ظهر عاشورا؛ خوزستان غرق در نوای «یا حسین(ع)»
اهواز - ایرنا - ظهر عاشورا، خوزستان یکپارچه در سوگ سید و سالار شهیدان فرو رفت؛ از خیابانهای اهواز تا کوچههای آبادان، از نخلستانهای شادگان تا محلات قدیمی دزفول و شوشتر، نوای «یا حسین(ع)» در فضا طنینانداز بود و مردم با حضور در آیینهای عزاداری، بار دیگر ارادت خود را به حماسه جاودان کربلا نشان دادند.