پاسخ تهران به بیانیه آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس: صحبت از برنامه موشکی و پهپادی ایران غیرمسئولانه و کاملا محکوم است/ درج عبارت کلیشهای «تهدیدهای ناشی از ایران» نشانه تلاش آمریکا برای تحمیل توهمات و مطامع خود بر کشورهای منطقه است
در بیانیه امروز (جمعه ۵ تیر ماه) وزارت امور خارجه درباره بیانیه مداخلهجویانه وزرای امور خارجه آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس آمده است: ادعای «تعهد پایدار آمریکا به امنیت کشورهای عضو شورای همکاری خلیجفارس»، چیزی بیش از لفاظی و وارونهنمایی واقعیت نیست. اکنون بیش از هر زمانی برای همگان آشکار شده است …