چرا باید از نظم آنگلوساکسونی به نظم ایلافی گذار کنیم؟
ما امروز در یک نقطه عطف تاریخی ایستادهایم که شاید هر ۵۰۰ سال یک بار رخ دهد؛ اکنون قابلیتهای ژئوپولیتیک تنگه هرمز به حوزه اقتدار ایران تبدیل گشته است و باید به جای نظم آنگلوساکسونی به سمت «نظم ایلافی» مبتنی بر تجارت مکمل حرکت کنیم و با تقویت مویرگهای تجارت خشکی و گذار به صنایع مهارتپایه، از محاصره …