استاندار مرکزی: ساخت نخستین واگن حمل بنزین و آغاز صادرات ریلی از اراک، افتخاری ملی است
ایرنا/ اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: ساخت نخستین واگن حمل بنزین و آغاز صادرات ریلی از اراک، افتخاری ملی است. به گزارش ایرنا، مهدی زندیهوکیلی عصر چهارشنبه در آیین رونمایی از نخستین واگن حمل بنزین کشور و آغاز فاز جدید توسعه ناوگان ریلی شرکت فولاد درخشان اراک، این رویداد را روزی پرافتخار برای است