انتقاد سرمربی ساحلعاج از آلمان؛ ناجوانمردانه بازی کردند
ایرنا/سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلعاج با انتقاد از شیوه بازی تیم آلمان گفت: ما این تیم را الگوی خود میدانستیم و بازی جوانمردانهتری از آنها انتظار داشتیم اما از بازی ناجوانمردانه این تیم ناامید شدیم. امرسه فائه پس از شکست ۲ بر یک مقابل آلمان، اظهار داشت: به براون گفتم که فروتن بماند زیرا بازی فوقال