جزئیات حمله آمریکا به ایران؛نقض آتشبس و تفاهم نامه توسط آمریکا
آمریکا با حمله به نقاطی در سیریک،آتشبس و تفاهمنامه با ایران را نقض کرده است.فرماندهی مرکزی ارتش تروریستی آمریکا با انتشار بیانیهای اعلام کردبرخی سایتهای ذخیرهسازی موشک، پهپاد و رادارهای ساحلی ایران در نزدیکی تنگه هرمز را هدف قراردادهاند.دقایقی قبل صداوسیما اعلام کرد ؛ 2 پرتابه به یک دکل مخابراتی …