فعالسازی مجدد تجارت ایران و امارات
شفقنا- معاون خدمات تجاری سازمان توسعه تجارت ایران از فعالسازی مجدد مراودات تجاری میان ایران و امارات از مسیر بندر جبلعلی به عنوان یکی از مهمترین بنادر جنوب خلیج فارس خبر داد. سیدمحمدصادق قنادزاده روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار اقتصادی ایرنا با اشاره به فعالیت بندر جبل علی اظهار داشت: این …