تا لیگ قهرمانان را نبرم، از اتلتیکو جدا نمیشوم!
ورزش 3/اوبلاک میگوید، میخواهد با اتلتیکو به چیزهایی برسد که هنوز به آنها دست نیافته است. دروازهبان اتلتیکو مادرید اظهاراتی را درباره آیندهاش در این باشگاه مادریدی بیان کرد: «فکر میکنم هنوز چند سال دیگر در بالاترین سطح پیش رو دارم، چون حس فوقالعادهای دارم.» رسانه اکیپا صحبتهایی از اوبلاک من