افزایش خروجی سد زایندهرود از جمعه ۵ تیر برای آبیاری باغات و کشاورزی
خبر درباره افزایش خروجی سد زایندهرود از ۵ تیر برای آبیاری باغات و اراضی کشاورزی شرق و غرب اصفهان است. منصور شیشهفروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، این تصمیم را اعلام کرد. نوبت دوم آبرسانی به شرق و نوبت سوم به غرب حوضه محسوب میشود. ۶۸ تیم عملیاتی برای نظارت مستقر میشوند. ذخیره سد ۶۰۰ میلیون …