خدمات رایگان اتوبوسرانی اهواز برای ترویج فرهنگ استفاده از حملونقل عمومی
ایرنا/ سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز گفت: به منظور ترویج فرهنگ استفاده از ناوگان حملونقل عمومی، استفاده از خدمات اتوبوس درونشهری برای شهروندان اهوازی به صورت رایگان است. بابک محمدی، سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز بیان کرد: با شروع جنگ تحمیلی سوم، استفاده از خدمات اتوبوسرانی درونش