سختیها، بهانهای برای رجوع به خداوند و پناه بردن به آغوش رحمت است
ایرنا/ خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه ظلم به افراد بیپناه، رویارویی مستقیم با خداوند متعال است، گفت: روش و سیره اولیای الهی در دشواریها، رجوع به خدای متعال، گفتوگو با حضرت حق، پناه بردن به آغوش رحمت پروردگار و امید بستن به لطف الهی است. حجتالاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری در خطبهها