ترامپ: نباید در ایران دخالت میکردیم
ترامپ در اظهارنظری که نوعی پشیمانی و اعتراف به شکست بزرگ اوست بعد از آنکه به طریق عادت مرسوم خود به عملکرد رئیسانجمهور سابق ایراد گرفت، گفت «نگاه کنید به عراق چه گذشت. ما خیلی بد عمل کردیم. کاری که کردیم یک اشتباه بزرگ بود. اول از همه، ما هرگز نباید به آنجا میرفتیم. ما همچنین نباید درگیر ایران میشدیم»! …