عزیزی: تنیس ایران در گروه 3 آسیا و اقیانوسیه باقی ماند
تسنیم/رئیس فدراسیون تنیس گفت: با رایزنیهای انجام شده، تنیس ایران در گروه سوم آسیا و اقیانوسیه باقی ماند. به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، داود عزیزی رئیس این فدراسیون اظهار داشت: با پیگیریهای صورت گرفته و دلایلی که برای عدم حضور تیم دیویس کاپ ایران در مسابقات سال گذشته (2025) گروه سه منطقه آسی