«گفتند باید بروید»/ کارت قرمز هتل به جنگزدگان
این اولینبار نیست که «جنگزدگان» در هتل مستقر میشوند. پس از جنگ 12روزه نیز شهرداری تهران اقدام به اسکان افرادی کرد که خانههایشان در جنگ آسیبدیده بود. آن موقع هم گروهی از این افراد بدون اینکه خانههایشان آماده سکونت باشد یا هزینه بازسازی خانههایشان را دریافت کرده باشند، با دستور تخلیه هتلها مواجه …