شهابالدین طباطبایی: پس از پیروزی «در جنگ» نوبت غلبه «بَر جنگ» رسیده است
تهران- ایرنا- عضو حقیقی شورای اطلاعرسانی دولت با تاکید بر اینکه «در جنگ» پیروز شدیم و اکنون وقت پیروزی «بر جنگ» است، گفت: پس از امضای تفاهمنامه با آمریکا نباید دچار خوشبینی یا اعتماد بیش از اندازه شویم، مذاکره میکنیم چرا که باید آنچه برای ایران لازم است، به دست آوریم اما هر جا آمریکا تعهدات خود …