VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۳ -
13 February 2025
VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
محسن شاکرینژاد
۱۴۰۳/۱۱/۰۳
/ خبرگزاری جام جم
خوانش آمار با عینک سیاسی
هربار که آمارهای مرکز تحقیقات صداوسیما منتشر میشود، برخی تلاش میکنند تا به جای توجه به تحلیل آمار، آن را به حاشیه بکشانند. ناگفته پیداست که نظرسنجی یک مسأله علمی است و دادههای آن قابلکتمان نیست؛ کما اینکه مرکز تحقیقات هم بارها به این مسأله تاکید و جزئیات نظرسنجیهای هفتگی و ماهانه خود را تشریح کرده …
محسن شاکرینژاد
نظرسنجی
محسن شاکرینژاد
نظرسنجی
رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما
رسا
۱۴۰۳/۱۰/۱۸
/ سایت خط سلامت
تقلب آماری در تعداد مخاطبان صدا و سیما رخ داده است / صدا و سیما در حال نزاع با مخاطبان است!
خط سلامت:در شرایطی که آمارهای مختلفی از سوی مرکز تحقیقات صدا و سیما و ایسپا درباره میزان محبوبیت و تماشای صدا و سیما منتشر شده است، تناقضات این آمارها پرسشهایی را درباره صحت و دقت آنها مطرح کرده است. محسن شاکرینژاد، رئیس مرکز تحقیقات صدا و سیما، از رشد درصد بینندگان در سالهای اخیر سخن میگوید، اما …
صدا و سیما
صدا و سیما
۱۴۰۳/۱۰/۱۲
/ سایت جوان آنلاین
افزایش نسبی مخاطبان تلویزیون در سال جاری
محسن شاکرینژاد در ششمین نشست سراسری افق تحول رسانه ملی با عنوان «سیما در مسیر تحول» با بیان اینکه مرکز تحقیقات بهعنوان دیدبان رسانه ملی وظیفه رصد میزان مخاطب رسانه ملی، اثرسنجی و رضایتسنجی برنامهها را برعهده دارد
صدا و سیما
نظرسنجی
صدا و سیما
نظرسنجی
هنر
۱۴۰۳/۱۰/۱۱
/ خبرگزاری جام جم
میزان مخاطبان سیما به ۶۵ درصد رسید
رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما گفت: میزان بینندگان سیما از بهار ۱۴۰۲ که ۵۹.۷ درصد بوده در تابستان ۱۴۰۳ به ۶۵.۲ رسیده و سیر صعودی گرفته است.
مخاطبان سیما
دکتر محسن شاکری نژاد
مخاطبان سیما
دکتر محسن شاکری نژاد
سیما در مسیر تحول
۱۴۰۳/۱۰/۱۱
/ خبرگزاری جام جم
برنامههای یلدایی پرمخاطبتر از گذشته
نکته جالب درباره برنامههای امسال این است که تعداد مخاطبان این برنامهها نسبت به سال گذشته سیر صعودی داشت. طبق نتایج آخرین نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما که به تازگی منتشر شد، برنامههای شب یلدا ۴۹/۸درصد مخاطب داشته است. در اینباره محسن شاکرینژاد، رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما در گفتوگو با «جامجم» بیان …
مرکز تحقیقات صداوسیما
برنامه های تلویزیونی
مرکز تحقیقات صداوسیما
برنامه های تلویزیونی
یلدا
۱۴۰۳/۰۹/۲۱
/ خبرگزاری جام جم
حضور پویا در میدان نظرسنجیها
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری چهارمین هفته آذرماه را با توجه به ۲۵ آذر که عنوان روز پژوهش دارد، با کسب مجوز از شورای فرهنگ عمومی، به نام هفته پژوهش نامگذاری کرده است.
محسن شاکرینژاد
نظر سنجی
محسن شاکرینژاد
نظر سنجی
رسانه ملی
۱۴۰۳/۰۹/۰۸
/ سایت تحلیل بازار
انتصاب معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت
وزیر نفت در حکمی امید شاکری را به عنوان معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری منصوب کرد.
انتصاب
انتصابات دولتی
انتصاب
انتصابات دولتی
وزارت نفت
محسن پاکنژاد
۱۴۰۳/۰۹/۰۸
/ سایت انرژی پرس
امید شاکری، معاون وزیر نفت در امور مهندسى، پژوهش و فناورى شد
به گزارش انرژی پرس، محسن پاکنژاد، وزیر نفت در حکمی امید شاکری را بهعنوان معاون وزیر در امور مهندسى، پژوهش و فناورى منصوب کرد.
محسن پاک نژاد وزیر نفت
وزارت نفت
محسن پاک نژاد وزیر نفت
وزارت نفت
۱۴۰۳/۰۸/۲۹
/ سایت روزنامه آگاه
ایرانیان هنوز تلویزیون را قبول دارند
سارا فرجی-خبرنگار گروه فرهنگ: این روزها هر اتفاقی که در هرجای دنیا بیفتد افراد برای اینکه از جزئیات آن رخداد باخبر شوند سراغ گوشی تلفن همراه و گشت و گذار در شبکههای اجتماعی میروند اما برای اتفاقات داخلی افراد همچنان ترجیحشان مراجعه به رسانه ملی است؛ هرچند در مواقع دیگر سراغ آن نروند. مراجعه به رسانه …
صداوسیما
طوفانالاقصی
صداوسیما
طوفانالاقصی
آمریکا
مرکز تحقیقات صداوسیما
۱۴۰۳/۰۸/۱۵
/ سایت روزنامه آگاه
از بازگشت «جامجم» تا رایزنی برای پخش «شیوه» و «پوریای ولی»
سارا فرجی-خبرنگار گروه فرهنگ: اواخر مهرماه بود که محسن شاکرینژاد، رییس مرکز تحقیقات صداوسیما اعلام کرد تلویزیون بیش از ۷۰درصد مخاطب دارد و ارائه این عدد برای بسیاری سوالبرانگیز شد که اگر این رقم صحیح است و تلویزیون اینقدر مخاطب دارد، چرا هر روز مجوز راهاندازی یک پلتفرم نمایش خانگی صادر میشود و بسیاری …
مرکز تحقیقات صداوسیما
محسن شاکرینژاد
مرکز تحقیقات صداوسیما
محسن شاکرینژاد
مسعود جعفری جوزانی
سازمان صداوسیما
۱۴۰۳/۰۷/۲۳
/ خبرگزاری جام جم
رسانه ملی با فاصله، مرجع رسانهای
رسانه ملی آنطور که بسیاری از کارشناسان رسانه مطرح میکنند، هنوز هم مرجع بسیاری از اخبار برای مخاطبان است. بر همین اساس میتوان گفت که مرجعیت رسانهای کماکان دردست این رسانه است.
دکتر محسن شاکری نژاد
رسانه ملی
دکتر محسن شاکری نژاد
رسانه ملی
نظر سنجی
۱۴۰۳/۰۷/۲۰
/ خبرگزاری شفقنا
شاکری نژاد: کماکان مرجعیت خبری اکثر مردم ایران داخل مرزها، رسانهی ملی است | خبرگزاری بین المللی شفقنا
شفقنا_ محسن شاکرینژاد، رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما در واکنش به نقد علی ربیعی، دستیار اجتماعی رئیسجمهور، در صفحه شخصیاش در ویراستی نوشته است: «جناب آقای دکتر ربیعی، مدتهاست که همه سنجشها نشان میدهد کماکان مرجعیت خبری اکثریت مردم ایران داخل مرزها و رسانه ملی است. دراینزمینه، چنانچه نظرسنجیهای مرکز …
صدا و سیما
نظرسنجی ایسپا
صدا و سیما
نظرسنجی ایسپا
۱۴۰۳/۰۴/۲۰
/ خبرگزاری شانا
اختصاص امتیاز دریافت گواهی صرفهجویی گاز برای نیروگاههای کوچکمقیاس
مدیر انرژی و کربن شرکت ملی گاز ایران گفت: نیروگاههای کوچکمقیاسی که بتوانند در حوزه طرحهای بازیافت حرارتی ورود کنند، از امتیازهای ویژه شرکت ملی گاز ایران بهرهمند میشوند.
نیروگاهها
امضا تفاهم نامه
نیروگاهها
امضا تفاهم نامه
شرکت ملی گاز ایران
ساجد کاشفی
۱۴۰۳/۰۴/۱۷
/ سایت دیدارنیوز
مناظرههای پزشکیان و جلیلی چقدر بیننده داشت؟
محسن شاکرینژاد، رییس مرکز تحقیقات صداوسیما اعلام کرد که بیش از ۳۵ میلیون نفر، بیننده دو مناظره مسعود پزشکیان و سعید جلیلی در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری بو
مناظره انتخاباتی
تلویزیون
مناظره انتخاباتی
تلویزیون
انتخابات ریاست جمهوری
۱۴۰۳/۰۴/۱۷
/ سایت سرانه
۳۵ میلیون تماشاچی دعوای جلیلی و پزشکیان
محسن شاکرینژاد، رییس مرکز تحقیقات صداوسیما این خبر را در شبکه خبر و بر اساس نظرسنجیهایی که دو روز پس
۱۴۰۳/۰۴/۱۶
/ خبرگزاری جام جم
میزان مخاطبان مناظرات در دور دوم ۵۶.۵ درصد بود
رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما با اعلام این که میزان مخاطبان مناظرات در دور دوم ۵۶.۵ درصد بود، گفت: حدود ۳۵ میلیون نفر از افراد بالای ۱۸ سال مناظرات رسانه ملی را دیده بودند.
دکتر محسن شاکری نژاد
مناظرات
دکتر محسن شاکری نژاد
مناظرات
انتخابات ریاست جمهوری
۱۴۰۳/۰۴/۰۱
/ سایت باشگاه خبرنگاران
طبق نظرسنجیهای ما نزدیک به ۲۰ میلیون نفر مناظره اول را دیدهاند + فیلم
صحبتهای دکتر محسن شاکرینژاد رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما در مورد نتایج نظرسنجی مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را ببینید.
انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳
مناظره نامزدهای انتخاباتی
انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳
مناظره نامزدهای انتخاباتی
انتخاب رئیس جمهور
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
/ ورزش ۳
گل تماشایی تیم شجاعی برای ناامیدی عنایتی
هوادار تهران موفق شد با گل یونس شاکری با نتیجه ۲- ۰ از پیکان پیش بیفتد.
پیکان
هوادار
پیکان
هوادار
محسن سفید چقایی
لیگ برتر ایران
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
/ سایت فرهیختگان
پاک کردن صورتمساله تحول نیست
«در این دوره دیگر نمیتوان حرفی از ۸۰ یا ۹۰ درصد مخاطب بهمیان آورد. این دوره در همه دنیا تمام شده است؛ چراکه مخاطبان دیگر محتوای تلویزیونی چه فیلم، سریال و برنامه را منحصرا از قاب نمایشگر تلویزیون دنبال نمیکنند و اصطلاحا از برودکست بهسمت برودبند رفتهاند.» این بخشی از صحبتهای محسن شاکرینژاد، رئیس …
میلاد جلیل زاده
صداوسیما
میلاد جلیل زاده
صداوسیما
تلویزیون
محسن شاکرینژاد
۱۴۰۳/۰۱/۲۹
/ روزنامه رسالت
محفل محبوب - روزنامه رسالت
نشست خبری گزارش برنامههای نوروز و رمضان رسانه ملی سهشنبه ۲۸ فروردین ماه با حضور محسن شاکری نژاد، رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما، حسین قرایی، مدیرکل روابط عمومی، علی بخشیزاده، معاون صدا، احمد خورشیدی، مدیرعامل تلوبیون و سلیم غفوری، قائم مقام معاونت سیما در سالن کوثر صداوسیما برگزار شد. به گزارش ایرنا، …
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
/ خبرگزاری میزان
کیفیت زمینه اقبال مخاطبان به دنبال داشت/ «زیرخاکی» و «نون خ» برنامههای مخاطب پسند رسانه ملی بودند
نشست خبری، گزارش برنامههای نوروز و رمضان ۱۴۰۳ رسانه ملی با حضور محسن شاکری نژاد رئیس مرکز تحقیقات، حسن عابدینی معاون امور استانها، سلیم غفوری قائممقام معاونت سیما، علی بخش نژاد قائممقام معاونت صدا ومحمد کشوری مدیرکل اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی سهشنبه ۲۸فروردین در سالن کوثر ساختمان اداری برگزار …
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
/ خبرگزاری میزان
«زیرخاکی» و «نون خ» برنامههای مخاطب پسند رسانه ملی بودند
نشست خبری، گزارش برنامههای نوروز و رمضان ۱۴۰۳ رسانه ملی با حضور محسن شاکری نژاد رئیس مرکز تحقیقات، حسن عابدینی معاون امور استانها، سلیم غفوری قائممقام معاونت سیما، علی بخش نژاد قائممقام معاونت صدا ومحمد کشوری مدیرکل اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی سهشنبه ۲۸فروردین در سالن کوثر ساختمان اداری برگزار …
۱۴۰۳/۰۱/۲۶
/ سایت اعتماد آنلاین
چرا با بودجه 24 هزار میلیاردی دیگر نمیتوان حرفی از مخاطب ۸۰ درصدی یا ۹۰ درصدی به میان آورد؟
محسن شاکرینژاد رئیس مرکز تحقیقات صدا و سیما درباره بررسی چند منظوره تعداد مخاطبان در تلویزیون و چند نکته دیگر توضیحاتی داد.
رسانه ملی
صداوسیما
رسانه ملی
صداوسیما
۱۴۰۳/۰۱/۲۳
/ سایت خبرآنلاین
یک مقام صداوسیما: دیگر نمیتوان حرفی از مخاطب ۸۰ درصدی یا ۹۰ درصدی به میان آورد؛ این دوره در تمام دنیا تمام شده
محسن شاکرینژاد رئیس مرکز تحقیقات صدا و سیما گفت: در این دوره دیگر نمیتوان حرفی از ۸۰ درصد و ۹۰ درصد مخاطب به میان آورد. این دوره در تمام دنیا تمام شده است. چرا که مخاطبان دیگر محتوای تلویزیونی چه فیلم، سریال و برنامه را منحصراً از قابِ نمایشگر تلویزیون دنبال نمیکنند و اصطلاحاً از برودکست به سمت برودبند …
سازمان صدا و سیما
تلویزیون
سازمان صدا و سیما
تلویزیون
مجری رادیو و تلویزیون
۱۴۰۳/۰۱/۲۲
/ خبرگزاری تسنیم
جزئیاتی از سنجش مخاطبان تلویزیون؛ فضای مجازی اضافه شد! - تسنیم
محسن شاکرینژاد رئیس مرکز تحقیقات صدا و سیما درباره بررسی چند منظوره تعداد مخاطبان در تلویزیون و چند نکته دیگر توضیحاتی داد.
عید نوروز
ماه مبارک رمضان
عید نوروز
ماه مبارک رمضان
سریال
رسانه ملی
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
/ سایت انتخاب
تسنیم: یک سوم افراد مجلس یازدهم در مجلس دوازدهم حضور نخواهند داشت
تسنیم نوشت: مصطفی میر سلیم، الیاس نادران، محسن دهنوی، سید احسان خاندوزی، محسن پیر هادی، اقبال شاکری، ابوالفضل عمویی، مجتبی توانگر، زهره الهیان، سید رضا تقوی، مجتبی رضاخواه، عزت الله اکبری تالار پشتی از میان نمایندگان فعلی به طور کلی از چرخه حضور در مجلس آینده حذف شدند. در واقع به صورت قطعی یک سوم افراد …
دریافت اخبار بیشتر
۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۲:۱۷:۰۲
۳۶۵ روز
اخبار گوشی موبایل
کفش ایمنی خارجی
هزینه خدمات دندان پزشکی
درمان شقاق مقعدی پیکاطب
خرید فالوور اینستاگرام
خرید بازدید اینستاگرام
خرید سرور مجازی
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۳ -
13 February 2025
دریافت اخبار بیشتر
۳۶۵ روز
اخبار گوشی موبایل
کفش ایمنی خارجی
هزینه خدمات دندان پزشکی
درمان شقاق مقعدی پیکاطب
خرید فالوور اینستاگرام
خرید بازدید اینستاگرام
خرید سرور مجازی