فرمانده ارتش لبنان: هر وجب از اراضی تحت اشغال اسراییل را بازپس خواهیم گرفت
شفقنا- فرمانده ارتش لبنان تأکید کرد که این کشور در نهایت همه اراضی خود را که تحت اشغال اسراییل قرار دارد، بازپس خواهد گرفت. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، به نقل از اسپوتنیک، ژنرال «رودولف هیکل» فرمانده ارتش لبنان از فرماندهی تیپ دوازدهم پیادهنظام در منطقه القبه در طرابلس بازدید کرد و در جریان مأموریتهای …