آغاز حفاری چاه جدید آب شرب در پیشوا برای کاهش تنش آبی
مهر/ فرماندار پیشوا از آغاز حفاری یک حلقه چاه جدید آب شرب در این شهرستان خبرداد و گفت:این پروژه با هدف تقویت منابع تأمین آب و کاهش تنش آبی تا اواسط مردادماه وارد مدار بهرهبرداری خواهد شد. حمید دانشآموز، بعد از ظهر سه شنبه، در جمع خبرنگاران از آغاز عملیات حفاری یک حلقه چاه جدید آب شرب در اراضی بالا