بارندگیهای اخیر سدهای هرمزگان را سیراب کرد
ایسنا/ مدیرعامل شرکت آب منطقهای هرمزگان از آبگیری ۱۰۰ درصدی سد شمیل و نیان، افزایش قابل توجه ذخیره سد استقلال میناب و آبگیری بیش از ۹۰ درصدی سد جگین بشاگرد پس از بارندگیهای اخیر در استان خبر داد. جمشید عیدانی، مدیرعامل شرکت آب منطقهای هرمزگان با اشاره به تأثیر مثبت سامانه بارشی اخیر بر منابع آبی