VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
یکشنبه ۶ مهر ۱۴۰۴ -
28 September 2025
VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
مشتری مداری
مشتری مداری
بیمه ملت
۲ روز قبل / ۱۴۰۴/۰۷/۰۳ / سایت شهر بورس
انسجام سازمانی و توسعه بانکداری دیجیتال اولویت راهبردی بانک است
مدیرعامل بانک سپه در بازدید از شعب این بانک در شیراز، بر ضرورت حفظ انسجام سازمانی، توسعه بانکداری دیجیتال، ارتقای شاخصهای عملکردی و تقویت فرهنگ مشتریمداری تأکید کرد و گفت: راهکارهای خلاقانه و نگاه تیمی، پیشرفت بانک سپه را تسریع خواهد کرد.
۲ روز قبل / ۱۴۰۴/۰۷/۰۳ / سایت فراز
مدیرعامل بانک سپه در بازدید از شعب شیراز: انسجام سازمانی و توسعه بانکداری دیجیتال اولویت راهبردی بانک است
مدیرعامل بانک سپه در بازدید از شعب این بانک در شیراز، بر ضرورت حفظ انسجام سازمانی، توسعه بانکداری دیجیتال، ارتقای شاخصهای عملکردی و تقویت فرهنگ مشتریمداری تأکید کرد و گفت: راهکارهای خلاقانه و نگاه تیمی، پیشرفت بانک سپه را تسریع خواهد کرد.
بانک سپه
شیراز
بانک سپه
شیراز
بانکداری
۲ روز قبل / ۱۴۰۴/۰۷/۰۳ / سایت پول نیوز
بیمه دی الگوی مشتری مداری برای بیمهگران
بدترین اتفاقی که در بسیاری از بنگاههای اقتصادی شاهد هستیم، بی توجهی به پاسخگویی و خدمات پس از فروش است. تمامی بنگاههای اقتصادی با رویکرد خوش استقبال و بد بدرقه رو به رو هستند به نوعی که هنگام فروش محصول یا کالای تولیدی بسیار خوش برخورد و هنگام پاسخگویی و خدمات پس از فروش، ترشرو [ ]
استاندارد
بیمه دی
استاندارد
بیمه دی
صنعت بیمه
کورش شرفشاهی
۳ روز قبل / ۱۴۰۴/۰۷/۰۲ / خبرگزاری برنا
فروشگاه کالا اکسیر
. این مجموعه با دریافت جواز کسب، نماد اعتماد الکترونیک و تاییدیههای رسمی از سازمانهای مربوطه، ضمانتکننده امنیت خرید شماست. در این فروشگاه هر چیزی را که لازم داشته باشید، به سادگی پیدا خواهید کرد. از پکهای لاغری و انواع قهوه گانودرما گرفته تا محصولات نانو برای منزل، لوازم خودرو و انواع محصولات آرایشی …
قهوه و
سلامت
قهوه و
سلامت
قارچ دارویی
رپورتاژآگهی
۳ روز قبل / ۱۴۰۴/۰۷/۰۲ / سایت پول نیوز
مشتریمداری و خدمات نوین؛ راهبرد بیمه دی
شرکت بیمه دی در سال ۱۴۰۴ با تداوم نوآوری، توسعه خدمات متنوع و تمرکز بر مشتریمداری، جایگاه خود را در میان شرکتهای پیشرو صنعت بیمه تثبیت کرده است. این شرکت با وجود رقابت فشرده بازار، با نگاه توسعهای و پاسخگویی شفاف، الگویی برای حرکت صنعت بیمه به سمت کارآمدی و شفافیت ارائه کرده است.
بیمه دی
خدمات نوین
بیمه دی
خدمات نوین
دی دار
صنعت بیمه
۴ روز قبل / ۱۴۰۴/۰۷/۰۱ / روزنامه عصر اقتصاد
شهریار محمدیراد: موفقیت پاکسان در رویداد ملی کیفیت نتیجه تلاش همکاران و تعهد به تعالی سازمانی است
مدیرعامل شرکت پاکسان، پس از کسب تندیس سیمین دوستاره و دو عنوان برتر در معیارهای مشتریمداری و فرایندها، محصولات و خدمات در هشتمین همایش ملی کیفیت، این موفقیت را مرهون تلاش مستمر و تعهد جمعی کارکنان شرکت دانست.
پاکسان
شهریار محمدیراد
پاکسان
شهریار محمدیراد
مدیرعامل پاکسان
۱۴۰۴/۰۷/۰۱
/ سایت روزگارخودرو
تقدیر از کرمان موتور در همایش ملی کیفیت؛ واحد برتر در مدیریت راهبردی
هشتمین همایش ملی کیفیت در تاریخ ۳۰ شهریور ۱۴۰۴ با محوریت توسعه مفهوم مدیریت کیفیت جامع (TQM) و تأکید ویژه بر مشتریمداری، مشارکت سازمانی و بهبود مستمر فرآیندها برگزار شد. این همایش مهم در سالهای گذشته میزبان بیش از ۶۰۰ واحد تولیدی و خدماتی سراسر کشور بوده است، به عنوان یک بستر علمی و تخصصی
۱۴۰۴/۰۶/۳۱
/ سایت صفحه اقتصاد
درخشش پاکسان در رویداد ملی کیفیت| کسب تندیس سیمین دوستاره و دو عنوان برتر
شرکت پاکسان در هشتمین رویداد ملی کیفیت، بار دیگر نام خود را در زمره پیشگامان عرصه تعالی سازمانی کشور ثبت کرد و با کسب تندیس سیمین دوستاره – عالیترین نشان این رویداد – در کنار دو عنوان برتر در معیارهای مشتریمداری و فرایندها، محصولات و خدمات توانست درخششی ویژه از خود به نمایش بگذارد.
پاکسان
پاکسان
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
/ سایت صفحه اقتصاد
بیمه دی با راهبرد مشتریمداری و خدمات نوین، پیشتاز تحولات بیمهای
شرکت بیمه دی در سال ۱۴۰۴ با تداوم نوآوری، توسعه خدمات متنوع و تمرکز بر مشتریمداری، جایگاه خود را در میان شرکتهای پیشرو صنعت بیمه تثبیت کرده است. این شرکت با وجود رقابت فشرده بازار، با نگاه توسعهای و پاسخگویی شفاف، الگویی برای حرکت صنعت بیمه به سمت کارآمدی و شفافیت ارائه کرده است.
بیمه دی
بیمه دی
۱۴۰۴/۰۶/۱۸
/ سایت آخرین خبر
کشف WISPIT 2b، یک غول گازی پنج برابر جرم مشتری
آخرین خبر/ کشف WISPIT 2b، یک غول گازی پنج برابر جرم مشتری که در فاصله ۴۳۰ سال نوری در حال شکلگیری است، مدلهای سنتی شکلگیری سیارات را به چالش میکشد زیرا نشان میدهد این سیاره به طور فعال دیسک پروتوسیارهای چند حلقهای خود را شکل میدهد، که این موضوع با دادههای مداری کپلری از مطالعه تلسکوپ بسیار
مشتری
WISPIT 2b
مشتری
WISPIT 2b
۱۴۰۴/۰۶/۱۸
/ سایت خبرفوری
افزایش بهرهوری و کاهش هزینهها؛ چگونه سیستم تلفن گویا (IVR) کسبوکار شما را متحول میکند؟
یکی از مهمترین اقداماتی که در سالهای اخیر در زمینه تسهیل فرایند مشتری مداری صورت گرفته، راه اندازی سیستم تلفن گویا (IVR) است.
کسب و کار
تلفن گویا
کسب و کار
تلفن گویا
۱۴۰۴/۰۶/۱۸
/ سایت پول نیوز
تاکید مدیرعامل بیمه دی بر اشتراک دستاورد بیمه ها
مدیرعامل شرکت بیمه دی گفت: شرکت های مختلف بیمه ای دستاوردهای موفق خود در بحث مشتری مداری با سایر بیمهها به اشتراک بگذارند.
اشتراک دستاورد
بیمه دی
اشتراک دستاورد
بیمه دی
سندیکای بیمه گران
مشتری مداری
۱۴۰۴/۰۶/۱۲
/ سایت صفحه اقتصاد
واگذاری بیش از ۱۶۰۰ واحد مسکن مهر به متقاضیان / مشتری مداری سرلوحه فعالیت ها
مدیر شعب بانک مسکن استان کرمانشاه در خصوص اقدامات این بانک در استان کرمانشاه در یکسال گذشته گزارشی را ارائه و بر تمرکز و همراهی بانک مسکن در پرداخت تسهیلات تکلیفی و مشارکت در پروژههای طرح نهضت ملی مسکن در استان تأکید کرد.
بانک مسکن
بانک مسکن
۱۴۰۴/۰۶/۱۲
/ سایت سیتنا
ببینید | مدیرعامل مبیننت: مشتریمداری ارزش بنیادین ماست
مدیرعامل مبیننت، گفت: در تمام سطوح سازمان، توجه ویژهای به موضوع مشتریمداری داریم و همواره قدردان همراهی مشترکان در شرایط مختلف بودهایم.
رضا خلیلی
مبین نت
رضا خلیلی
مبین نت
کیفیت اینترنت
۱۴۰۴/۰۶/۰۸
/ سایت عصرایران
چرا مشتریمحوری کلید موفقیت بلندمدت در کسب و کار است؟
کسب و کارها اغلب در دام پیگیری سود و افزایش درآمد گرفتار میشوند، غافل از آنکه این مسیر به تنهایی ضامن رشد پایدار و بلندمدت نیست. جالب است بدانیم که در حقیقت، قراردادن مشتری در مرکز توجه و اتخاذ رویکردی مشتریمحور، کلید دستیابی به موفقیتهای عمیق و پایدار است.
سواد زندگی
کسب و کار
سواد زندگی
کسب و کار
مدیریت کسب و کار
مشتری
۱۴۰۴/۰۶/۰۶
/ سایت پول نیوز
افتتاح شعبه جدید بیمه البرز در پایتخت / تاکید مدیرعامل بر مشتری مداری
در آیین افتتاح شعبه جدید بیمه البرز در تهران، مدیرعامل این شرکت بر خدمات رسانی بهتر به منظور جلب اعتماد عمومی و رضایتمندی مشتریان تاکید کرد.
افتتاح شعبه
بیمه البرز
افتتاح شعبه
بیمه البرز
پایتخت
مدیرعامل بیمه البرز
۱۴۰۴/۰۶/۰۴
/ سایت اقتصادآنلاین
سفارت چین آداب مشتریمداری را نگه دارد/ بساط این نکبت را برچینید!
یک نفر باید به طرف چینی بگوید آداب مهماننوازی که هیچ، لااقل آداب مشتریمداری نگه دارید.
چین
ویزای چین
چین
ویزای چین
۱۴۰۴/۰۶/۰۴
/ سایت اقتصادنیوز
سفارت چین؛ آداب مهماننوازی که هیچ، لااقل آداب مشتریمداری را نگه می داشت | چرا وزارتخارجه فکری برای این اوضاع بلبشو نمی کند؟
اقتصادنیوز: طرف چینی که میبیند این همه ارباب رجوع دارد چرا فکری نمیکند؟ اگر عین خیالش نیست چرا وزارت خارجه به قضیه ورود نمیکند و سفیر را نمیخواند که فکری به حال این اوضاع بلبشو کند.
سفارت چین
سفارت چین
۱۴۰۴/۰۶/۰۱
/ خبرگزاری تسنیم
پاسخگویی حضوری و تلفنی مدیران ارشد بانک مسکن به سوالات مردمی - تسنیم
به مناسبت هفته دولت و ضرورت مشتری مداری و پاسخگویی به مشتریان، مدیران ارشد بانک مسکن به صورت حضوری و تلفنی به سوالات و مشکلات مشتریان در حوزه های مختلف پاسخ می دهند.
بانک مسکن
بانک مسکن
۱۴۰۴/۰۵/۲۶
/ سایت پول نیوز
تمدید تسهیلات کاربران «فرا رفاه» در بانک رفاه کارگران
در راستای تکریم جایگاه مشتریان بانک رفاه کارگران سامانه «فرا رفاه» به روز رسانی شده و پرداخت تسهیلات به کاربران ادامه دارد.
بانک رفاه کارگران
تسهیلات
بانک رفاه کارگران
تسهیلات
سامانه فرا رفاه
فرا رفاه
۱۴۰۴/۰۵/۲۳
/ سایت صفحه اقتصاد
تداوم صدرنشینی بیمه دی در بازار بیمه کشور
شرکت بیمه دی در چهار ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۴ با ثبت فروشی نزدیک به ۴۰ همت، رتبه نخست فروش خدمات بیمهای کشور را به دست آورد و با رویکردی متکی بر تحول دیجیتال، توسعه بازار و حفظ مشتریمداری، چشمانداز تازهای برای آینده صنعت بیمه ترسیم کرد.
بیمه دی
بازار بیمه
بیمه دی
بازار بیمه
۱۴۰۴/۰۵/۲۲
/ سایت پول نیوز
تخت گاز سایپا در جاده وفای به عهد و رکورد شکنی
هنگامی که یک مجموعه تولیدی فعالیت خود را آغاز می کند، بدست آوردن بازار حرف اول را می زند، اما این ابتدای راه است و مشتری مداری و رضایتمندی باید در اولویت قرار گیرد. اما هر تولیدی چالش خاص خودش را دارد و هرگز نمی توان خودروسازی ها را با دیگر صنایع مقایسه کرد. یک [ ]
تولید
خودروسازی
تولید
خودروسازی
رضا حسینی
روابط عمومی
۱۴۰۴/۰۵/۲۱
/ روزنامه هفت صبح
هواداران پرسپولیس در پی ورود به ساختمان بانک شهر
هواداران پرسپولیس در اعتراض به مدیریت باشگاه، مقابل ساختمان بانک شهر تجمع کردند و با شعار آقای بانک شهر، این چه طرز مشتری مداری است! صدای
پرسپولیس
بانک شهر
پرسپولیس
بانک شهر
۱۴۰۴/۰۵/۱۴
/ روزنامه عصر اقتصاد
معرفی مدیر جدید شعب بانک مسکن استان اصفهان/ ظرفیت گسترده خدمترسانی بانک مسکن به مشتریان
دکتر علی خورسندیان، مدیرعامل بانک مسکن در مراسم تودیع «حسن نوروزی» و معارفه «غلامرضا سرشاری» مدیرشعب اصفهان، ضمن اشاره به ظرفیت گسترده خدماترسانی این بانک به مشتریان، بر جذب منابع به عنوان یکی از اولویتهای اصلی تاکید کرد. جذب منابع با رویکرد مشتریمداری اولویت اصلی بانک است به گزارش پایگاه خبری بانک …
بانک مسکن
دکتر علی خورسندیان
بانک مسکن
دکتر علی خورسندیان
۱۴۰۴/۰۴/۱۸
/ سایت بورس 24
همراهی ویژه مکث موتور با مردم ایرانزمین ؛ طرح فروش اقساطی لوکانو L7 با تحویل فوری استارت خورد
در میانه کاهش قدرت خرید و کمبود نقدینگی در بازار خودرو، مکث موتور با آغاز فروش اقساطی لوکانو L7 گام مهمی در راستای مشتریمداری و تسهیل دسترسی مردم به خودروی روز...
لوکانو l7
مکث موتور
لوکانو l7
مکث موتور
۱۴۰۴/۰۴/۱۳
/ سایت فرارو
این 4 سیارک ممکن است با زمین برخورد کنند
سیارکها اجرامی سنگی هستند از مراحل ساخت منظومه شمسی، که از ۴.۶میلیارد سال پیش بهجا ماندهاند. بیش از یک میلیون سیارک شناختهشده وجود دارند و بیشتر آنها در کمربند اصلی سیارکها قرار دارند و در مداری که بین مریخ و مشتری است به دور خورشید میچرخند.
زمین
سیارک
زمین
سیارک
۱۴۰۴/۰۴/۰۹
/ سایت اقتصادآنلاین
برگزیدگان جشنواره «داستان زندگی» بیمه ملت معرفی شدند
فرهادیپور: نوآوری، مشتریمداری و توسعه خدمات، سه محور اصلی برنامههای آینده بیمه ملت است
بیمه ملت
بیمه ملت
۱۴۰۴/۰۴/۰۸
/ سایت پول نیوز
«سایپا» ناجی خودروهای در راه مانده
جنگ همه چیز را تحت تاثیر قرار می دهد و هر چقدر جدی تر، ویرانگرتر و مخرب تر باشد، به همان نسبت تبعات بیشتری دارد. آن چیزی که این شرایط را قابل تحمل می کند، همکاری و همراهی تمامی بخشهاست و تاثیرات شگرفی برجای می گذارد. شرایط جنگی حساسیت های بسیاری ایجاد می کند و [ ]
امداد خودرو
شرکت سایپا
امداد خودرو
شرکت سایپا
کمپین خدمت رسانی
مشتری مداری
۱۴۰۴/۰۴/۰۸
/ سایت اقتصاد ۲۴
برگزیدگان جشنواره «داستان زندگی» بیمه ملت معرفی شدند / فرهادیپور: نوآوری، مشتریمداری و توسعه خدمات، سه محور اصلی برنامههای آینده بیمه ملت است | اقتصاد24
با برگزاری مراسمی، برگزیدگان نخستین جشنواره داستاننویسی «داستان زندگی» بیمه ملت معرفی شدند.
بیمه ملت
بیمه ملت
۱۴۰۴/۰۴/۰۶
/ روزنامه عصر اقتصاد
بازدید مدیرعامل بیمه آسیا از اداره پرداخت خسارت شمال تهران
نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا گفت: پرداخت منصفانه خسارت به زیاندیدگان یکی از اصول مشتری مداری است. به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا، مجتبی حیدری در بازدید سرزده از اداره پرداخت خسارت شمال تهران (پارک سوار بیهقی) با اعلام این خبر گفت: با بررسی کارشناسی و دقیق می توان ضمن ارائه خدمات
بیمه آسیا
بیمه آسیا
۱۴۰۴/۰۳/۲۰
/ روزنامه دنیای اقتصاد
نشان زرین رضایتمندی مشتری برای فولاد کاوه جنوب کیش
در نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری که با حضور صدها برند معتبر کشور برگزار شد، شرکت فولاد کاوه جنوب کیش موفق به دریافت نشان زرین رضایتمندی مشتری شد و جایگاه خود را در ردیف برندهای معتبر و مشتریمدار کشور تثبیت کرد. اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری سالانه به عنوان بستری معتبر برای تقدیر از شرکتهایی که …
شرکت فولاد
فولاد
شرکت فولاد
فولاد
مشتری
رضایتمندی
۱۴۰۴/۰۳/۱۹
/ خبرگزاری تسنیم
نگاهی به آینده صنعت خودروی ایران و فعالیت گروه پرشیاموبیلیتی - تسنیم
استاندار گیلان افزود: پرشیا خودرو تنها به فکر فروش خودرو نیست؛ بلکه بعد از فرآیند فروش نیز مشتریمداری را در اولویت قرار داده و خدمات پس از فروش را به نحو احسن ارائه میکند.
۱۴۰۴/۰۳/۱۳
/ روزنامه مردم سالاری
کسب لوح افتخار رضایتمندی مشتری توسط مجتمع رفاهی مارال ستاره - مردم سالاری آنلاین
در نهمین دوره ارزیابی سراسری رضایتمندی مشتری، که با هدف تجلیل از مدیران برجسته و مشتریمدار کشور برگزار شد، مجتمع رفاهی مارال ستاره به عنوان تنها مجتمع زنجیره ای کشور با دارا بودن ۷ مجتمع ،موفق به دریافت لوح تقدیر رسمی رضایتمندی مشتری گردید
ابوالفضل جوکار قهرودی
مشتری مداری
ابوالفضل جوکار قهرودی
مشتری مداری
مارال ستاره
انتشارات گاج
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
/ روزنامه عصر اقتصاد
بانک ملی ایران، برند پیشرو در رضایتمندی مشتری
بانک ملی ایران در نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری موفق به کسب «نشان زرین رضایتمندی مشتری» و عنوان «بانک دیجیتال کشور» شد. این اجلاس با حضور مدیران برجسته و برندهای مطرح کشور برگزار و به برندهای پیشرو در توسعه فرهنگ مشتریمداری تقدیر به عمل آمد. معصومه آقاپور علیشاهی، مشاور رئیس جمهور، از مدیرعامل …
بانک ملی
بانک ملی ایران
بانک ملی
بانک ملی ایران
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
/ سایت فرکانس
در نخستین نشست شورای مدیران بیمه تعاون مطرح شد؛ تأکید بر چابکسازی، مشتریمداری و توسعه برند در ۱۴۰۴
در نخستین نشست شورای مدیران بیمه تعاون در سال ۱۴۰۴، مدیرعامل و رئیس هیئتمدیره این شرکت با ترسیم چشمانداز سال جدید، بر لزوم چابکسازی ساختارها، ارتقای فرآیندهای فنی، تقویت فرهنگ مشتریمداری و حرکت بهسوی توسعه برند تأکید شد.
بیمه تعاون
توسعه برند
بیمه تعاون
توسعه برند
چابکسازی
مشتریمداری
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
/ سایت اکونگار
اهدای نشان ملی «رضایتمندی مشتری» در بخش صنعت لوازم خانگی به هلدینگ دیجیتال انتخاب
نشان ملی «رضایتمندی» مشتری در صنعت لوازم خانگی در مراسمی رسمی و با حضور جمعی از مدیران عالی رتبه، چهره های اقتصادی و سیاستگذاران ملی، به هلدینگ «انتخاب دیجیتال» اعطا شد. این هلدینگ به عنوان زیر مجموعهای از گروه توسعه سرمایهگذاری انتخاب با بیش از ۲۰ هزار نفر اشتغال، مجموعهای است که با پشتوانه …
لوازم خانگی
صنعت لوازم خانگی
لوازم خانگی
صنعت لوازم خانگی
هلدینگ دیجیتال انتخاب
۱۴۰۴/۰۳/۱۱
/ روزنامه عصر اقتصاد
تکریم مشتری؛ اولویت بانک اقتصادنوین در ۱۴۰۴
رئیس هیئتمدیره بانک اقتصادنوین در جریان بازدید از شعب این بانک در شهرهای اصفهان و کاشان، بر لزوم توجه جدی به مشتریمداری بهعنوان رکن اصلی صیانت از برند بانک تأکید کرد. به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، محسن زرندیمقدم با اشاره به سیاستهای اعتباری سال ۱۴۰۴ گفت: تمرکز بانک بر جذب منابع خرد و تقویت
بانک اقتصادنوین
بانک اقتصادنوین
۱۴۰۴/۰۳/۰۷
/ سایت اقتصاد ۲۴
برگزاری نخستین نشست شورای مدیران بیمه تعاون در سال ۱۴۰۴ | اقتصاد24
نخستین نشست شورای مدیران بیمه تعاون در سال ۱۴۰۴ با هدف همافزایی در اجرای راهبردهای تحولگرایانه، ارتقای رضایت بیمهگزاران و رفع موانع فنی در خدمترسانی برگزار شد. در این نشست، مدیرعامل شرکت با تشریح اولویتهای سال جدید، بر چابکسازی مدیریتها و استقرار فرهنگ مشتریمداری تأکید کرد.
بیمه تعاون
بیمه تعاون
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
/ سایت فرکانس
تمدید گواهینامههای بینالمللی کیفیت؛ تأیید دوباره تعهد بیمه سرمد به مشتریمداری و تعالی سازمانی
شرکت بیمه سرمد با موفقیت توانست گواهینامههای بینالمللی سیستم مدیریت کیفیت خود را تمدید کند.
استاندارد بینالمللی
بیمه سرمد
استاندارد بینالمللی
بیمه سرمد
سیستم مدیریت کیفیت
صنعت بیمه ایران
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
/ سایت فرکانس
تحول در تجربه مشتری؛ بیمه معلم رویکردی دادهمحور و آیندهنگر را آغاز کرد
منصور حسینی، معاون فروش و امور مشتریان بیمه معلم، از اجرای رویکردی جدید در تعامل با بیمهگزاران از ابتدای سال ۱۴۰۴ خبر داد.
بیمه معلم
تعامل با مشتری
بیمه معلم
تعامل با مشتری
رضایت بیمهگزار
مشتریمداری
۱۴۰۴/۰۳/۰۳
/ سایت پول نیوز
بهپرداخت ملت در اوج وفای به عهد و مشتری مداری
شرکتهای بسیاری در عرصه پرداخت فعالیت می کنند اما شرکتهایی که موفق به کسب رتبه می شوند و دیگر رقبا را پشت سر می گذارند، زیاد نیست. مهمتر آنکه برخی شرکتها برای مدت طولانی در قله ها جا خشک می کنند و کسی به گرد پای آنها نمی رسد. بی شک شرکت بهپرداخت ملت در [ ]
به پرداخت ملت
به پرداختی باش برنده باش
به پرداخت ملت
به پرداختی باش برنده باش
جشنواره
کورش شرفشاهی
۱۴۰۴/۰۳/۰۲
/ سایت خبرآنلاین
تراکتورسازی ایران دورههای آموزشی 5S و انبارداری در خوزستان برگزار کرد
شرکت تراکتورسازی ایران با همکاری سازمان فنی و حرفهای استان خوزستان، دورههای تخصصی «۵S» و مدیریت انبار را برای مدیران و کارکنان نمایندگیهای خود در این استان برگزار کرد. این اقدام با هدف ارتقای خدماترسانی و مشتریمداری در قطب کشاورزی کشور انجام شد.
دانشگاه فنی و حرفه ای
سرمایهگذاری صنعتی
دانشگاه فنی و حرفه ای
سرمایهگذاری صنعتی
استان خوزستان
اهواز
۱۴۰۴/۰۳/۰۱
/ روزنامه دنیای اقتصاد
مشتریمداری در عصر دیجیتال نیازمند تغییرات ضروری است
مراکز تماس در گذشته بهعنوان تنها بستر ارتباطی میان کسب و کارها و مشتریان شناخته میشدند. اما امروزه، با ظهور فناوریهای نوین و دیجیتال، این مراکز با چالشها و فرصتهای جدیدی روبهرو هستند.
اینترنت
ترافیک
اینترنت
ترافیک
خدمات پس از فروش
فناوری
۱۴۰۴/۰۲/۲۴
/ سایت سیتنا
حرکت به سوی مشتریمداری هوشمند در دستور کار بانک مسکن
مدیرعامل بانک مسکن، گفت: مشتریمداری هوشمند از جمله سیاستهای اصلی بانک مسکن در سال جاری است که در راستای تحول و بهبود خدمات بانکی دنبال میشود.
بانک مسکن
هوشمند
بانک مسکن
هوشمند
علی خورسندیان
۱۴۰۴/۰۲/۱۸
/ روزنامه عصر اقتصاد
سیاستهای اعتباری ۱۴۰۴ بانک مسکن بر محوریت تجهیز منابع و ارتقاء تجربه مشتری
مدیرعامل بانک مسکن در همایش سیاستهای اعتباری سال ۱۴۰۴، بر نقش تاثیرگذار و حمایتهای ویژه وزیر راه و شهرسازی در کمک به افزایش سرمایه و تخصیص خط اعتباری بانک مسکن از بانک مرکزی تاکید کرد و از تحولات خط مشی اعتباری در مسیر تجهیز منابع و مشتریمداری سخن گفت. به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛
بانک مسکن
دکتر خورسندیان
بانک مسکن
دکتر خورسندیان
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
/ خبرگزاری مهر
مشتریان ارزنده عامل تداوم خدمات درخشان یکصدساله بانک سپه هستند
دکتر ابراهیمی در مراسم تجلیل از یکصد مشتری برتر بانک سپه که در آستانه یکصدمین سالروز تأسیس این بانک برگزار شد، موفقیت بانک سپه را در گرو موفقیت مشتریان گرانقدر آن عنوان کرد.
بانک سپه
کسب و کار
بانک سپه
کسب و کار
مشتری مداری
۱۴۰۴/۰۲/۱۱
/ سایت بنکر
تجلیل از یکصد مشتری برتر بانک سپه
مدیر عامل بانک سپه در مراسم تجلیل از یکصد مشتری برتر بانک سپه که در آستانه یکصدمین سالروز تاسیس این
بانک سپه
بانکداری
بانک سپه
بانکداری
مشتری مداری
دریافت اخبار بیشتر
۱۴۰۴/۰۲/۱۱ - ۲۰:۴۹:۰۷
سررسید تبلیغاتی
نرم افزار نگهداری و تعمیرات، پیشگیری قبل از خرابی
فروش خودرو
فالوور اینستاگرام
خرید فالوور واقعی
یکشنبه ۶ مهر ۱۴۰۴ -
28 September 2025
دریافت اخبار بیشتر
سررسید تبلیغاتی
نرم افزار نگهداری و تعمیرات، پیشگیری قبل از خرابی
فروش خودرو
فالوور اینستاگرام
خرید فالوور واقعی