران و کارشناسان روابط عمومی شرکت ها و موسسات مختلفی از
بانک ملی
بانک ملی
۱۴۰۳/۰۹/۰۷
/ سایت اطلاعات آنلاین
چرا صداوسیما از بازیکنهای فوتبال تعریف میکند؟
تبلیغات در صداوسیما امری عادی است، اما ظهور تبلیغات جنجالی در برنامههای ورزشی به هیچ وجه شایسته یک رسانه ملی نیست.
۱۴۰۳/۰۹/۰۷
/ سایت برترینها
پشت پرده تمجید صداوسیما از فوتبالیستهای خارجی!
این روزها شکل و شمایل تبلیغات در رسانهملی تغییرات قابل توجهی داشته، بهخصوص در برنامههای ورزشی!
استقلال
پدر و مادر
استقلال
پدر و مادر
تبلیغات
رسانه ملی
۱۴۰۳/۰۹/۰۵
/ خبرگزاری مهر
توسعه فعالیتهای امور بانوان در اولویت سازمان تبلیغات اسلامی است
اردبیل- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: امور بانوان، بنیاد ملی نوجوان و رسانه ۳ اولویت اساسی سازمان تبلیغات اسلامی در انجام رسالت فرهنگی و تبلیغی است.
اردبیل
مهرواره بانور
اردبیل
مهرواره بانور
سازمان تبلیغات اسلامی
قاسم جعفرزاده
۱۴۰۳/۰۸/۲۶
/ خبرگزاری تسنیم
تبعیض در تبلیغات محصولات کودک در شبکه کودک - تسنیم
شبکه کودک به عنوان رسانه اصلی برای معرفی محصولات فرهنگی برای کودک و نوجوان در ایران، باید نقش مهمی ایفا کند. با این حال، بررسیهای اخیر نشان داده است که این شبکه در زمینه تبلیغات محصولات فرهنگی، به ویژه فیلمهای کودک و نوجوان، دچار تبعیض است.
رسانه ملی
تلویزیون
رسانه ملی
تلویزیون
شبکه کودک
رسانه ملی
۱۴۰۳/۰۸/۲۲
/ سایت افکارنیوز
پشت پرده تبلیغ یک واکسن جنجالی در ایران چه بود؟
شاید تا چند سال پیش هیچکس هیچ اطلاعی از وجود یک بیماری خاص به نام «زگیل تناسلی» و احتمال سرطانزا بودن ویروس این بیماری نداشت، اما یک برنامه تلویزیونی ناگهان موجی از نگرانیها را ایجاد کرد و موجب شد آن زمان واکسنی که پیش از این نیز سالها بود در کشور وجود داشت، به یکی از پرمتقاضیترین واکسنهای موجود …
ویروس
بیماری
ویروس
بیماری
واکسن
۱۴۰۳/۰۸/۲۲
/ خبرگزاری ایرنا
سواد رسانهای در برنامه هفتم چه جایگاهی دارد؟
تهران- ایرنا- طبق برنامه هفتم توسعه کشور، تکالیفی در حوزه رسانه و سواد رسانهای بر عهده دستگاههای اجرایی به ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رسانه ملی گذاشته شده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
برنامه هفتم
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
برنامه هفتم
سازمان تبلیغات اسلامی
قانون اساسی
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
/ خبرگزاری تسنیم
مهلت ارسال آثار به جشنواره رادیویی پژواک مشخص شد - تسنیم
رئیس کمیته تبلیغات و روابط عمومی جشنواره رادیو پژواک از فرصت ارسال آثار بخش مستمر در اول دی و دیگر بخشها تا اول بهمن خبر داد.
رسانه ملی
رادیو
رسانه ملی
رادیو
رسانه ملی
رادیو
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
/ سایت باشگاه خبرنگاران
مهلت ارسال آثار رادیویی به جشنواره پژواک مشخص شد
رئیس کمیته تبلیغات و روابط عمومی چهارمین جشنواره پژواک از مشخص شدن مهلت ارسال آثار بخشهای مستمر و دیگر بخشهای جشنواره خبر داد.
جشنواره پژواک
معاونت صدای رسانه ملی
جشنواره پژواک
معاونت صدای رسانه ملی
۱۴۰۳/۰۸/۱۵
/ خبرگزاری مهر
طراحی ۳ اولویت فرهنگی و رسانه ای در تبلیغات اسلامی
ساری- حجتالاسلام حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی از طراحی سه اولویت فرهنگی، هنری و رسانه ای در راستای اهداف و سیاست های این سازمان خبر داد.
تبلیغات اسلامی مازندران
روح الله حریزاوی
تبلیغات اسلامی مازندران
روح الله حریزاوی
رسانه ملی
۱۴۰۳/۰۸/۰۷
/ روزنامه شرق
رقابتی در میان است؟
چندسالی است با گسترش شبکه نمایش خانگی در بحث سرگرمیسازی، مقایسهای بین تولیدات شبکه نمایش خانگی و رسانه ملی صورت میگیرد؛ بهخصوص اینکه تولیدات پرتعداد شبکه نمایش خانگی در سریالسازی قابل مقایسه با تلویزیون نیست و باید این واقعیت را پذیرفت که مردم از تماشای قصه و سریال لذت میبرند و یکی از راههای …
تبلیغات
تلویزیون
تبلیغات
تلویزیون
خاک
رسانه ملی
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
/ سایت نامه نیوز
رهبر انقلاب: شرارت رژیم صهیونیستی نه باید بزرگنمایی شود و نه کوچکانگاری
رهبر انقلاب در دیدار خانوادههای شهدای امنیت: شرارت دو شب پیش رژیم صهیونیستی نه باید بزرگنمایی شود و نه کوچکانگاری. باید خطای محاسباتی رژیم صهیونیستی به هم بخورد. باید قدرت و اراده و ابتکار ملت ایران و جوانان کشور را به آنان فهماند. mshrgh.ir/1656823 اینستاگرام مشرق تبلیغات در مشرق فلای …
انقلاب
خانواده
انقلاب
خانواده
رژیم صهیونیستی
ماهواره
۱۴۰۳/۰۸/۰۱
/ سایت روزنامه آگاه
به نام انتقاد و به کام سهمخواهی از دولت
چهار ماه از حضور مسعود پزشکیان در میدان پاستور میگذرد. او ۷مرداد و پس از دریافت حکم تنفیذش ازسوی رهبر انقلاب، معاون اول و رییس دفتر خود را منصوب و به مرور از حلقه مدیران دولت وفاق ملی رونمایی کرد و سایر مدیران در رده استانداران یا معاونان وزرا نیز یا منصوب شدهاند یا مراحل پایانی را برای صدور حکمشان …
اصلاحطلبان
مسعود پزشکیان
اصلاحطلبان
مسعود پزشکیان
سیدعباس صالحی
فرهنگ و ارشاد اسلامی
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
/ خبرگزاری شفقنا
پیشنویس سند تبلیغات تجاری در فضای مجازی بررسی شد | شفقنا
شفقنا رسانه- نخستین جلسه بررسی پیشنویس سند تبلیغات در فضای مجازی در کمیسیون عالی ارتقای تولید محتوای فضای مجازی کشور برگزار شد. به گزارش شفقنا رسانه از مرکز ملی فضای مجازی، نخستین جلسه بررسی پیشنویس سند تبلیغات در فضای مجازی در کمیسیون عالی ارتقای تولید محتوای فضای مجازی کشور با حضور «امین آقامیری» …
تبلیغات تجاری
فضای مجازی
تبلیغات تجاری
فضای مجازی
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
/ خبرگزاری ایلنا
گذرگاههای تاریخی ایران برای جذب گردشگر بینالمللی پیشگام شوند/ رسانههای جهانی تصویر نادرستی از ایران ارائه میدهند
رئیس پژوهشگاه میراثفرهنگی در همایش ملی همسنگار جزیره قشم به تبلیغات منفی و پروپاگاندای رسانههای جهانی علیه ایران اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه رسانههای جهانی تصویر نادرستی از ایران ارائه میدهند، ظرفیتهای فرهنگی و گذرگاههای تاریخی ایران میتواند با جذب گردشگر بینالمللی این تصویر را از بین برده …
گردشگری
مناطق آزاد
گردشگری
مناطق آزاد
همایش همسنگام
جزیره جهانی قشم
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
/ سایت جوان آنلاین
اعلام فراخوان پنجمین دوسالانه ملی عکس اشراق/ رونمایی از پوستر با حضور دکتر معینیپور
فراخوان پنجمین دوسالانـه ملی عکس اشراق که نخستین رویداد ملّی درموضوع روحانیت و حوزههای علوم دینی است از سوی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی منتشر شد.
دو سالانه
عکس
دو سالانه
عکس
پوستر
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
/ خبرگزاری میزان
اعلام فراخوان پنجمین دوسالانه ملی عکس اشراق
فراخوان پنجمین دوسالانه ملی عکس اشراق که نخستین رویداد ملی در موضوع روحانیت و حوزههای علوم دینی است از سوی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی منتشر شد.
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
/ خبرگزاری شفقنا
نهایی شدن پیش نویس سند تبلیغات تجاری در فضای مجازی | خبرگزاری بین المللی شفقنا
شفقنا رسانه- پیش نویس سند تبلیغات تجاری در فضای مجازی از مجموعه اسناد اقدامات کلان سند راهبردی جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی با هدف ساماندهی و نظارت بر تبلیغات تجاری در فضای مجازی، جهت بررسی و تصویب به مرکز ملی فضای مجازی ارائه شد. به گزارش شفقنا رسانه از سیتنا، پیش نویس سند تبلیغات [ ]
سند تبلیغات تجاری
سند تبلیغات تجاری
۱۴۰۳/۰۷/۱۶
/ خبرگزاری جام جم
روایت مقاومت به لهجه بینالمللی
در آستانه فرا رسیدن سالگرد عملیات طوفان الاقصی، این نکته بیش از هر زمان دیگری آشکار شده که عرصه و میدان نبرد، صرفاً به حوزه نظامی محدود نیست و دشمنان جریان مقاومت تا حد زیادی سعی دارند ازطریق روایتسازیهای رسانهای و تبلیغاتی، دستورکارهای مطلوب خود را علیه محور مقاومت پیش ببرند. این در حالی است که …
عملیات طوفان الاقصی
جنگ غزه
عملیات طوفان الاقصی
جنگ غزه
حماس
مقاومت فلسطین
۱۴۰۳/۰۷/۱۵
/ سایت خبرآنلاین
ضرورت و اهمیت «وفاق ملی» در مسیر رفع فیلترینگ
مسئله اینترنت و مطالبات عمومی در این حوزه در سال های اخیر به یک مقوله مهم و استراتژیک برای کشور و حکمرانی آن تبدیل شده است. اهمیت و ضرورت مباحث اینترنت و فیلترینگ در کشور سبب بسامد بالای این موضوع در ایام تبلیغات انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری شد. این مسئله و پیگیری مطالبات و خواسته های مردم در این حوزه …
رسانه
اینترنت
رسانه
اینترنت
فیلترینگ
۱۴۰۳/۰۷/۰۴
/ خبرگزاری ایرنا
در نمایشگاه دائمی ساترا چه میگذرد؟
تهران- ایرنا- مدتی است که سازمان تنظیم مقررات رسانههای صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی نسبت به برگزاری نمایشگاهی با مخاطب خاص شامل نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، اعضای شورای عالی فضای مجازی، مسؤولین مرکز ملی فضای مجازی و سایر دستگاههای دولتی، چهرههای دانشگاهی و همچنین …
سازمان تبلیغات اسلامی
موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران
سازمان تبلیغات اسلامی
موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران
ساترا
حسین صمصامی
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
/ سایت سیتنا
پیگیری وضع تعرفه بر تبلیغات پنهان آیفون برای حمایت از برندهای ایرانی | سیتنا
مدیرکل کسب و کار وزارت صمت اعلام کرد که با توجه به دور جدید فعالیت کمیسیون ملی برند، موضوع وضع تعرفه بر موبایل های با برند خارجی در رسانه های تصویری برای حمایت از برندهای ایرانی، در دستور کار قرار خواهد گرفت.
وزارت صمت
آیفون
وزارت صمت
آیفون
اپل
تلفن همراه هوشمند
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
/ روزنامه صمت
پیگیری وضع تعرفه بر تبلیغات پنهان آیفون
مدیر کل کسبوکار وزارت صمت اعلام کرد که با آغاز دور جدید فعالیت کمیسیون ملی برند، بررسی موضوع تعیین تعرفه برای موبایلهای برند خارجی در رسانههای تصویری در اولویت قرار خواهد گرفت.
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
/ خبرگزاری تسنیم
پیگیری وضع تعرفه بر تبلیغات پنهان آیفون در کمیسیون برند - تسنیم
مدیر کل کسب وکار وزارت صمت گفت: با توجه به دور جدید فعالیت کمیسیون ملی برند، موضوع وضع تعرفه بر موبایلهای با برند خارجی در رسانه های تصویری در دستور کار قرار خواهد گرفت.
بازار تلفن همراه
قیمت موبایل
بازار تلفن همراه
قیمت موبایل
بازار تلفن همراه
قیمت موبایل
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
/ سایت خبرآنلاین
سومین رویداد نکسآپ با موضوع عادات رسانهای و اثربخشی تبلیغات VOD برگزار میشود
شرکت تحقیقات بازار نکسلوکس، سلسله رویدادهای نکسآپ (nexup) را با هدف آموزش و ارائه اطلاعات بازار تبلیغات برگزار میکند. این شرکت در سومین رویداد خود که نهم مهرماه در سالن قلم کتابخانه ملی برگزار میشود، به موضوع VODها و عادات رسانهای مخاطبان آنها میپردازد.
رپرتاژ آگهی
گزارش آگهی
رپرتاژ آگهی
گزارش آگهی
تبلیغ
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
/ سایت نامه نیوز
ستادکل نیروهای مسلح بیانیه داد
مرکز ارتباطات، رسانه و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی درگذشت رضا سراج معاون ارتباطات دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی را تسلیت گفت.
تبلیغات
رسانه
تبلیغات
رسانه
شورای عالی امنیت ملی
معاون
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
/ سایت رویداد ۲۴
بیانیه ستادکل نیروهای مسلح در پی درگذشت رضا سراج | رویداد24
مرکز ارتباطات، رسانه و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی درگذشت رضا سراج معاون ارتباطات دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی را تسلیت گفت.
ستاد کل نیروهای مسلح
ستاد کل نیروهای مسلح
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
/ روزنامه دنیای اقتصاد
ستادکل نیروهای مسلح پیام جدید صادر کرد
مرکز ارتباطات، رسانه و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی درگذشت رضا سراج معاون ارتباطات دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی را تسلیت گفت.
رضا سراج
ستاد کل نیروهای مسلح ایران
رضا سراج
ستاد کل نیروهای مسلح ایران
۱۴۰۳/۰۷/۰۱
/ خبرگزاری برنا
پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد معاصر رونمایی شد
پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد معاصر با هدف ارتقای آگاهی اقتصادی و مطالبه و پیگیری موضوعات اقتصادی مبتنی بر منافع ملی و رفاه عمومی رونمایی شد.
رسانه
تبلیغات
رسانه
تبلیغات
۱۴۰۳/۰۶/۳۱
/ خبرگزاری ایسنا
معاون وزیر ارشاد درگذشت سخنگوی شورای امنیت ملی را تسلیت گفت
معاون امور رسانهای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، درگذشت رضا سراج معاون ارتباطات و سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی را تسلیت گفت.
رضا سراج درگذشت
فرشاد مهدیپور
رضا سراج درگذشت
فرشاد مهدیپور
۱۴۰۳/۰۶/۳۱
/ خبرگزاری شفقنا
پیام معاون رسانهای وزیر فرهنگ در پی درگذشت سخنگوی شورای امنیت ملی | خبرگزاری بین المللی شفقنا
شفقنا رسانه- معاون امور رسانهای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، درگذشت رضا سراج معاون ارتباطات و سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی را تسلیت گفت. به گزارش شفقنا رسانه، در پیام فرشاد مهدیپور آمده است: انا لله و انا الیه راجعون خبر درگذشت دکتر رضا سراج معاون ارتباطات دبیرخانه شورای عالی امنیت …
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
/ سایت برترینها
آقای مسعود پزشکیان! چرا تغییری بوجود نیامد؟
روزنامه جمهوری اسلامی در مطلبی از پزشکیان خواست که جلوی تکرار اشتباهات دولت قبل را بگیرد.
انتخابات
تبلیغات
انتخابات
تبلیغات
جمهوری اسلامی
دولت
۱۴۰۳/۰۶/۲۴
/ خبرگزاری مهر
تصاویری از رویداد رسانه ای مادران مقاومت در مشهد
مشهد- طرح رویداد رسانهای «مادران مقاومت» یک رویداد کشوری است که از سوی مرکز راهبری بانوان سازمان تبلیغات اسلامی کشور به صورت ملی در برخی استانها برگزار شده است.
خراسان رضوی
مشهد
خراسان رضوی
مشهد
رویداد مادران مقاومت
۱۴۰۳/۰۶/۲۰
/ خبرگزاری مهر
رویداد ملی رسانهای «مادران مقاومت» در مشهد آغاز به کار کرد
مشهد- کارشناس امور بانوان ادارهی کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: رویداد ملی رسانهای «مادران مقاومت» در خراسان رضوی در تاریخ ۲۰ و ۲۱ شهریورماه در حال برگزاری است.
خراسان رضوی
مشهد
خراسان رضوی
مشهد
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
/ خبرگزاری ایسنا
ویدیو / یک گفتوگوی صریح درباره هیات و سلبریتی شدن مداحان
رئیس سازمان هیات و تشکلهای دینی کشور با حضور در خبرگزاری ایسنا پیرو موضوعاتی همچون هیاتها و نقش آنها در کاهش آسیبهای اجتماعی جامعه، تعامل هیاتها با رسانهها برای انتقال مفاهیم درست از هیات، مداح محور بودن برخی هیاتها، عملکرد برخی هیاتهای بزرگ و نقاط مثبت و منفی آنها و آغاز عصر سرود و نماهنگ مذهبی …
هیات
مداح
هیات
مداح
سلبریتی شدن
رسانه ملی
۱۴۰۳/۰۶/۱۳
/ خبرگزاری تسنیم
تلویزیون مخاطب را با تبلیغات آزار میدهد یا نمایشخانگی؟ - تسنیم
در حالی که تبلیغات بازرگانی در تلویزیون سابقاً موج انتقادات زیادی را به همراه داشت، حالا پلتفرمهای نمایشخانگی با مدلهای جدید تبلیغاتی، از جمله دریافت حق اشتراک و پخش آگهیهای اضافی، به موضوعی مورد بحث تبدیل شدهاند.
سریال
آگهیهای بازرگانی
سریال
آگهیهای بازرگانی
رسانه ملی
نمایشخانگی
۱۴۰۳/۰۵/۳۱
/ سایت آرمان ملی
ستاد کل نیروهای مسلح تکذیب کرد/ نداشتن قدرت کشش کافی بالگرد برای تنظیم ارتفاع کذب است
مرکز ارتباطات رسانه و تبلیغات دفاعی ادعای فارس درباره پرونده سقوط بالگرد رئیس جمهوری مخدوش و ساقط از اعتبار دانست.
ستاد کل نیروهای مسلح
سقوط بالگرد رئیسی
ستاد کل نیروهای مسلح
سقوط بالگرد رئیسی
۱۴۰۳/۰۵/۳۱
/ خبرگزاری برنا
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان: خبرگزاریها نقش مهمی در انعکاس اخبار مناسبتهای مذهبی و ملی دارند
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به تاثیر شگرف رسانهها در جهان امروز گفت: خبرگزاریها نقش مهمی در انعکاس اخبار مناسبتهای مذهبی و ملی دارند.
۱۴۰۳/۰۵/۱۶
/ خبرگزاری ایرنا
تدارک «تانکخورها» برای هفته دفاع مقدس/ «عفیف» از آسیبهای فضای مجازی میگوید
تهران- ایرنا- رئیس رسانه ملی به شهرک سینمایی دفاع مقدس رفت و از دو پروژه دفاعمقدسی «قرارگاه سری نصرت» و «تانکخورها»، همچنین، پروژه «عفیف» که مراحل ضبط خود را در لوکشینی واقع در شهرقدس میگذراند بازدید کرد.
دفاع مقدس
سازمان صداوسیما
دفاع مقدس
سازمان صداوسیما
هفته دفاع مقدس
سازمان تبلیغات اسلامی
۱۴۰۳/۰۵/۱۴
/ خبرگزاری ایسنا
اجلاسیه بزرگداشت آیت الله تهامی در خراسان جنوبی برگزار میشود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری اجلاسیه بزرگداشت آیت الله تهامی در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: کمیتههای علمی پژوهشی، فرهنگی هنری، زیرساخت و تبلیغات و رسانه در همین راستا تشکیل شده است.
آیت الله تهامی
کنگره ملی
آیت الله تهامی
کنگره ملی
ابن حسام خوسفی
مقام معظم رهبری
۱۴۰۳/۰۵/۱۰
/ خبرگزاری تسنیم
حذف نام نیک یوسفی از برنامه جدید مهران مدیری - تسنیم
هرچند نام محمد نیک یوسفی پیش از این در برخی تبلیغات برنامه گل یا پوچ به عنوان کارگردان درج شده بود، از پلتفرم پخشکننده و تمام تبلیغات برنامه حذف شد.
رسانه ملی
ساترا
رسانه ملی
ساترا
مهران مدیری
رسانه ملی
۱۴۰۳/۰۵/۰۳
/ خبرگزاری مهر
دبیر سومین سوگواره ملی پایتخت موکبها در خوزستان منصوب شد
اهواز - مدیر مرکز رسانه تبلیغات اسلامی خوزستان با صدور حکمی «ایوب حسینی سنگی» را به عنوان دبیر سومین سوگواره ملی پایتخت موکبها در استان خوزستان منصوب کرد.
سوگواره پایتخت موکب ها
ماه محرم و صفر
سوگواره پایتخت موکب ها
ماه محرم و صفر
حجت الاسلام میلاد امینی موحد
۱۴۰۳/۰۵/۰۱
/ سایت عصر خبر
تدابیر رسانهایِ حضور کاروان ورزشی ایران در المپیک پاریس - عصر خبر
بهگزارش روابطعمومی معاونت امور رسانهای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این نشست با حضور محمود خسرویوفا رئیس کمیته ملی المپیک ایران، امیرحسین
۱۴۰۳/۰۴/۱۹
/ سایت خبرفوری
صداوسیما با دولت پزشکیان هم مثل دولتهای روحانی و خاتمی برخورد خواهد کرد؟
«دولت پزشکیان حتی اگر بهترین تصمیمات را نیز در جهت حفظ و گسترش منافع ملی کشور بگیرد، حجم تبلیغات رسانهای علیه آن، جایی برای داوری منصفانۀ مردم عادی باقی نخواهد گذاشت! برای رهایی دولت از این وضع، تمهیداتی وجود دارد که بعداً در بارهاش توضیح داده خواهد شد.»
مسعود پزشکیان
صدا و سیما
مسعود پزشکیان
صدا و سیما
۱۴۰۳/۰۴/۱۹
/ سایت اقتصاد ۲۴
صداوسیما با دولت پزشکیان چگونه برخورد خواهد کرد؟ | اقتصاد24
«دولت پزشکیان حتی اگر بهترین تصمیمات را نیز در جهت حفظ و گسترش منافع ملی کشور بگیرد، حجم تبلیغات رسانهای علیه آن، جایی برای داوری منصفانۀ مردم عادی باقی نخواهد گذاشت! برای رهایی دولت از این وضع، تمهیداتی وجود دارد که بعداً در بارهاش توضیح داده خواهد شد.»
مسعود پزشکیان
صدا و سیما
مسعود پزشکیان
صدا و سیما
۱۴۰۳/۰۴/۱۹
/ سایت آرمان ملی
برخورد صداوسیما با دولت پزشکیان چگونه خواهد بود و با دولتهای قبلی چطور بود؟
«دولت پزشکیان حتی اگر بهترین تصمیمات را نیز در جهت حفظ و گسترش منافع ملی کشور بگیرد، حجم تبلیغات رسانهای علیه آن، جایی برای داوری منصفانۀ مردم عادی باقی نخواهد گذاشت! برای رهایی دولت از این وضع، تمهیداتی وجود دارد که بعداً در بارهاش توضیح داده خواهد شد.»
مسعود پزشکیان
صداوسیما
مسعود پزشکیان
صداوسیما
۱۴۰۳/۰۴/۱۴
/ سایت عصر خبر
در میان جنگشناختی، چگونه باید باشیم؟ - عصر خبر
به گزارش ستاد ارتباطات و اطلاعرسانی بیست و دومین جشنواره ملی رسانههای ایران، فرشاد مهدی پور معاون امور رسانهای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان
۱۴۰۳/۰۴/۱۴
/ روزنامه شرق
مشارکت در انتخابات بر اعتبار داخلی و بینالمللیمان میافزاید
رئیس قوه قضائیه گفت: انتخابات سرنوشتسازی را در جمعه پیشرو در پیش داریم. هر میزان مشارکت در این انتخابات بیشتر باشد، بر اعتبار داخلی و بینالمللی ما افزوده میشود. مشارکت در انتخابات پیشرو سبب میشود رئیسجمهوری با پشتوانه عظیم ملی به میدان آید و همین امر در خنثیکردن توطئههای دشمنان و شیاطین و خنثیسازی …
انتخابات
تبلیغات
انتخابات
تبلیغات
رسانه
قوه قضائیه
۱۴۰۳/۰۴/۱۳
/ سایت حیات
قدردانی مخبر از عملکرد رسانهها در راستای ایجاد شور انتخاباتی و فضای مشارکتی
سرپرست ریاست جمهوری از مجموعه اقدامات و زحمات رسانهها، به ویژه رسانه ملی برای زمینهسازی در راستای ایجاد شور انتخاباتی و فضای مشارکتی و نیز فراهم کردن فرصت و بستر مناسب برای ارائه توانمندیهای کاندیداها و کسب شناخت دقیق مردم از ظرفیتهای فکری و عملی نامزدهای انتخابات قدردانی کرد.
علی سلاجقه
علی بهادریجهرمی
علی سلاجقه
علی بهادریجهرمی
۱۴۰۳/۰۴/۱۳
/ سایت برترینها
فراخوان بیست و دومین جشنواره ملی رسانه های ایران
ضمن گرامیداشت یاد سید شهیدان خدمت، آیتالله رئیسی و همراهان شهید ایشان، معاونت امور رسانهای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف ارج نهادن به تلاشها و فعالیتهای اصحاب رسانه و ایجاد رقابت سالم در راستای ارتقای استانداردهای رسانهنگاری در کشور، بیست و دومین جشنواره ملی رسانههای ایران را برگزار …
آگهی دولتی
آگهی دولتی
۱۴۰۳/۰۴/۱۲
/ سایت دیدبان ایران
مشارکت در انتخابات کم شد،چون به اقتصاد مردم بی توجهی شد
روند کاهشی مشارکت مردمی در انتخابات، سالهاست که ادامه دارد و تمهیدات اندیشیده شده برای جلوگیری از کاهش تاکنون بیفایده بودهاند.
اقتصاد
انتخابات
اقتصاد
انتخابات
تبلیغات
رسانه ملی
۱۴۰۳/۰۴/۱۱
/ سایت مشرق
عجز بیبیسیفارسی از پیشبینی انتخابات
رهاشدگی در عرصه تبلیغات، در رسانه ایی مانند بی بی سی فارسی به معنای این است که از مرحله پیش بینی رویدادها به واسطه دریافت اطلاعات عاجز شده است.
بیبیسی فارسی
انتخابات ریاست جمهوری
بیبیسی فارسی
انتخابات ریاست جمهوری
علیرضا داودی
رسانه ملی
۱۴۰۳/۰۴/۱۱
/ سایت باشگاه خبرنگاران
جزئیات تبلیغات تلویزیونی نامزدهای مرحلهدوم انتخابات ریاستجمهوری
برنامههای تبلیغاتی نامزدهای مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از مناظرهها و مستندها تا نطقها و بازپخش برنامههای تلویزیونی در سیمای رسانه ملی اعلام شد.
انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳
تبلیغات انتخابات
انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳
تبلیغات انتخابات
۱۴۰۳/۰۴/۱۰
/ روزنامه آرمان
حضور پزشکیان را قدر بدانیم
دکتر راشد جعفر کلوری آرمان امروز : انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شرایطی برگزار شد که علیرغم تبلیغات مستمر رسانه ملی، فضای مجازی و تبلیغات کاندیداها در شهرها و روستاهای کشور، مورد استقبال چندانی از سوی برخی از اقشار مردم قرار نگرفت و برخلاف دوره سیزدهم که با مشارکت ۴۸ درصدی مردم مواجه [ ]
۱۴۰۳/۰۴/۱۰
/ سایت اطلاعات آنلاین
رسانه اصولگرا:بیش از ۶۰ درصد مردم با صندوقهای رای قهرند
ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کار شدند تا مشارکت بالا برود بطوری که رسانه ملی تقریباً تمام وقت خود را برای تبلیغات انتخابات گذاشت، ولی سطح مشارکت پائینتر آمد و به ۹/۳۹ درصد رسید. این، یعنی هنوز بیش از ۶۰ درصد مردم با صندوقهای رای قهرند بطوری که نه مسئولین نظام و نه هیچیک از جناحها نمیتوانند آنها …
۱۴۰۳/۰۴/۱۰
/ سایت افکارنیوز
برنامه تبلیغات تلویزیونی جلیلی و پزشکیان از صدا و سیما
تبلیغات دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری در دور دوم، از فردا ـ ۱۱ تیرماه ـ با برگزاری یک مناظره در تلویزیون کلید میخورد.
انتخابات
تبلیغات
انتخابات
تبلیغات
رسانه ملی
سعید جلیلی
۱۴۰۳/۰۴/۱۰
/ سایت پارسینه
برنامههای دور دوم تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاستجمهوری
کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات رسانه ملی اعلام کرد: دو مناظره، دو مستند و دو برنامه زنده در تبلیغات نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات پیشبینی شده است.
انتخابات ریاست جمهوری
انتخابات ریاست جمهوری
۱۴۰۳/۰۴/۱۰
/ خبرگزاری برنا
برنامه های تبلیغاتی دو نامزد راه یافته به دور دوم اعلام شد
کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات رسانه ملی اعلام کرد: دو مناظره، دو مستند و دو برنامه زنده در تبلیغات نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات پیشبینی شده است.
انتخابات ریاست جمهوری
تبلیغات
انتخابات ریاست جمهوری
تبلیغات
۱۴۰۳/۰۴/۱۰
/ روزنامه آرمان
سه برداشت از علت کاهش نرخ مشارکت انتخاباتی
آرمان امروز : محمد سرافراز، رئیس اسبق صدا و سیما در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: با وجود تبلیغات پر حجم رسانه ملی و وعده های رنگارنگ داوطلبان ریاست جمهوری مشارکت سیاسی افزایش نیافت. آراء کاندیدای مورد نظر کاهش یافت.ای کاش عبرت بگیرند. سه برداشت از علت کاهش نرخ مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری رئیس اسبق [ ]
۱۴۰۳/۰۴/۰۹
/ سایت گسترش نیوز
هزینه های برگزاری انتخابات در ایران
برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری، هزینه هایی را داشته است. یکی از هزینه ها که حسابی در فضای مجازی سر و صدا به پا کرد هزینه برگزاری مناظره ها و تبلیغات رسانه ملی بود. این هزینه زمانی مطرح شد که ۲ کاندیدا پیش از برگزاری انتخابات انصراف دادند.
انتخابات
انتخابات ریاست جمهوری
انتخابات
انتخابات ریاست جمهوری
نتایج انتخابات
امیرمحمد درویش
۱۴۰۳/۰۴/۰۹
/ خبرگزاری تسنیم
خبری از برنامههای تلویزیون در دور دوم انتخابات - تسنیم
پیگیریها نشان میدهد عصر امروز قرار است کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات جلسهای داشته باشند و جزئیات برنامهها امروز مشخص میشود.
انتخابات ریاست جمهوری 1403
رسانه ملی
انتخابات ریاست جمهوری 1403
رسانه ملی
تلویزیون
انتخابات ریاست جمهوری 1403
۱۴۰۳/۰۴/۰۹
/ خبرگزاری شفقنا
مفتاح: برنامههای دور دوم تبلیغات کاندیداها خارج از الگوهای دوره قبل نیست | خبرگزاری بین المللی شفقنا
شفقنا_ دبیر ستاد انتخابات سازمان صداوسیما دربارهی جزئیات پخش برنامههای دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری در دور دوم با تاکید بر اینکه برنامههای دور دوم خارج از الگوهای دوره قبل نیست، در عین حال از پیشنهادهای جدید برای تولید و پخش این برنامهها خبر داد. محمدصالح مفتاح ـ دبیر ستاد انتخابات رسانه ملی ـ …
انتخابات ریاستجمهوری
تبلیغات کاندیداها
انتخابات ریاستجمهوری
تبلیغات کاندیداها
صدا و سیما
محمد صالح مفتاح
۱۴۰۳/۰۴/۰۹
/ خبرگزاری مهر
صداوسیما باز هم مناظره دارد؟/پیشنهاد مدل برنامهها ارایه شده است
دبیر ستاد انتخابات رسانه ملی درباره برگزاری مناظره در دور دوم انتخابات بیان کرد که منتظر هستند تا کمیسیون تبلیغات انتخابات درباره نحوه برنامهها تصمیم بگیرد.
سازمان صدا و سیما
کمیسیون تبلیغات
سازمان صدا و سیما
کمیسیون تبلیغات
ستاد انتخابات رسانه ملی
صدا و سیما
دریافت اخبار بیشتر
۱۴۰۳/۰۴/۰۹ - ۱۳:۱۵:۱۲
۳۶۵ روز
تبریک روز پدر
اخبار گوشی موبایل
هزینه خدمات دندان پزشکی
درمان شقاق مقعدی پیکاطب
نمای سرامیک
خرید سرور مجازی
دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۳ -
3 February 2025
دریافت اخبار بیشتر
۳۶۵ روز
تبریک روز پدر
اخبار گوشی موبایل
هزینه خدمات دندان پزشکی
درمان شقاق مقعدی پیکاطب
نمای سرامیک
خرید سرور مجازی