سرطان و ناباروری از تبعات آلودگی هواست
حسین کرمانپور، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: در ابتدای قرن بیستم، آلودگی هوا صرفا به عنوان یک پدیده محیطزیستی بازنمایی میشد. تصاویر شهرهای تیره و دودگرفته تنها نشانهای از وجود یک مشکل بودند. اما از دهههای میانی قرن بیستم، رسانهها با پزشکیسازی مسئله، آلودگی هوا را به عنوان …