مرگ بر عراقچی ؛ درود بر نتانیاهو!
«عرزشیها در تهران هم تجمع کردند؛ به امید پیروزیشان!» این جمله از سوی یکی از چهرههای نزدیک به جریان پهلوی بیان شده است. از این دست نظرات و حملات اپوزوسیون به توافق ایران و آمریکا، در شبکههای اجتماعی زیاد دیده میشود. درست همصدا با همان کسانی که این روزها در خیابانهای تهران و مشهد علیه قالیباف، …