اولین تصاویر از دو دختر قربانی کودک آزاری در سنندج
فارس/ در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر وقوع کودک آزاری در یکی از مناطق شهر سنندج، با صدور دستور قضایی، دو دختر ۷ و ۱۵ ساله از سرویس بهداشتی یک منزل توسط کارشناسان اورژانس اجتماعی خارج شدند که آثار ضرب و جرح شدید و شکستگی در نواحی مختلف بدن در آنها مشهود بود.در ادامه این ۲ دختر به بیمارستان کوثر