فرمانده سابق ناتو: در حملات ایران رادارهایی از دست دادهایم که جایگزینی آنها دشوار است
وسلی کلارک، فرمانده سابق ناتو گفت: «ما در حملات ایران رادارهایی از دست دادهایم که جایگزینی آنها دشوار است. درحال حاضر موجودی موشکهای تاماهاوک ما به زیر 50 درصد رسیده است. حدود یکسوم ظرفیت رهگیری موشکهای بالستیک و نیمی از موجودی موشکهای ارتفاع بالای «تاد» را مصرف کردهایم. جایگزینی این موشکها …